دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رونمایی از پورشه تایکان و آئودیe-tron GT با شباهت های ویژه!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

آئودی e-tron GT و پورشه تایکان جزء خودروهای سدان برقی می باشند و زیر مجموعه گروه فولکس واگن هستند. این دو خودرو شباهت های زیادی دارند. 

آئودی در مدل برقی e-tron GT از فناوری های نوین استفاده کرده و این همکاری را با پورشه انجام داده است. این مسئله باعث شده پورشه تویکان و آئودی e-tron GT شباهت های زیادی به یکدیگر داشته باشند.

آئودی دارای سیستم باتری ۸۰۰ ولتی است و این ویژگی در پورشه تایکان وجود دارد. دارای سیستم شارژ سریع بوده و در ۲۰ دقیقه ۸۰ درصد شارژ می شود.

پورشه تایکان و آئودیe-tron GT

البته پورشه توانسته این زمان را به ۱۵ دقیقه برساند. هیچ کدام از این خودروها به بازار عرضه نشده اند و عده ای نیز معتقدند که این سرعت شارژ غیر واقعی است.

پورشه تایکان و آئودیe-tron GT

باتری هر دو خودرو یکسان می باشد و در شکل قرارگیری مانند یکدیگر هستند. طراحی این باتری به شکلی است که سبب شده صندلی های عقب در ارتفاع پایین تری قرار بگیرند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

هر دو خودرو دارای ۲ موتور از نوع برقی با سیستم چهار چرخ محرک می باشند. پورشه تایکان قدرتی برابر با ۶۰۰ اسب بخار دارد و قدرت آئودی برابر با ۵۹۰ اسب بخار است.

پورشه تایکان و آئودیe-tron GT

صفر تا ۱۰۰ پورشه برابر با ۳.۵ ثانیه و با خودروی آئودی یکسان می باشد. هر دو خودرو بعد از گذشت ۱۲ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر می رسند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *