دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نحوه تغییر تم اینستاگرام با آموزش تصویری قدم به قدم

  • مرضیه نوروزیان
  • ۴ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

چندی پیش در فضای مجازی یک نسخه از اینستاگرام به نام نسخه جی بی اینستاگرام ارائه شده بود که با توانایی متفاوتی عرضه می شد. این تنوع در بخش های مختلفی مشهود بود و آن را از نسخه رسمی اینستاگرام مجزا می کرد. یکی از این قابلیت ها در راستای تغییر تم اینستاگرام انجام می گیرد.

در واقع جی بی اینستاگرام امکانات مختلفی را برای فضای اینستاگرام ایجاد می کند. اگر به دنبال تغییر تم اینستاگرام هستید، از این نرم افزار کمک بگیرید. این نرم افزار بیشتر جنبه سرگرمی دارد. ضمن اینکه توانایی های خوبی را برای بهبود عملکرد اینستاگرام فراهم می کند و در واقع  اپلیکیشن اینستاگرام را به کارکرد دلخواه شما نزدیک خواهد کرد.

چگونه تم اینستاگرام  را تغییر دهیم

برای بهره مندی از این قابلیت بهتر است ابتدا نرم افزار جی بی اینستاگرام را دانلود کنید. در ادامه برنامه را بر روی گوشی خود نصب و راه اندازی نمایید. توجه داشته باشید که قبل از نصب، فضای کافی برای این برنامه را در نظر بگیرید.

برای ساخته شدن پوشه در مسیر این اینستاگرام، یک عکس بارگیری نمایید. همچنین می توانید آدرس پوشه داخل این اینستاگرام را به شکل دستی در حافظه گوشی همراه خود وارد نمایید. این مسیر ذخیره سازی بدین شکل خواهد بود(GBinstagram/themes/saved).

برای تغییر تم اینستاگرام می توانید از تم های به روز و مهیج کمک بگیرید و آن را بر روی اینستاگرام پیاده سازید. بعد از اینکه توانستید تم های مورد علاقه خود را از فضای مجازی به دست آورید، حالا نوبت فعال کردن برنامه جی بی اینستاگرام می باشد.

برای این فعال سازی ابتدا اپلیکیشن جی بی اینستاگرام را باز کنید. بعد از باز کردن برنامه جی بی اینستاگرام، به قسمت تنظیمات بروید. این قسمت در بالای نرم افزار قرار می گیرد.

تم اینستاگرام

آن گاه در صفحه جدیدی که باز می شود، از محدوده Themes، آپشن More را به حالت انتخاب در آورید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تغییر تم اینستاگرام

در ادامه برای نتیجه بخش بودن تغییر تم اینستاگرام, گزینه Load را بزنید.

تایید نهایی تغییر تم اینستاگرام

بعد از انجام این مراحل به یک صفحه به شکل پیش فرض ارجاع داده می شوید که این صفحه پوشه GBinstagram/themes/saved می باشد. در این محیط تم های ذخیره شده خود را می یابید. البته برای قرار گیری در این مسیر باید آدرس دهی در این اپلیکیشن را به خوبی رعایت کرده باشید.

مسیردهی تغییر تم در اینستاگرام

حالا می توانید تم مورد نظر خود را به شکل انتخاب در آورید. بعد از انتخاب، گزینه OK را به منزله تایید بزنید تا تم منتخب بر روی اینستاگرام اعمال گردد. این روش از روش های ساده و بدون دردسر برای عوض کردن تم اینستاگرام می باشد که در کمترین زمان ممکن قابل دستیابی است.

روش تغییر تم در اینستاگرام

در ادامه از شما همراهان دعوت می کنیم تا از لینک های مرتبط در مجله اینترنتی آرگا مانند آموزش نحوه اتصال فیسبوک به اینستاگرام و همچنین تغییر رمز اینستاگرام دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *