دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کوسن نمدی با طرح های بسیار شیک و متفاوت برای مبلمان منازل

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کوسن نمدی با جدیدترین طرح ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کوسن برای تزیین مبل و تخت خواب و … کاربردی زیادی دارد و کوسن ها دارای طرح های متنوعی می باشند و برای دوخت آن ها ار پارچه های مختلفی استفاده می شود. مدل کوسن نمدی از انواع طرح های زیبا و پرطرفدار است و شما می توانید در صورت تمایل این طرح ها را در منزل با تهیه الگوی نمد به راحتی بدوزید، در ادامه مطلب مدلهایی از دوخت کوسن با نمد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم بنابراین بهتر است تا پایان مطلب هراه ما باشید.

مدل کوسن نمدی با طرح های متنوع

پارچه های نمدی کاربرد زیادی دارند و شما می توانید به کمک این پارچه ها انواع دست سازهای نمدی نظیر رومیزی نمدی و پادری نمدی و … را بسازید. در ادامه انواع مدل کوسن با نمد و با طرح های ساده و فانتزی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

کوسن ساده و شیک

طرح های کوسن نمدی

از پارچه های نمدی برای دوخت کوسن استفاده می شود و شما می توانید به کمک این پارچه ها انواع کوسن های تزیینی با اشکال هندسی گرد و مربع و مستطیل و … را برای تخت خواب و مبلمان بدوزید.
کوسن های نمدی در انواع مدل های ساده و فانتزی و طرح دار موجود هستند که انتخاب طرح و رنگ این مدل ها به طرح و رنگ مبلمان و روتختی و سایر وسایل موجود در منزل شما بستگی دارد.
کوسن ها با پارچه نمدی را می توانید به کمک دست یا چرخ بدوزید و اگر شما تمایل دارید کوسنی که دوخته اید دوام بیشتری داشته باشد بهتر است از چرخ خیاطی استفاده نمایید.

مدل کوسن طرح دار

مدل کوسن شیک

مدل کوسن

  •  آرون گروپس

ایده هایی برای تزیین کوسن با پارچه نمدی

مدل کوسن نمدی طرح دار

کوسن شیک و کار شده نمدی

کوسن شیک و جدید

مدل کوسن فانتزی

کوسن نمدی

طرح کوسن نمدی

مدل کوسن زیبا و ساده

کوسن نمدی دو رنگ و شیک

مدل کوسن

کوسن زیبا و خاص نمدی

کوسن نمدی زیبا و طرح دار

کوسن قرمز نمدی

کوسن طرح دار و زیبا

مدل کوسن طرح دار

کوسن نمدی ساده و زیبا

کوسن شیک و جدید نمدی

کوسن نمدی رنگی

کوسن نمدی رنگی

کوسن شیک و نمدی

کوسن کار شده نمدی

کوسن نمدی خاکستری

برای تزیین کوسن ها با پارچه نمدی می توانید از دکمه های رنگی و روبان های تزیینی و … استفاده کنید همچنین می توانید پارچه های نمدی را به شکل پروانه و گل و … برش بزنید و آن ها را روی قسمت هایی از کوسن بدوزید یا بچسبانید که بهتر است برای جذابیت بیشتر کوسن رنگ پارچه اصلی با رنگ برش های پارچه که برای تزیین به کار برده می شوند مطابقت و همخوانی داشته باشید.
برای دوخت کوسن همچنین می توانید از دو یا چند رنگ متفاوت پارچه نمدی استفاده کنید که این طرح ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و باعث می شوند که تزیین مبلمان یا تخت خواب زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

کوسن نمدی طرح دار

مدل کوسن خاکستری تیره

کوسن شیک و نمدی

طرح کوسن نمدی شیک

کوسن نمدی فانتزی

کوسن نمدی فانتزی

کوسن نمدی طرح گل

کوسن طرح گل

کوسن نمدی زیبا و خاص

مدل کوسن شیک و جدید

کوسن نمدی زیبا و ساده

 کوسن نمدی جدید قرمز و خاکستری

مدل کوسن شیک نمدی

کوسن طرح دار نمدی

کوسن شیک نمدی

مدل کوسن شیک و خاص

کوسن طرح دار و زیبا نمدی

کوسن نمدی رنگی

 

مدل کوسن نمدی

مدل کوسن شیک و طرح دار

جدیدترین مدل های کوسن با نمد

همانطور که می دانید کوسن یکی از وسایل مورد نیاز منزل می باشد که زیبایی منزل را چندین برابر می کند و در رنگ و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه تان می توانید آن را خریداری نمایید همچنین، به راجتی و در مدت زمان کمی نیز می توانید کوسن های زیبایی در منزل بدوزید که یکی مدل کوسن هایی که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذاب کرده است کوسن با نمد می باشد که در رنگ و مدل های مختلفی وجود دارد.

کوسن شیک با نمد

نمد کاربرد های زیادی دارد که یکی از کاربرد های آن دوخت کوسن می باشد که خیلی راحت و شیک می توانید کوسن های زیبایی درست کنید، در ادامه مطلب مدل هایی از کوسن با نمد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید کوسن های زیبایی بسازید، بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک طرح شیک جهت دوخت کوسن با نمد هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

کوسن شیک و کار شده نمدی

کوسن نمدی شیک عروسکی

مدل کوسن طرح دار

جدیدترین مدل کوسن نمدی

 

شیک ترین مدل کوسن نمدی

کوسن نمدی فانتزی

کوسن نمدی عروسکی

طرح کوسن نمدی شیک

کوسن طرح دار نمدی

کوسن شیک و طرح دار

تزیین کوسن با نمد

کوسن کارشده با نمد

 

مدل کوسن نمدی شیک

در این مطلب با انواع مدل کوسن نمدی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کوسن با طرح و رنگ زیبا و خاصی را انتخاب نمایید، جهت دریافت اططلاعات بیشتر در زمینه دکوراسیون می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *