دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با خوردو برلیانس محصول جدید سایپا بیشتر آشنا شوید + تصاویر

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از خودروهای مجهز و زیبا که در دو مدل اتومات و دستی طراحی و ساخته شده است ماشین برلیانس می باشد در این مطلب مشخصات کلی ،فنی و تجهیزات ان را مورد بررسی قرار دادیم و عکس ماشین برلیانس نمای داخلی و بیرونی آن را با هم مشاهده می نماییم .

برلیانس محصول مشترک شرکت سایپا و برلیانس تحت لیسانس BMW می باشد این خودرو در دو مدل اتوماتیک و دستی تولید می گردد و دارای تمام ویژگی های یک اتومبیل خوب از جمله: زیبایی ظاهر،موتوری قدرتمند،راحتی سرنشینان ، ایمنی بالا ،ارگونومی ،و جادار بودن می باشد . در این مطلب عکس ماشین برلیانس در رنگ های مختلف و عکس از نماهای بیرونی و داخلی این خودرو را برای شما جمع آوری نموده ام. امیدوارم مطالب مفید واقع شود و تا پایان مطلب همراه من باشید .

خودرو برلیانس

تنوع رنگ برلیانساین خودرو برای اولین بار در سال 2012 وارد بازار شد طراحی این خودرو را طراحان ایتالیایی انجام داده اند این خودرو تمام ویژگی های خوب یک اتومبیل از جمله جاداری و زیبایی ظاهر را دارا می باشد در این بخش قصد آن داریم تا مشخصات کلی، فنی و تجهیزات این اتومبیل زیبا را مورد بررسی قرار دهیم

مشخصات کلی

ماشین برلیانس

اندازه گیری های طول ،عرض و ارتفاع آن برحسب میلی متر می باشد ارتفاع آن1460 عرض 1758 و طول4510 می باشد از دیگر ویژگی های کلی خودرو می توان به فاصله دو محور آن اشاره کرد که 2580 می باشد .وزن دو مدل دستی و اتومات این خودرو با یکدیگر متفاوت می باشند در حالت دستی1240 و در حالت اتومات 1250 می باشد مصرف سوخت نیز در مدل اتومات 6/7 و در مدل دستی 6/4 می باشد ظرفیت کلی سوخت هر دو مدل آن 55 لیتر می باشد .

مشخصات فنی

نمای موتور برلیانس

در این بخش مشخصات فنی دو مدل اتومات و دستی این خودرو زیبا را مورد بررسی قرار می دهیم .گیربکس( دستی: 5 سرعته و در مدل اتومات 4سرعته می باشد )نوع و مدل موتور :بنزینی ،خطی، BM15L . دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد حجم موتور این خودرو 1498 سی سی حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور آن به ترتیب 103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه و 138 نیوتن متر در 3800 دور بر دقیقه می باشد. نوع فرمان آن تقویت شده برقی ، دنده شانه ای و قابل تنظیم می باشد سیستم تعلیق جلو و عقب آن نیز سیستم مستقل مک فرسون و سیستم نیمه مستقل میل پیچشی می باشد ترمز جلو در هر دو مدل دیسکی تهویه شونده و ترمز عقب در مدل دستی کاسه ای و در مدل اتومات دیسکی است .

تجهیزات ایمنی و رفاهی

نمای بالای برلیانس

هر دو مدل این خودرو مجهز دارای کیسه هوای جلو ، سیستم ترمز ABS+EBD، سیستم تاشو صندلی غقب ،میله ضربه گیر درب های جلو ،میله فرمان جمع شونده ،بازشدن اتومات دربها هنگام تصادف، سیستم ضد سرقت موتور، صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی ایزوفیکس (صندلی کودک) می باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اما مدل اتومات آن دارای تجهیزاتی می باشد که مدل دستی این تجهیزات را ندارد از جمله این تجهیزات می توان به سانروف برقی ،سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره ها با استفاده از کنترل قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت به همراه تنظیم گودی کمر، فرمان مجهز به دکمه تنظیم صدا اشاره کرد.

عکس ماشین برلیانس

در این مطلب تمام تجهیزات ،مشخصات فنی و کلی را برای شما بازگو کردیم .در این بخش عکس ماشین برلیانس در دو مدل H330 و H320 را با هم مشاهده می کنیم.

نمای داخلی ماشین برلیانس

در این بخش عکس نمای داخلی ماشین برلیانس را با هم مشاهده می نماییم .

نمای فرمان برلیانس

نمای داخلی برلیانس آبی

نمای داخلی برلیانس

نمای داخلی ماشین برلیانس

نمای داخلی برلیانس

صندوق عقب ماشین برلیانس

نمای بیرونی ماشین برلیانس

نمای خارجی ماشین برلیانس دو مدل H330 و H320 را با هم مشاهده می نماییم . ماشین برلیانس آبی رنگ زیبا ماشین زیبای برلیانس خودرو برلیانس سفیدعکس ماشین برلیانس مدل H330

برلیانس مشکی

عکس ماشین برلیانس مدل H320 که مدل هاچ بک برلیانس می باشد

نمای سقف ماشین برلیانس برلیانس آلبالوییعکس ماشین برلیانس برلیانس سفید نمای خودرو برلیانسخودرو مجهز برلیانسماشین برلیانس از جمله های خودروهای قیمت متوسط بازار به شمار می آید و با توجه به تولید برلیانس تحت لیسانس شرکت بی ام دبیلو پیشبینی می شود از فروش بالایی نیز برخوردار شود و رقیب سر سختی برای رده متوسط بازار همچون ماشین دنا باشد. در این مطلب عکس ماشین برلیانس از نمای خارجی و نمای بیرونی آن را با هم مشاهده نمودیم و خصوصیات آن را مورد بررسی قرار دادیم امیدوارم از مشاهده تصاویر لذت کافی را برده باشید. برای مشاهده و آشنایی با انواع ماشین های متفاوت به بخش عکس ماشین مراجعه کنید .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *