دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی سریال های نوروز ۹۸ در شبکه های مختلف سیما

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

سریال های نوروزی سال ۹۸ تعیین شده و قرار است سه سریال در ایام نوروز پخش شوند. این مجموعه ها مربوط به شبکه یک، دو و سوم سیما می باشند.

امسال نیز مانند سال های گذشته برنامه های تلویزیونی متفاوتی از طریق صدا و سیما پخش خواهد شد. سریال های نوروزی همواره طرفداران بسیاری دارند. برای امسال سه سریال متفاوت برای نمایش در شبکه های مختلف سیما ساخته شده است که به معرفی این سریال ها می پردازیم.

سریال «ن.خ» شبکه یک سیما

سریال «ن. خ» قرار است نوروز ۹۸ از شبکه اول سیما پخش شود. این مجموعه داستان طنزی را در منطقه کردنشین روایت می کند. کارگردانی این مجموعه را سعید آقاخانی برعهده دارد. هومن حاجی عبداللهی، سیاوش مفیدی، فریده سپاه منصور، نعیمه نظام دوست، علی صادقی و … از بازیگران این مجموعه می باشند.

سریال های نوروزی98

سریال تنگنا شبکه دو سیما

بهرنگ توفیقی کارگردان این مجموعه بوده و حامد عنقا تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. لوکیشن اصلی این مجموعه یک قهوه خانه می باشد. حمید گودرزی، شهین تسلیمی، بهرنگ علوی و … از بازیگران سریال تنگنا می باشند.

سریال های نوروزی98

  •  آرون گروپس

سریال «مر قانون» شبکه سه سیما

سریال تلویزیونی «مرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده تولید شده و در آن یوسف تیموری، ناهید مسلمی، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، مرجانه گلچین و … ایفای نقش کرده اند.

سریال های نوروزی98

امیدواریم سریال های نوروز ۹۸ بتواند توجه مخاطبین را به خود جذب نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *