دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل های سفره هفت سین ساده اما شیک و دوست داشتنی با تزئینات راحت

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های سفره هفت سین ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شخصی شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

طراحی هفت سین تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد از این رو بهتر است شما در هنگام چیدمان انواع مدل های سفره هفت سین ساده و فانتزی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

سفره هفت سین ساده با طراحی شیک و بی نظیر

اگر شما مهارت زیادی برای چیدمان هفت سین ندارید بهتر است از مدل های هفت سین ساده الگوبرداری کنید. این مدل هفت سین ها در عین سادگی به صورت خلاقانه و جالب طراحی می شوند و باعث خلق فضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی منزل خواهند شد. در ادامه مدل هایی از هفت سین با طراحی ساده و در عین حال جالب را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

هفت سین ساده و شیک

مدل های هفت سین با طراحی ساده و جالب

در طراحی اغلب هفت سین های ساده ظروف و پارچه ای که در زیر ظروف هفت سین انداخته می شود از بین طرح های زیبا و خاص انتخاب می شوند همچنین در این مدل ها برای تزیین هفت سین از شمع های تزیینی و گلبرگ های مصنوعی و عروسک حیوان نماد سال و … استفاده می شود.

برای زیبایی بیشتر چیدمان هفت سین ساده بهتر است رنگ ظروف را با رنگ پارچه ای که در زیر ظروف هفت سین انداخته می شود ست کنید همچنین می توانید از رنگ های متضاد که در کنار هم زیبایی خاصی دارند برای چیدمان این مدل هفت سین استفاده نمایید.

هفت سین زیبا و خاص

هفت سین شیک و ساده

  •  آرون گروپس

هفت سین زیبا و جدید

طراحی هفت سین شیک

هفت سین زیبا و جدید

چیدمان هفت سین ساده و بی نظیر

سفره هفت سین ساده

مدل هفت سین ساده و خاص

هفت سین ساده و جالب

سفره هفت سین کوچک و زیبا برای عید فرخنده نوروز

چیدمان هفت سین ساده

طراحی شیک سفره هفت سین

چیدمان هفت سین شیک و خاص

سفره هفت سین خاص و زیبا

سفره هفت سین ساده و زیبا

مدل ساده هفت سین

مدل سفره هفت سین

مدل سفره هفت سین

مدل هفت سین

هفت سین شیک و جدید

سفره هفت سین شیک و جذاب

چیدمان هفت سین

مدل هفت سین شیک و جالب

طراحی هفت سین شیک و بی نظیر

طراحی هفت سین

هفت سین ساده و جالب

سفره هفت ساده و کوچک

توجه داشته باشید که برای تزیین هفت سین با طراحی ساده از تزیینات شلوغ استفاده نمی شود همچنین ظروف این مدل هفت سین ها را بهتر است از بین طرح های ساده سفالی و کریستالی و … انتخاب کنید و اگر شما تمایل دارید از جام برای چیدمان هفت سین های ساده استفاده نمایید بهتر است جام را به کمک روبان یا مروارید تزیین کنید.

هفت سین ساده را می توانید روی میز یا زمین بچینید همچنین در صورت تمایل می توانید برای زیبایی بیشتر این مدل هفت سین از نورپردازی رنگارنگ در اطراف ظروف هفت سین استفاده نمایید.

مدل هفت سین

چیدمان ساده برای هفت سین

طراحی هفت سین ساده

تزیین ساده هفت سین

طراحی هفت سین

مدل هفت سین ساده و جذاب

سفره هفت سین ساده

تزیین ساده هفت سین با شمع تزیینی

سفره هفت سین سنتی

مدل هفت سین شیک و ساده

چیدمان ساده برای هفت سین

تزیین زیبا و ساده هفت سین

مدل هفت سین ساده و زیبا

مدل هفت سین ساده و جالب

طراحی هفت سین ساده

طراحی هفت سین با ایده های ساده

هفت سین شیک و جالب

چیدمان زیبا و بی نظیر هفت سین

چیدمان ساده برای هفت سین

مدل هفت سین طبقه ای و ساده

سفره هفت سین ساده و بی نظیر

چیدمان ساده برای هفت سین

طراحی سفره هفت سین چیدمان ساده هفت سین روی میز

تزیین زیبا و ساده سفره هفت سین

طراحی بی نظیر و ساده هفت سین

طراحی ساده هفت سین

طراحی شیک و ساده سفره هفت سین

چیدمان هفت سین با طراحی بی نظیر و ساده

دیزاین هفت سین ساده

مدل هفت سین شیک

هفت سین سنتی ساده

بسیاری از افراد تمایل به چیدمان و تزیین سفره هفت سین سنتی دارند و دوست دارند در این نوع چیدمان از وسایل قدیمی و یا ظروف مسی و گاها ظروف سفالی دارای نقش و نگار قدیمی استفاده نمایند. تمام این المان های به کار گرفته در سفره هفت سین سنتی بیانگر معنا و مفهومی خاص می باشد که روزگار خوش و سختی های شیرین گذشتگان را در ذهن افراد تداعی می کند.

نوع استفاده از این وسایل و چیدمان آن ها بسته به سلیقه افراد متفاوت می باشد، بنابراین با توجه به انتخاب خود می توانید برای تنوع در چیدمان سفره هفت سین امسال از هفت سین های سنتی ساده و یا دیگر مدل های هفت سین های سنتی الگوبرداری نمایید و از سلیقه و خلاقیت خود در چیدمان آن لذت ببرید. ضمن این که با این تزیینات لحظات خوب و خاطره انگیزی را در ساعت های اولیه عید نوروز کنار خانواده عزیز خود سپری نکنید.

نمونه ای جدید و متنوع از هفت سین های ساده سنتی را می توانید در ادامه این بخش نظاره گر باشید تا بهترین مدل هفت سین را برای تزیین میز پذیرایی عید نوروز خود برگزینید.

مدل ایده آل هفت سین سنتی ساده

جدیدترین سفره هفت سین ساده مدل دیزاین هفت سین سنتی ساده مدل جالب هفت سین سنتی ساده مدل دیدنی هفت سین سنتی ساده هفت سین سنتی ساده و نوستالژیک هفت سین سنتی ساده و جذاب هفت سین سنتی ساده و هنرمندانه قشنگ ترین سفره هفت سین ساده هفت سین سنتی ساده و متفاوت هفت سین سنتی ساده و قشنگ هفت سین سنتی ساده و جدید انواع سفره هفت سین ساده

هفت سین سنتی با طرح ساده

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی سفره هفت سین ساده آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *