دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چگونه از ارسال پیامک های تبلیغاتی همراه اول جلوگیری کنیم؟

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱ دی ۱۳۹۴
  • ۰

با توجه به این که امروزه ارسال پیامک های تبلیغاتی رواج یافته است, افراد در جستجوی روش های حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول دائمی و اعتباری و دیگر اپراتورها هستند. با استفاده از کدهایی می توان برای همیشه از این پیامک ها آسوده شد.

امروزه یکی از روش های تبلیغات, ارسال پیامک به خط های دائمی و اعتباری می باشد. در برخی مواقع ارسال این پیامک ها بیش از حد است و موجب سلب آرامش افراد می شود. با استفاده از روش های مختلفی می توان برای همیشه از شر این پیامک های مزاحم خلاص شد. در این مطلب به روش های حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول می پردازیم.

روش های حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول برای همیشه

پیامک تبلیغاتی در همراه اول

در صورتی که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنید و تصمیم به حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول دارید, به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. تنها با دانستن چند کد دستوری می توانید برای همیشه از پیامک های تبلیغاتی همراه اول راحت شوید. روش های زیر برای این منظور در نظر گرفته شده اند.

روش اول

ارسال اس ام اس با محتوی عدد 1 به شمار 8999

روش دوم

شماره گیری کد دستوری #899*

روش سوم

تماس با 9990 و پس از برقراری اتصال به اپراتور, درخواست حذف پیامک تبلیغاتی بدهید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

با استفاده از هر یک از این روش ها, برای همیشه پیامک های تبلیغاتی برای شما ارسال نخواهند شد. در صورتی تمایل مجدد به دریافت این اس ام اس ها می توانید, عدد 2 را به 8999 ارسال نمایید.

حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول

توجه کنید در صورت استفاده از این روش ها و حذف نشدن پیامک های تبلیغاتی, می توانید ابتدا عدد 2 را به 8999 ارسال کنید تا پیامک تبلیغاتی برای شما فعال شود, سپس عدد 1 را مجددا به 8999 ارسال نمایید. با این روش قطعا حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول برای همیشه انجام می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *