دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل لباس مجلسی مخمل زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

مخمل از انواع پارچه های کرکی است که جنس آن بسیار نرم و لطیف است که جزء پارچه های لوکس و اشرفی محسوب می شود. در این مجموعه انواع متنوع از مدل لباس مجلسی مخمل را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

پارچه مخمل را از ابریشم و نایلون و پنبه و ریون تهیه می کنند. لباس شب های مخمل بسیار پر زرق و برق هستند و اندام شما را زیباتر نشان می دهند در این بخش از دنیای مد مدل لباس شب مخمل کوتاه و بلند را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که امیدواریم این مدل لباس ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

اگر شما تمایل به پوشیدن لباسی زیبا و لوکس دارید مدل لباس  شب مخمل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

انواع مدل های لباس مجلسی مخمل

انواع مدل های لباس مجلسی مخمل بلند

توجه داشته باشید که لباس های مخمل نیاز به مراقلت بیشتری دارند و در هنگام شستشوی آن ها باید مراقب باشید و احتیاط کنید و بهتر است که لباس با جنس مخمل را برای شستن به خشکشویی ها ببرید.

مدل باس مجلسی مخمل بلند و متفاوت مدل های متنوع لباس مهمانی و مجلسی لباس مجلسی مخمل زیبا انواع مدل های متنوع لباس مجلسی

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که ترجیح می دهید از لباس مجلسی بلند استفاده کنید انواع متنوع از مدل لباس مجلسی بلند در این مجموعه می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما عزیزان باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس مجلسی آستین دارلباس مجلسی مخمل آستین داربلوز مخمل و کلاه مخمل مدل لباس مجلسی مخمل ذنباله داربیاس مجلسی بلند و شیک لباس مجلسی مخمل در طرح های بلند و کوتاه لباس مجلسی پاپیون دار
اگر شما دارای اندام چاقی هستید و می خواهید از مدل لباس مجلسی مخمل در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید بهتر است که از رنگ های تیره این مدل لباس مجلسی را برای پوشیدن انتخاب کنید تا اندام شما لاغرتر به نظر برسد. پارچه های مخملی برای لباس مجلسی خانم های چاق می تواند ایده آل باشد.

پیراهن مجلسی مخمل آستین سه ربع لباس مجلسی مخصوص بانوان چاق

مدل لباس شب مخمل کوتاه زیبا و جدید

هرگز پارچه مخمل را اتو نکنید زیرا جای اتو به وضوح روی این پارچه ها دیده می شود. برای اتو کردن این نوع پارچه ها می توانید اتو را در فاصله چند میلی متری از درزها نگه دارید تا با بخار اتو چروک های لباس باز شود.

انواع پیراهن های مجلسی دخترانه مخمل لباس مجلسی کوتاه مخمل با رنگ آبی تیره
مدل های لباس مجلسی کوتاه را در این مجموعه مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این لباس ها لذت کافی را ببرید.

لباس مجلسی کواه مخمل پیراهن کوتاه مجلسی زنانه مخمل پیراهن کوتاه مجلسی مخمل 2016 پیراهن کوتاه مجلسی مشکی و کوتاه

مدل های کت مخمل مجلسی

اگر شما تمایل دارید تا در مجالس و مهمانی ها کت بپوشید مدل های کت مخمل این مطلب می تواند ایده خوبی برای انتخاب مدل کت مخمل شما باشد. کت مخمل را می توانید با انواع دامن کوتاه و بلند و انواع مدل شلواردخترانه  و زنانه مجلسی ست کنید تا جذاب تر به نظر برسید.

کت مخمل دخترانه کت مخمل مجلسی دخترانه مدل لباس مجلسی مخمل و کت مخمل

انواع مدل لباس مخمل مجلسی برای دختر بچه ها

لباس های مخمل بچه گانه همچون انواع مدل لباس حریر بچه گانه به دلیل نرمی و لطافت پارچه مخمل گزینه ای بسیار مناسب برای کودکان می باشد که با این پوشش احساس راحتی بسیاری دارند و با حضور طولانی مدت در مجالس یا مهمانی ها کمتر اذیت می شوند و شاید به همین خاطر مورد پسند بسیاری از کودکان هستند. علاوه بر آن، براق بودن و زیبای این نوع پارچه ها انتخابی شایسته برای بچه های خردسال است و چهره و جذابیت کودکان را دو چندان می کند. همچنین لباس های مخمل به دلیل ضخامتی که دارند پوششی بسیار مناسب در روزهای خنک و سرد می باشند و مادران عزیز می توانند از میان انواع متنوع این مدل لباس های شیک، زیباترین لباس را برای فرزند دلبند خود انتخاب نمایند.

مدل لباس مخمل بچه گانه جدید

بسیاری از مادران عزیز علاقمند می باشند در مجالس و مهمانی های خاص از ست لباس مخمل برای خود و فرزندشان استفاده کنند. از این رو در ادامه نمونه تصاویر زیبا و متنوع از پیراهن ها و لباس های مخمل برای دختربچه ها را گردآوری کرده ایم. هر یک از این مدل های شیک و دوست داشتنی می توانند انتخابی ایده آل برای فرزند دختر شما باشند.

مدل لباس مخمل بچه گانه جذاب

مدل لباس مخمل بچه گانه ایده آل

مدل لباس مخمل بچه گانه منحصر به فرد

مدل لباس مخمل بچه گانه تماشایی

قشنگ ترین مدل لباس مجلسی مخمل

مدل لباس مخمل بچه گانه کوتاه

مدل لباس مخمل بچه گانه دوست داشتنی

مدل لباس مخمل بلند بچه گانه

جدیدترین مدل لباس مجلسی مخمل

ست لباس مخمل بچه گانه

مدل های شیک لباس مخمل بچه گانه

جذاب ترین مدل لباس مجلسی مخمل

مدل های لاکچری لباس مخمل بچه گانه

مدل های فوق العاده لباس مخمل بچه گانه

مدل های مجلسی لباس مخمل بچه گانه

مدل های متنوع لباس مخمل بچه گانه

مدل های دوست داشتنی لباس مخمل بچه گانه

یکی از دغدغه های خانم ها در هنگام رفتن به مهمانی انتخاب لباس مجلسی مناسب و شیک است. به طور کلی شما باید لباس مجلسی را انتخاب کنید که به فرم چهره و اندام شما بیاید انتخاب رنگ لباس مجلسی یکی از دیگر از نکاتی است که باید رعایت شود. در مجموعه بالا، مدل لباس شب مخمل را مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید با الهام گرفتن از این مدل لباس ها لباس شب زیبا و شیکی را برای مجالس و مهمانی ها خود انتخاب کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *