دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز حریر زنانه و دخترانه جدید و شیک

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
  • دیدگاه‌ها برای مدل بلوز حریر زنانه و دخترانه جدید و شیک بسته هستند

لباس مجلسی دخترانه و پارچه به کار رقته در آن از تنوع بسیاری برخوردار می باشد بلوز حریر از آنجا که پارچه آن بسیار نازک می باشد دوخت و اتو کردن آن به توجه زیادی نیاز دارد در این مطلب عکس مدل بلوز حریر دخترانه و زنانه در طرحها و رنگاهی زیبا را برای شما جمع آوری نموده ام .

در دوخت بلوزهای مجلسی و پارچه های به کار رفته در آن تنوع بسیاری وجود دارد یکی از زیباترین و شیک ترین بلوزهای مجلسی, بلوزی می باشد که با پارچه حریر دوخته شده باشد در این مطلب نکاتی در مورد دوخت و دوز بلوزهای مجلسی حریر و نحوه اتو کردن آن را به همراه عکس بلوزهای حریر برای شما جمع آوری نموده ایم امیدواریم با استفاده از این طرح ها و مدل ها بتوانید زیباترین مدل بلوزهای حریر را برای خود انتخاب نموده و به درستی از آن نگه داری نمایید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل های مدرن و به روز بلوز حریر مجلسی

از زیباترین و شیک ترین لباس مجلسی ها می توان به بلوزهای مجلسی اشاره نمود که با استفاده از پارچه حریر دوخته شده باشد در ادامه نکاتی در مورد پارچه حریر و نحوه اتو کردن مدل بلوزهای حریر را با هم مطالعه می نماییم .

مدل بلوز حریر

این نوع پارچه بسیار نازک می باشد و دوخت آن کاری بس دشوار است اغلب ما در دوخت این نوع پارچه دچار مشکل می شویم برای دوخت آن بهتر است ابتدا درزهای آن را با سوزن ته گرد بهم وصل نماییم و سپس آن را از روی زمین برداریم .

نحوه اتو کردن بلوزهای حریر

در اتو کردن بلوزهای حریر از آنجا که بسیار نازک می باشند باد بسیار دقت نمود اندازه حرارت مناسب و تنظیمات مربوطه را برای لباس حریر انجام دهید وسعی کنید اتو را روی پارچه بکشید و روی هیچ قسمتی نگاه ندارید تا از سوختن پارچه حریر جلوگیری شود .

لباس حریر گلدار

مدل های متفاوت از بلوزهای حریر

در این بخش عکس های مدل شومیز هایحریر در طرحها و رنگ های زیبا و مدرن را با هم مشاهده می نماییم .

  •  آرون گروپس

مدل بلوزهای حریر، نیز مانند مدل بلوز ریون دارای طرفداران بسیاری هستند.

مدل بلوز حریر صورتی

مدل بلوز صورتی دخترانه آستین بلند فوق العاده جذاب

عکس مدل بلوز حریر ساده بلوزهای دخترانه مدل بلوز حریر سفید دخترانه لباس حریر شیک

 بلوز مشکی آستین بلند زیبا

مدل بلوز حریر مشکی مدل بلوز حریر بنفش

 تاپ حریر دخترانه بنفش آستین کوتاه

بلوز حریر آبی

 شومیز حریر دخترانه آبی آستین بلند فوق العاده شیک

بلوز حریر دخترانه

 

طرحهای بلوز حریر زنانه بلوز حریر قرمز زیبا مدل بلوز حریر مدل بلوز حریر بلوز حریر قرمز مدل بلوز حریر بلوز حریر یقه کراواتی بلوز حریر صورتی لباس حریر سفید بلوز حریر

جدیدترین طرح های بلوز حریر

بلوز از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود که در انواع طرح های مجلسی و راحتی و اسپرت و … دوخته می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین این طرح ها ، بلوزی با تن پوش مناسب انتخاب نمایید.

برای دوخت بلوز از پارچه های مختلف نظیر گیپور و حریر و ساتن و … استفاده می شود که بلوز حریر و بلوز گیپور برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. بلوز حریر زنانه بلوز شیک حریر بلوز شیک حریر بلوز دخترانه حریر بلوز حریر طرح دار بلوز ساده حریر

بلوزهای حریر در انواع مدل های ساده و طرح دار و گلدار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است بلوزهای ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. بلوزهای گلدار و طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های مشکل پسند و امروزی انتخابی مناسب به شمار می روند.

پارچه حریر از انواع پارچه های خنک است از این رو شما می توانید از بلوزهای حریر در روزهای گرم تابستان استفاده کنید و استایلی خاص و تابستانه داشته باشید.

بلوز آستین کوتاه حریر بلوز حریر ساده بلوز زرد حریر مدل بلوز طرحدار بلوز شیک حریر بلوز طرح دار حریر مدل بلوز زنانه بلوز حریر ساده

امیدواریم نکاتی که در مورد دوخت و اتو کردن بلوزهای حریر دخترانه و زنانه برای شما آورده ایم مفید واقع شده باشد و با استفاده از طرح ها و رنگ های زیبای انواع مدل بلوزهای حریر که در این مطلب آوردیم بتوانید بلوزی حریر زیبای برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای مدل بلوز حریر زنانه و دخترانه جدید و شیک بسته هستند دیدگاه برای این نوشته