دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر و مشخصات فنی شاسی بلند باجون RS-5 رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

شاسی بلند چینی باجون در حال حاضر با جنرال موتورز همکاری دارد. اخیراً تصاویر و مشخصات جدیدی از شاشی بلند تولیدی این شرکت معرفی شده که در ادامه ارائه خواهیم کرد.

شرکت چینی باجون در پی افتتاح نمایشگاه خودروی شانگهای، شاسی بلند جدید خود را با نام RS-5 معرفی کرد. این تولید جدید با نشان شرکت دیده می شود.

در کنار این معرفی، نخستین خودروی مفهومی این شرکت نیز با نام RM-C معرفی شده است. این خودروسازی زیر مجموعه شرکت خودروسازی SAIC موتور چین است و بخشی از سهام آن نیز در اختیار جنرال موتورز می باشد.
مشخصات فنی شاسی بلند باجون RS-5
این مدل دارای طول ۴۵۷۰ میلی متری، ارتفاع ۱۷۲۰ میلی متری و عرض ۱۸۷۰ میلی متری می باشد. در جلوپنجره آن نشان شرکت جای گرفته و این بزرگ ترین تغییر این شاسی بلند نسبت به نمونه های قبلی می باشد.
مشخصات فنی شاسی بلند باجون RS-5
این نشان شبیه به یک قطعه الماس است.  RS-5 بیشترین فضا را در دل خود جای داده و برای تولید به مواد با کیفیت تکیه می کند. بر روی پلتفرم پیشرفته الکتریکی مستقر شده و قابلیت هایی چون ریموت با تلفن همراه، پرداخت آنلاین عوارض، حمایت از دستورهای صوتی و آپدیت اینترنتی برای آن منظور شده است.
مشخصات فنی شاسی بلند باجون RS-5
مشخصات فنی شاسی بلند باجون RS-5
۲ سطح رانندگی برای خودرو وجود دارد. مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۵ لیتر می باشد. این موتور قدرتی برابر با ۱۵۱ اسب بخار دارد و برای انتقال نیرو به یک جعبه دنده ضریب متغیر CVT متوسل شده است. خودروی تولیدی در کشور چین قیمتی برابر با ۱۴ تا ۲۰ هزار دلار دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *