دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جادوی خانه تکانی استادکار را دست کم نگیرید

  • یلدا محمدی
  • ۶ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

همه‌ی ما به تمیزی بیش‌تر از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهیم و در صورتی که نظافت ساختمان رعایت نشده باشد، طاقت ماندن در آن مکان را نداریم. مخصوصا وقتی روزهای پایانی سال نزدیک می شود، همه به دنبال خانه تکانی و نظافت خانه هستیم تا با تمیزی محیط زندگی به استقبال مهمان های نوروزی برویم. به همین دلیل لازم است همراه با مهیا شدن برای پذیرایی از مهمان های نوروزی، در فکر نظافت ساختمان و نظافت خانه باشیم.

خیلی از خانواده ها دست به دست هم می دهند و در کنار هم به نظافت خانه و ساختمان مشغول می شوند اما گاهی به دلیل کارها و مسائل شخصی، رسیدگی به نظافت منزل کار بسیار دشواری می شود. در اینجاست که انتخاب افراد استادکار برای خدمات نظافت ساختمان از دغدغه‌های اصلی مدیران ساختمان، اعضای ساختمان و افراد خانواده می‌شود.

نظافتچی خوب و مطمئن

نظافت ساختمان، تمیز کردن راه پله و مشاعات و حتی نظافت پارکینگ و حیاط اگر چه در ظاهر ساده به نظر می رسد اما کار هر کسی نیست. فکر کنید یک ساختمان کوچک چهار طبقه هم که بخواهد مورد نظافت قرار بگیرد چقدر زمان بر خواهد بود؟ به همین دلیل می توان این کار را به نیروی متخصص و حرفه ای نظافت ساختمان سپرد تا هم کار را به موقع انجام دهد و هم در دیگر نیاز به کار کردن اعضای خانه و ساختمان نباشید.

نظافت آپارتمان نیز زیر و بم های خاص خودش را دارد و اگر نیاز باشد که تمام خانه تمیز و مرتب و خانه تکانی شود، کسی به تنهایی از انجام آن بر نمی آید. برای نظافت خانه نیز می شود از نیروی تخصصی نظافت منزل کمک گرفت. اما چطور می شود نیروی خوب و حرفه ای برای تمیز کردن ساختمان پیدا کرد؟ با ما در ادامه همراه باشید.

چگونه نظافتچی خوب و مطمئن پیدا کنیم؟

معمولا برای پیدا کردن کارگر نظافتی که مطمئن باشد از طریق دوستان و آشنایان اقدام می کنیم. گاهی نیز بدون شناخت لازم با شرکت های پیمانکاری نظافت تماس می گیریم و درخواست کارگر می کنیم. اما در هر دوی این مواقع، نمی تواند از کیفیت کار متخصص آگاه بود زیرا هیچ شناخت درستی از کارگر نداریم.

اما استادکار به عنوان اپلیکیشن درخواست خدمات که می تواند بهترین و متخصص ترین کارگرهای نظافتی را معرفی کند، شناخته می شود. از ویژگی های خوب و مثبت استادکار این است که در زمان سفارش خدمات، می توان از نظر کاربران و امتیاز متخصص استفاده کرد تا بهترین فرد را برای انجام کارها انتخاب نمود.

خدمات نظافت منزل

استادکار مرجع آنلاین خدمات نظافت منزل

پلتفرم استادکار راحت‌ترین و مطمئن ترین راهکار برای ثبت درخواست‌های خدمات نظافتی است، چرا که همیشه در دسترس است و با چند کلیک می شود خدمات مورد  نیاز را سفارش داد. استادکار برای معرفی متخصص هیچ مبلغی از شما دریافت نمی کند و تنها بعد از پایان کار متخصص، می توانید هزینه آن را پرداخت کنید.

از طرف دیگر در هنگام کار با استادکار لازم نیست هیچ نگرانی به خود راه دهید زیرا تیم پشتیبانی این مجموعه از لحظه‌ی ثبت سفارش تا پایان دریافت خدمات در کنار شما است تا رضایت خاطرتان را جلب کند. از همین رو تمام مشتریان استادکار تبدیل به همراهان دائمی می‌شوند که تمامی امور خدماتی خود را به این مجموعه می‌سپارند و از مدیریت زمان و هزینه‌ی خود بهره می‌برند.

خدمات نظافت منزل با استاد کار

نرخ نظافت منزل  در استادکار چقدر است؟

نرخ نظافت منزل معمولا به صورت ساعتی محاسبه می شود و نظافتچی طبق ساعت کار خود، مزد دریافت می کند. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به اپلیکیشن و سایت استادکار سر بزنید و با بررسی قیمت ها، بهترین فرد را برای انجام کار خود انتخاب کنید. قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه در استادکار بدون کاستن از کیفیت کار است. در واقع شما هزینه‌ی مناسبی صرف می‌کنید و خدمات را از بهترین افراد متخصص در نظافت ساختمان و نظافت منزل دریافت می‌کنید.

همچنین در حال حاضر در سایت استادکار جشنواره نوروزی مخصوص خدمات خانه‌تکانی در حال برگزاری است که می توانید با تخفیف های مناسب خدماتی همچون نظافت منزل، قالیشویی و مبلشویی را سفارش دهید. استادکار برای کارهای بازسازی ساختمان نیز تخفیف های ویژه و منحصر به فردی در نظر گرفته که در صورت نیاز می توانید این خدمات را نیز سفارش دهید.

همین حالا می توانید اپلیکیشن استادکار را از بازار و سیب اپ دانلود کنید و از بهترین اپلیکیشن سفارش خدمات استفاده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *