دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس های جدید الهام حمیدی ویژه سال 94

  • مرضیه شاکری
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از بازیگران محبوبی است که هم او را می شناسند و دست کم یکی از فیلم های زیبا با هنر نمایی او را دیده اند . شما را با عکس های جدید الحام حمیدی مهمان می کنیم . لطفا همراه ما باشید.

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلوزیون کشور عزیزمان با چهره معصومی که دارد به سرعت در دل مردم جا باز کرد و رشد خوبی در جایگاه هنری اش به عنوان یک بازیگر داشته است . با هم به تماشای عکس های جدید الهام حمیدی می رویم .

عکس های جدید الهام حمیدی و بیوگرافی این هنرمند محبوب :

سری عکس های جدید الهام حمیدی را برای شما عزیزان به همراه بیوگرافی این بازیگر تهیه کرده ایم امیدواریم که مورد پسند واقع شود.

بیوگرافی الهام حمیدی :

متولد 1356/9/8 در تهران است . لیسانس حسابداری را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران کسب کرده و دوره های بازیگری را در کلاس های آزاد بازیگری گذرانده است . فرزند بزرگ خانواده است که دو برادر کوچکتر دارد . در سن 20 سالگی ازدواج کرده و فرزندی ندارد .

اولین کار بازیگری الهام حمیدی را در مجموعه ” آوای گلستان ” شروع کرد . و چندی بعد با بازی در ” مسافری از هند ” شناخته شد .

“کوی دامون ” – ” مسافری از هند ” – “یوسف پیامبر “- “شوق پرواز “-” خیلی دور خیلی نزدیک ” – “زیر تیغ ” – “باران عشق ” – “جوان امروز ” – و … از مجموعه هایی است که این هنرمند محبوب به نقش آفرینی در آنها پرداخته است.

فیلم های سینمایی که الهام حمیدی در آنها درخشیده است را می توان ” محیا “- “اخلاقتو خوب کن “-“گهواره ای برای مادر “-“راه بهشت “- “دلداده”-“بچه های ابدی ” – “شهر آشوب ” -“ملک سلیمان ” و … نام برد . از جمله بازیگران مرد نقش مکمل الهام حمیدی که محبوبیت بالایی نیز دارد شهاب حسینی است که در چند فیلم و سریال نقش مکمل الهام حمیدی بوده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس جدید الهام حمیدی

عکس های جدید الهام حمیدی

عکس الهام حمیدی با همکاران  ژست جدید الهام حمیدی

عکس الهام حمیدی در بازی

شیک ترین عکس الهام حمیدی

 الهام حمیدی در بازار

تیپ سفید الهام حمیدی

ژست نشسته  خانم حمیدی

عکس خانم حمیدی در بازی فیلم

ژست عالیه خانم حمیدی

عکس خانم حمیدی

عکس آتلیه خانم حمیدی

عالی ترین ژست

عکس خانم حمیدی در جشنواره

عکس شیک الهام حمیدی

عکس های جدید و شیک  الهام حمیدی

عکس های دو نفره الهام حمیدی

برای الهام حمیدی و دیگر بازیگران هنرمند ومحبوب کشور عزیزمان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم. امیدواریم از تماشای عکس های جدید الهام حمیدی در این بخش لذت برده باید. با ما در مطالب بیشتر همراه شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *