دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هالیوودی هایی که هرگز ازدواج نکرده اند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

یکی از موضوعات جالب در مورد ستاره های هالیوودی این است که بعضی از آن ها هرگز ازدواج نکرده اند. در ادامه بعضی از این ستاره ها را معرفی خواهیم کرد.

ازدواج ستاره های هالیوود با شکوه بیشتری برگزار می شود. ضمن اینکه این ازدواج نمود رسمی و رسانه ای پیدا می کند. در این میان ستاره هایی نیز هستند که به ازدواج علاقه نشان نمی دهند.

کامرون دیاز

کامرون دیاز از ستاره هایی است که تمایل به ازدواج ندارد. او در رابطه های عاطفی بسیاری با مردانی چون الکس رودریگز، مت دیلو، جاستین تیمبرلیک و جرد لتو قرار گرفته اما به گفته خودش هیچ وقت تمایل به وابستگی به یک مرد نداشته است. او در مصاحبه خود گفته است:

«این خواسته من در سن ۴۶ سالگی نیست، بلکه من در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی ام نیز همین طرز فکر را داشتم.»

هالیوودی های مجرد

اپرا وینفری

۶۵ سال سن دارد و جزء زنان هالیوودی است که ازدواج را تجربه نکرده اند. از سال ۱۹۸۶ با استمن در یک رابطه عاطفی قرار دارد. این رابطه هیچ گاه به یک زندگی زناشویی تبدیل نشده است. اپرا در این باره گفته است:

«اگر ما با هم ازدواج کرده بودیم، تا حالا از هم جدا شده بودیم. از نظر ما ازدواج این بلا را سر رابطه مان می‌آورد.»

هالیوودی های مجرد

  •  آرون گروپس

لئوناردو دی کاپریو

۴۴ سال دارد و روابط عاطفی بسیاری را تجربه کرده است. تمایلی به حرف زدن در مورد روابط عاطفی خود ندارد. دی کاپریو در این باره گفته است:

«من نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقاتی در انتظارم خواهند بود، خیلی هم دوست ندارم که به آن فکر کنم. من سعی می‌کنم که برای زمان حال برنامه ریزی کنم.»

هالیوودی های مجرد

متیو پری

یک کمدین و بازیگر ۴۹ ساله می باشد. با کاراکتر چندلر در سریال «دوستان» معروف شد. با ستاره های بسیاری مانند یاسمین بلیس، لورن گراهام و جولیا رابرتز قرار ملاقات داشته اما این قرار به پیشنهاد ازدواج ختم نشده است. پری درباره ازدواج گفته است:

«اگر چه من تا به حال شانس ازدواج را نداشته ام، اما دوست دارم که در آینده ازدواج کنم. من دوست دارم که خانواده خودم را تشکیل بدهم و یک پدر و همسر ایده آل برای خانواده ام باشم.»

هالیوودی های مجرد

داین کیتن

تهیه کننده، کارگردان و بازیگر آمریکایی می باشد. کاراکتر کی آدامز را در فیلم «پدرخوانده» بازی کرد. در زندگی با وودی آلن یا وارن بیتی روابط عاطفی داشته است اما نظر او درباره ازدواج این است که:

«من با ازدواج مخالف نیستم، اما این اتفاق را در آینده ام نمی‌بینم. من هر وقت دلم برای مردی لرزید، مدام در مورد او رویاپردازی کردم یا با دیدن اش به هیجان آمدم، آنوقت ازدواج می‌کنم، اما این اتفاق هنوز در زندگی من رخ نداده است.»

هالیوودی های مجرد

کوکو شانل

به افسانه مد معروف بود و در سن ۸۷ سالگی درگذشت. این خانم (طراح مد پیشتاز فرانسه) به ازدواج اعتقادی نداشت. دوک وست مینستر از کسانی بود که به او پیشنهاد ازدواج داد. نظر او درباره ازدواج این بود که:

«من نمی‌خواهم که مسئولیت زندگی ام را بر دوش یک مرد بیاندازم.»

هالیوودی های مجرد

شارلیز ترون

از ستاره جذاب هالیوودی است و ۴۳ سال سن دارد. در مصاحبه سال ۲۰۱۱ خود گفته است:

ازدواج برای من مسئله مهمی نیست. من هنوز دلیل کافی برای این اتفاق پیدا نکرده ام. من خودم روابط عاطفی بلند مدت را ترجیح می‌دهم، اما به ازدواج اعتقادی ندارم. زمانی هم که می‌بینیم دیگران به ازدواج انقدر اهمیت می‌دهند، تعجب می‌کنم.

هالیوودی های مجرد

این خانم دو فرزند خوانده دارد و تجربه مادر شدن را داشته است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *