دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

طراحی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال افشا شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

پیش از رونمایی رسمی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال تصویری از این گوشی به عنوان طراحی اولیه منتشر شد که در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید. 

احتمالاً گوشی میان رده گوگل در آینده ای نه چندان دور عرضه می گردد. تصاویر منتشر شده طراحی ۲ بعدی از پیکسل ۴ ایکس ال را به نمایش می گذارند.
مهر ماه سال ۱۳۹۷مدل های پیکسل ۳ ایکس ال و پیکسل ۳ معرفی شدند. پیکسل سه ایکس ال با بریدگی بالای نمایشگر، شارژ بی سیم و بهبود وضعیت دوربین عرضه شد.
طراحی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

با کمی دقت در پنل جلوی این گوشی متوجه شباهت آن با گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ می شوید. گوگل پیکسل ۴ ایکس ال دارای دوربین ۲ گانه سلفی از نوع واید و استاندارد می باشد.

پیکسل ۴ ایکس ال در این طراحی بدون حاشیه دیده می شود و به دو اسپیکر(یک اسپیکر در قسمت بالا و یک اسپیکر در قسمت پایین) مجهز شده است. طراحی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

بیشتر مدل های ۲۰۱۸ میلادی با حاشیه و بریدگی بالای نمایشگر عرضه می شدند. حال آن که پیکسل ۴ ایکس ال با حواشی یکسان در هر ۴ طرف عرضه می شود.

احتمالاً این گوشی با حسگر اثر انگشت معرفی می شود. در قسمت پشت این گوشی شاهد دو دوربین می باشیم اما در حال حاضر بیشتر گوشی های هوشمند با دوربین ۳ گانه عرضه می گردند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *