دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های دیدنی توکیو ژاپن و جاذبه های گردشگری این شهر پیشرفته

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

توکیو یکی از مناطق پرجاذبه دنیا است که در این شهر جاذبه های مدرن و گوناگونی وجود دارد. از جمله این مکان های های دیدنی توکیو می توان به معابد، رودخانه و جاذبه های مختلف دیگر اشاره کرد.

یکی از مهم ترین شهرهای ژاپن شهر توکیو است این شهر به عنوان پایتخت سیاسی ژاپن شناخته می شود و به لحاظ فرهنگی و اقتصادی نیز دارای موقعیت های مناسبی است. یکی از مکان های دیدنی توکیو موزه ها و بناهای تاریخی هستند که برای اغلب گردشگران به ویژه ایرانیان دارای جذابیت هستند در کنار اینگونه از جاذبه ها نیز می توان از رستوران های به روز و مراکز مد دیدن کرد که روز به روز در حال پیشرفت هستند. همچنین در توکیو یکی از مناطق دیدنی پارک های طبیعی است که در مرکز شهر وجود دارند و از جذابیت های خاص آن محسوب می شوند.

 مکان های مدرن توکیو

معرفی جاهای گردشگری و مکان های دیدنی توکیو

شهر توکیو سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و از جذابیت های بی نظیری برخوردار است این شهر دارای جاذبه های طبیعی بسیاری همچون دریاچه ها و رودخانه های پرآب است که نواحی اطراف آن نیز دارای چشم اندازهای خاصی هستند.

مکان های مهم توکیو

برج توکیو:

این برج به عنوان دومین برج و سازه بلند در جهان شناخته می شود که به برج فولادی شهرت دارد طرح اصلی این برج الهام گرفته از برج زیبای پاریس است. برج توکیو به عنوان یکی از جاذبه های مدرن و یکی از معروف ترین مکان های دیدنی توکیو شناخته می شود.

مکان های جذاب توکیو

پارک و باغ وحش اوئنو:

اگر از علاقه مندان به فضای سبز و جاذبه های طبیعی هستید به شما بازدید از این باغ وحش را پیشنهاد می کنیم پانداهای نگهداری شده در این باغ از شمار پانداهای چین هستند و علوه بر حیات وحش می توانید از آکواریوم ها و معابد و مزه های این منطقه دیدن کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مکان های تماشایی توکیو

معبد سنسوجی:

این معبد یکی از بزرگ ترین معابد توکیو است و به دلیل معماری زیبایی که دارد یکی از دیدنی های مهم توکیو است و به عنوان شاهکاری بین المللی شناخته شده است.

مکان های دیدنی توکیو

پل رنگین کمان:

در منطقه میناتو و بر روی خلیج توکیو پلی زیبا با نام پل رنگین کمان بنا شده است نوع ساخت و نورپردازی خیره کننده ای که در این پل به کار رفته است موجب جذابیت بیشتر این پل هنری شده است.

مناطق دیدنی مدرن توکیو

کوه فوجی:

این کوه دارای ارتفاع ۳۷۷۶ متر است و به عنوان یکی از بلندترین کوه ها در ژاپن شناخته می شود این کوه در جزیره هونشو واقع شده است و یکی از جاذبه های دیدنی در توکیو است.

مکان های توریستی توکیو

کاخ امپراطوری توکیو:

این کاخ که کاخ امپراطوری توکیو است که یک کاخ سلطنتی است و با استفاده از دیوارها و خندق ها محاصره شده است در منطقه ای با نام چیودای توکیو واقع شده است و از جمله مکان های دیدنی توکیو است.

جاذبه های دیدنی توکیو

پارک ملی شینجوکو گیوئن:

این پارک یکی دیگر از دیدنی های توکیو است و از نقاط محبوب در این شهر به شمار می رود این منطقه برای گردشگرانی است که به جاذبه های طبیعی علاقه مند هستند.

مکان های طبیعی توکیو

از دیگر جاذبه ها و دیدنی های توکیو می توان به مجسمه هاچیکو، برج اسکای تری توکیو، خیابان گینزا و موزه ملی اشاره کرد که از دیگر جاذبه های مدرن و تاریخی در توکیو هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *