دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

باگ آزار دهنده که می تواند منجر به خالی شدن باتری گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس شود!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

کاربران آمریکایی در دو گوشی جدید سامسونگ از تجربه مشکل نرم افزاری صحبت کردند. این موضوع مشکلاتی را برای کاربران به دنبال خواهد داشت. 

معمولاً اسمارت فون ها بعد از عرضه به بازار با مشکل نرم افزاری مواجه می گردند. این باگ برای گلکسی اس ۱۰ کمی نامطلوب می باشد.
گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس با دو لمس مستمر روشن می شوند. این آپشن در هنگام قرارگیری گوشی در جیب باید غیر فعال شود(حسگر مجاورت غیر فعال شود) اما این موضوع اتفاق نمی افتد و باعث می شود که گاهی اوقات گوشی در داخل جیب کاربر روشن شود.

این مسئله روشن شدن مستمر نمایشگر گوشی را به دنبال دارد. این مسئله باعث مصرف زیاد انرژی باتری موبایل می گردد. مخصوصاً اگر دوربین گوشی نیز فعال شود. چون فضای داخل جیب تاریک است، تقریباً تمامی حسگرها به همراه دوربین فعال شده و این موضوع مصرف باتری را بیشتر خواهد کرد.

باتری گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

گزینه های زیادی برای حل این مشکل توسط سامسونگ پیشنهاد شده است. به عنوان مثال غیر فعال کردن گزینه های روشن صفحه با لمس(Tap to Wake) و نمایشگر همیشه‌روشن (Always on Display).

این مشکل به منطقه فیرمور آمریکا محدود شده و بنابراین سامسونگ می تواند با آپدیت نرم افزاری آن را حل کند. فقط کاربران اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس با این مشکل نرم افزاری سامسونگ مواجه شده اند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *