دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس های تزیین هندوانه با ایده های جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

عکسها و ایده های جدید تزیین هندوانه و میوه آرایی با هندوانه برای مهمانی ها و روش های ساده برای داشتن بهترین و شیک ترین تزیینات با هندوانه برای سفره عقد و شب یلدا

ایده های جدید و زیبا برای تزیینات هندوانه و میوه آرایی های مختلف با هندوانه که به زیبایی میز و سفره کمک زیادی می کند و باعث می شود شیک ترین تزیینات را انجام دهید. در ادامه با چند مدل از زیباترین تزیینات هندوانه آشنا خواهید شد که اید های جالب و جدیدی برای میوه آرایی می باشند. همراهم باشید.

مدل های تزیین هندوانه و میوه آرایی های جدید:

تزیین هندوانه، بخاطر فرم زیبایی که دارد و همچنین به دلیل فراوانی و در دسترس بودن این میوه طرفدارهای زیادی دارد و اغلب سعی می کنیم در میوه آرایی ها و تزیینات سفره از آن استفاده کنیم. یکی از روش های مرسوم و پرکاربرد برای این تزیینات انجام حکاکی بر روی هندوانه است.

می توانید با ابزار مخصوص حکاکی طرح های مختلف از جمله طرح گل را روی هندوانه حکاکی کنید و بعد این هندوانه زیبا را برای تزئین سفره عقد و تزیینات مربوط به شب یلدا استفاده کنید در کنار هندوانه های حکاکی شده میتوان از انواع برگ های سبز برای نما و زیبایی بیشتر کار استفاده کرد.

تزیین هندوانه

تزیین هندوانه

تزیین هندوانه

حکاکی روی هندوانه

  •  آرون گروپس

میوه آرایی هندوانه

میوه آرایی هندوانه

میوه آرایی

میوه آرایی

علاوه بر طرح گل، میتوان از انواع طرح های فانتزی و عروسکی و همچنین نوشته های مختلف برای حکاکی روی هندوانه استفاده کرد. این مدل هندوانه ها برای جشن تولد و مهمانی های بچه ها کاربرد بیشتری دارند. فقط توجه داشته باشید که از میوه های تازه و البته کمی سفت برای دیزایین هندوانه استفاده کنید. میوه هایی که بیش از حد رسیده باشند موقع حکاکی و انجام تزیینات له و خراب میشوند.

حکاکی روی هندوانه

حکاکی روی هندوانه

حکاکی روی هندوانه

حکاکی روی هندوانه

حکاکی روی هندوانه

میوه آرایی

میوه آرایی

میوه آرایی

در ادامه چند مدل دیگر از انواع تزیینات بر روی هندوانه را میبینید که میتوانند ایده های خوبی برای تزیینات شما باشند.

میوه آرایی هندوانه

میوه آرایی هندوانه

حکاکی روی هندوانه

تزیینات هندوانه

امیدوارم مدل های تزیین هندوانه، امروز مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد. برای مشاهده مدل های بیشتر از انواع میوه آرایی و تزیینات حتما سری به اینجا بزنید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *