دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۴
  • ۰

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی برای تبادل عکس ها و ویدئو ها محسوب می شود. با حذف اکانت اینستاگرام, برای همیشه فیلم ها و عکس های موجود در آن را از دست خواهیم داد.

اگر کاربر اینترنت می باشید, احتمالا نام اینستاگرام را شنیده اید. اینستاگرام یکی از تخصصی ترین شبکه های اجتماعی به منظور اشتراک عکس و ویدئوها می باشد. این شبکه اجتماعی میلیون ها کاربر دارد. در صورتی که شما هم یکی از کاربران این شبکه بزرگ می باشید و به هر دلیلی قصد حذف اکانت اینستاگرام خود را دارید, با ما همراه باشید.

ساده ترین و کامل ترین روش حذف اکانت اینستاگرام

برای حذف اکانت اینستاگرام, دانستن نکاتی اهمیت دارد. یکی از مهمترین این نکات این است که در صورت حذف اکانت اینستاگرام, تمام عکس ها و ویدئوها و به طور کلی تمام چیزهای موجود در این سرویس برای همیشه حذف خواهد شد. به علاوه اکانت حذف شده, قابل بازیابی و استفاده مجدد به هیچ عنوان نیست. با توجه به این نکات, در ادامه به آموزش تصویری و مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام می پردازیم.

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام به صورت تصویری

مرحله اول

در صورتی که می خواهید عکس ها و فایل های موجود در اینستاگرام خود را در آینده داشته باشید, قبل از اقدام به حذف اکانت خود, به صورت آنلاین وارد اینستاگرام شده و اقدام به بک آپ گرفتن از عکس ها و فایل هایتان کنید. چرا که در غیر این صورت با حذف اکانت خود, فایل ها و عکس های شما نیز برای همیشه حذف خواهند شد.

حذف اکانت اینستاگرام

مرحله دوم

پس از اطمینان از حفظ عکس ها و فایل های خود, به سایت اصلی اینستاگرام بروید. از آن جایی که برای حذف اکانت اینستاگرام حتما باید وارد سایت اینستاگرام شوید و از طریق نرم افزار نمی توانید اکانت خود را پاک کنید, بنابراین ابتدا باید به صفحه اصلی سایت اینستاگرام ( instagram.com) بروید.

آموزش حذف اینستاگرام

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مرحله سوم

در این مرحله با کلیک بر روی گزینه Log in, اطلاعات حساب کاربری شما درخواست می شود. در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید.

حذف اکانت اینستاگرام

مرحله چهارم حذف نام کاربری اینستاگرام

با ورود به صفحه اکانت, به دنبال نام کاربری خود در این صفحه باشید. نام کاربری شما در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش قرار دارد. بر روی آن کلیک کنید. مشاهده خواهید نمود لیستی باز می شود.

حذف اینستاگرام با روش ساده

مرحله پنجم

در لیست باز شده در مرحله قبل, بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه, صفحه ویرایش پروفایل شما باز خواهد شد.

حذف اکانت اینستاگرام

مرحله ششم

با ورود به صفحه ویرایش فایل در مرحله قبل, می توانید تمام اطلاعات خود را مشاهده و ویرایش نمایید. در پایین این صفحه گزینه ی I’d like to delete my account وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید.

ساده ترین روش حذف اینستاگرام

مرحله هفتم

با کلیلک بر روی گزینه ی “مایل به حذف اکانت” در مرحله قبل, وارد صفحه جدیدی می شوید که در این صفحه علت حذف اکانت از شما پرسیده می شود. مطابق شکل با انتخاب گزینه ی Other reason به راحتی می توان به این سوال پاسخ داد و در ادامه بر روی گزینه حذف اکانت کلیک کرد. در صورتی که از گزینه های دیگر استفاده شود, فیلدهای بیشتری نیاز به پر شدن دارند.

حذف اکانت اینستاگرام

مرحله هشتم

اگر در مرحله قبل, در پاسخ علت حذف اکانت, گزینه ی اول یعنی Privacy concerns انتخاب شود, به منظور حذف اکانت, درخواست می شود تا رمز عبور خود را مجددا وارد نمایید. بنابراین در این مرحله باید رمز عبور خود را مجددا وارد نمایید.

آموزش حذف اینستاگرام

مرحله پایانی حذف اکانت اینستاگرام

با وارد کردن رمز عبور در مرحله ی قبل, گزینه ی Permanently deactivate my account  فعال خواهد شد. با کلیک بر روی این گزینه, اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف خواهد شد.

حذف اکانت اینستاگرام

 با توجه به آموزش داده شده, مشاهده می کنید که حذف اکانت اینستاگرام به سادگی انجام می شود. تنها مسئله مهم در این رابطه ورود به سایت اصلی اینستاگرام می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *