دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تصویری بافت موی فرانسوی حرفه ای در خانه

  • ندا خوشرو
  • ۷ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب آموزش تصویری بافت موی فرانسوی را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار داده ایم که امیدواریم با کمک مراحل ذکر شده بتوانید بافت موی زیبا و بی نظیری را روی قسمت های مختلف موهایتان بزنید.

بافت مو فرانسوی از انواع مدل بافتهای ساده و جذاب است و اگر شما تمایل دارید در مدل موهایتان تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید بهتر است از این بافت مو تزیینی استفاده کنید.

آموزش بافت موی فرانسوی

بافت موهای زنانه و دخترانه در انواع مدل های دائمی و موقتی موجود هستند و شما می توانید به کمک انواع مدل بافت موی آفریقایی و بافت موی هلندی و بافت موی تیغ ماهی و … شینیون موهایتان را تزیین کنید و در مدل موهایتان تغییر و تنوع ایجاد نمایید. در ادامه آموزش این بافت مو، در ۵ مرحله ساده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این بافتن مو تزیینی مورد توجه تان قرار بگیرد.

بافت مو فرانسوی

مراحل بافت موهای فرانسوی

۱. ابتدا موهایتان را مقداری نم دار کنید و آن ها را به سمت راست بیاورید سپس مقداری موس یا ژل به موهایتان بزنید تا مرتب شوند و حدود ۵ سانت از سمت راست جلوی موهای خود را بگیرید و شروع به بافتن موها به صورت فرانسوی کنید.
۲. برای بافت موهای فرانسوی باید موهایتان را به سه قسمت مساوی تقسیم نمایید و با کمک انگشتان موهایتان را از یکدیگر جدا کنید و شروع به بافتن موها به صورت معمولی نمایید به این صورت که لایه موهای سمت راست خود را روی لایه وسطی موها بیاورید و لایه سمت چپ موها را نیز روی لایه وسطی بیاورید و بافت موها را به همین صورت ادامه دهید.

آموزش بافت مو فرانسوی

۳. بعد از اینکه موهایتان را مقداری بافتید در این مرحله از بافت مو فرانسوی شروع به اضافه کردن مو از هر سمت کنید که برای این کار باید یک دسته از موهای کناره سمت راست خط پیشانی خود را بگیرید و به لایه سمت راست موهایتان اضافه کنید و این قسمت را روی لایه وسط بیاورید و آن ها را سفت کنید تا محکم شوند هر کدام از سه لایه را در طول کار از یکدیگر جدا نمایید و این کار را برای سمت چپ موهایتان نیز تکرار کنید و یک دسته مو را به لایه اول بیفزایید و روی لایه وسطی بیاورید و این کار را تا سه سانتی متر پایین تر از خط شروع گردن تان ادامه دهید و در این مرحله موها را به طرف شانه چپ خود به شکل افقی ببافید.

بافت مو فرانسوی

  •  آرون گروپس

۴. سعی کنید موهایتان را تا جایی که امکان دارد سفت ببافید و سه لایه را از یکدیگر جدا نماید تا مسیر بافت موی شما کنترل شود.
۵. بعد از اینکه به زیر گوش چپ خود رسیدید همه موهایتان را به صورت بافت موهای فرانسوی ببافید به این صورت که ۳ لایه ابتدایی را مانند اول کار به یکدیگر ببافید و در آخر نیز کش محکمی را دور موهایتان ببیند تا بافت موهایتان باز نشود.

بافت موی زیبا فرانسوی

تصاویری متنوع از انواع بافت موهای فرانسوی زیبا

موها تاثیر زیادی در زیبایی چهره و ظاهر افراد دارند به خصوص داشتن موهای زیبا و آراسته برای هر خانمی ضمن تاثیر آن بر افزایش زیبایی، نقش مهمی در افزایش اعتماد به نفس وی خواهد داشت، حال روشهای زیادی برای آراستن و زیباتر کردن موها وجود دارد؛ بافتن موها که در چند سال اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است، دارای تنوع زیادی بوده و یکی از بهترین روشهای آرایش مو می باشد که مختص سن خاصی نیست، در ادامه تصاویر متنوعی از انواع مدل بافتن موی فرانسوی جذاب و زیبا به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع بافت مو فرانسوی

همانطور که گفتیم؛ مدلهای زیادی برای بافتن موها به خصوص موهای بلند وجود دارد که از بین آنها می توان به بافتن موی تیغ ماهی، آفریقایی، خطی، بافتهای دو طرفه و … اشاره کرد که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت موها داشته و می توان از آنها برای آرایش موها در مجالس و مهمانی ها استفاده کرد، البته برای بافتن موها در ابتدا بهتر است موها را براشین کنید تا کاملا صاف و بدون گره شوند، سپس روی موها را واکس بزنید تا بیشتر مرتب شوند به این صورت بافتن موها زیباتر و بهتر انجام می گیرد. البته دقت کنید به هنگام بافتن موهایتان، فشار کمتری به ریشه موها وارد کنید تا از ریزش موها جلوگیری شود. در اینجا می توانید مدلهای جدیدتری از بافت موی دخترانه و زنانه را ببینید.

تصاویر بافت مو فرانسوی بافتن مو فرانسوی تصویر بافت مو فرانسوی بافت مو زیبای فرانسوی بافت مو فرانسوی دخترانه مدل بافت موی فرانسوی بافت مو فرانسوی پیچیده بافت مو فرانسوی متنوع بافت موی فرانسوی خاص بافت مو فرانسوی زیبا بافت مو فرانسوی جدید بافت مو فرانسوی خرگوشی بافت مو فرانسوی بافت موی فرانسوی ساده

اگر تمایل دارید بافت موی فرانسوی را خودتان روی موهایتان بزنید بهتر است به آینه نگاه نکنید زیرا آینه به جای اینکه به شما کمک کند باعث گیج شدن تان می شود و ممکن است در قسمت هایی از بافت مو اشتباهاتی را مرتکب شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *