دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برگرداندن عشق از راه دور: راهکارها و چالش‌ها

  • یلدا محمدی
  • ۲ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

آیا متوجه شده‌اید که هنوز عاشق فردی هستید که حتی رابطه‌اش را با شما قطع کرده است؟ آیا تمام شدن رابطه‌تان به دلیل سوءتفاهم‌ها و یا لجبازی‌های کودکانه بود؟ آیا با وجود ناراحتی‌های که پشت سر گذاشتید احساس می‌کنید او بهترین گزینه برای شماست؟ اگر چنین است، شما احتمالا دنبال راهی هستید که بتوانید با آن دوباره به رابطه برگردید.

اگر می‌خواهید که او برگردد، نیاز است که روی روش‌هایی تمرکز کنید که باعث بروز این اتفاق شود. شما نیاز دارید بمنظور آشتی با وی برنامه‌ای بچینید. خبر خوب این است که روش‌هایی بمنظور برقراری آشتی و عمیق‌تر کردن رابطه حتی نسبت به آن چیزی که در ابتدا بود، وجود دارد. کلید این کار این است که در صورتیکه امیدی به موفقت در این کار دارید، خیلی سریع در برقراری مجدد رابطه پیشدستی کنید.

آلرت
ــــــــــــــــــــ
رادیو عشق در کارگاه آنلاین برگرداندن عشق از دست رفته، تکنیک‌های روانشناسی را آموزش می‌دهد که با بکارگیری آنها دوباره می‌توانید عشقتان را مجذوب خودتان کنید، طوریکه او خودش برای ساختن یک رابطه متعهدانه و پایدار تلاش کند و از اینکه توانسته شما را دوباره در زندگی خود داشته باشد احساس پیروزی کند.

چگونه او را سریعا به رابطه برگردانیم

اول از همه آرامش خود را حفظ کنید

اگر می‌خواهید رابطه خود را نجات دهید، نیاز دارید که مجددا احساسات خود را مورد بازبینی قرار دهید تا قادر شوید دوباره خیلی سریع و با چشمانی باز فکر کنید. نیازی نیست بخاطر اینکه رابطه‌تان را از دست داده‌اید احساس حقارت بکنید. این اتفاق چه زود و چه دیر برای هر کسی اتفاق می‌افتد. علت بروز این مشکل شما نبوده و مسئول آن هم نیستید.

بازگرداندن رابطه عاطفی

تنها چیزی که اتفاق افتاده این است که احتمالا برخی از جنبه‌های رابطه‌تان ضعیف شده است، و این چیزی است که یقینا قابل ترمیم است. بنابراین، برای برگرداندن مرد به رابطه، ابتدا باید انرژی عاطفی خود را تغییر دهید. چشمان خود را باز کنید تا ببینید که دنیا هنوز زیبایی خود را دارد – هیچ دلیلی وجود ندارد که فقط بخاطر اینکه دوست پسرتان اکنون با شما نیست، دنیا را تیره و تاریک بدانید.

شروع به انجام کارهایی کنید که عزت نفس شما را بالا ببرد. با دوستان خود همراه شوید و کارهایی را انجام دهید که با انجامشان حس خوبی به شما دست می‌دهد. اگر کاری را که خیلی در آن مهارت دارید انجام بدهید، به ندرت پیش می‌آید که نتواند احساس مثبتی در شما ایجاد نکند، و امواج مثبت ناشی از این حس خوب، به شما کمک می‌کند که موفق شوید دوست پسر خود را به رابطه برگردانید. غذاهای ناسالم نخورید، چرا که این کار باعث می‌شود در عوض حس و حال شما ضعیف شود. غذای سالم بخورید و اینکه حفظ تناسب اندام بطور طبیعی بمنظور ارتقای شرایط روحی ، و بودن در یک شرایط روحی خوب یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مردان است. شاید بعضی افراد به روش هایی مانند دعای برگرداندن عشق روی بیاورند ولی راه های دیگر هم وجود دارد.

یک مجموعه افراد حمایتی ثابت شامل اعضای خانواده و دوستان خوب داشته باشید تا در لحظات اجتناب ناپذیر ضعف و سستی، از شما حمایت کنند. همچنین مهم است که رابطه و عشق را به عنوان یک چیز فوق‌العاده در ذهن خود تجسم کنید. اگر می‌خواهید رابطه خود را نجات دهید، به صرف اینکه شما آسیب دیده‌اید به آن به عنوان یک چیز بد نگاه نکنید.

به او خواهش و یا التماس نکنید

مانند یک انسان نیازمند یا معترض عمل کردن، پیام های منفی به شریک عاطفی شما ارسال کرده و حتی ممکن است او را از شما دورتر نیز کند. این کار ممکن است حتی بار دیگر به او این پیغام را بدهد که در رابطه با شما تصمیم درستی گرفته است، یا اینکه ممکن است باعث شود او در مقابل شما موضع گرفته و حتی شما را بطور کامل فراموش کند.

تماس گرفتن و قول های مسخره دادن به او بمنظور بازگرداندن او به رابطه نیز ایده خوبی نیست. مقصر قطع رابطه همیشه فقط یک نفر نیست. و مطمئنا شما می خواهید بخاطر خودتان دوست داشته شوید و نه بخاطر تغییراتی که در خود بوجود می‌آورید.

همین کار در مورد غرق کردن شریک عاطفی‌تان با خرید هدیه و نامه صدق می کند: شما نمی توانید برای بازگشت او به رابطه به او رشوه بدهید. من و شما هر دو می‌دانیم که شریک عاطفی شما تصمیم اشتباهی گرفته است. او فقط این مسئله را در حال حاضر متوجه نمی‌شود.

از قانون عدم تماس استفاده کنید

شما ممکن است درباره قانون عدم تماس بعد از قطع رابطه شنیده باشید. این کار ممکن است به نظر در ابتدا نتایج معکوس داشته باشد، بخاطر اینکه ارتباط برقرار کردن با دوست پسرتان مطمئنا یکی از مهمترین کارهایی است که شما باید برای بازگرداندن وی به رابطه انجام دهید. اما تماس مداوم با او دقیقا بعد از قطع رابطه باعث رنجش او شده و سودی ندارد. علاوه بر آن، رفتار او را نسبت به شما سرسختانه تر خواهد کرد.

تا زمانی که هر دوی شما آرام نشده اید با دوست پسرتان حرف نزنید. قانون کلی تا چهار هفته است، اما بستگی به موقعیت دارد و هیچ چیز قطعی نیست. حداقل چند روز صبر کنید و بعد با او تماس بگیرید. هنگامی که آشفتگی او از قطع رابطه فروکش است، ممکن است همان زمانی باشد که او شروع به فکر کردن به شما و خاطرات خوبی که با شما داشته است می‌کند.

حتی اگر فقط شنیدن صدای او یا دیدن صورت او برای شما آرامش بخش است، سعی کنید حتی فقط برای چند لحظه، او را از ذهن خود خارج کنید. به او زمان بدهید تا راجع به همه چیز فکر کند تا شاید متوجه شود که او اشتباه کرده است. او ممکن است متوجه بشود که واقعا دلش برایتان تنگ شده است. اما اگر شما دائم به او زنگ بزنید و برای او پیام بفرستید، او دلتنگ شما نخواهد شد.
گفته می شود که نباید برای کمک به بازگرداندن او، دست به دامان اعضای خانواده یا دوستان او شوید. با آنها بخوبی رفتار کنید. آنها نیز ممکن است بخواهند که هر دوی شما بار دیگر رابطه تان را از سر بگیرید.

بهترین فردی باشید که می توانید

شما می توانید با بهترین بودن، مرد مورد علاقه تان را به رابطه برگردانید. این کار ممکن است عجیب باشد، اما خارج کردن رابطه از ذهنتان برای مدتی یقینا می تواند شانس شما را برای از سر گیری مجدد رابطه بیشتر کند.

فکر کردن دائم به قطع رابطه فقط فشار بیشتری روی شما و عواطفتان و احساستان وارد می‌کند. لذت بردن از زندگی شخصی خود و انجام فعالیت‌هایی که از آنها لذت می‌برید، به شما کمک می کند به خودتان برگردید و به همان فرد دوست داشتنی تبدیل شوید که دوست پسرتان زمانی عاشقش شد.

تنها چیزی که شما را برای اطرافیانتان خواستنی می‌کند، داشتن حس خوب نسبت به خود و زندگی‌تان است. شما و دوست پسرتان متوجه این خواهید شد. این کار مانند یک نیروی جاذبه است که بین ذهن‌های ما عمل می‌کند.

احساسات خود را بیان کنید

بمنظور انجام اقداماتی برای بازگشت دوست پسرتان، نیاز است که تعادل درونی خود را بازیابی کنید. یک راه خوب برای این کار این است اجازه دهید احساساتتان در مواقع اجتناب ناپذیر احساس ضعف و سستی، بروز داده شوند.

به خودتان اجازه دهید ناامیدی، درد و رنج و یاس را احساس کنید. یک واکنش عاطفی به این موضوعات داشته باشید. عدم واکنش عاطفی به این موضوعات یا بروز یک حس مثبت اشتباه در واقع حتی بیشتر به شما آسیب می‌زند تا اینکه مفید باشد، و این اجازه را نمی‌دهد که آسیب‌های روحی شما بهبود یابد. در واقع, انجام این کار، شفاف فکر کردن و اتخاذ یک استراتژی موثر برای بازگشت دوست پسرتان به رابطه را سخت می‌کند.

حتی بدتر از آن، انجام این کار باعث می‌شود شما احساساتی منفی به رابطه برگشت داده شده‌تان وارد کرده، و این چیزی است که شما یقینا نمی‌خواهید اتفاق بیفتد.

بررسی کنید که اشتباده کار کجا بوده است

به این فکر کنید که اشتباه کار در رابطه‌تان کجا بوده است و چه چیزی باعث شده است همه چیز از کنترل شما خارج شود. به جای اینکه به دوست پسرتان به عنوان کسی که سعی داشته به شما آسیب بزند نگاه کنید، به او به عنوان یک یه انسان دوست داشتنی نگاه کنید. اینکه انجام این کار خاص چگونه بازگشت وی به رابطه را ساده‌تر می‌کند برای شما یک چیز شگفت‌انگیز خواهد بود.

زمانی که یک جدایی اتفاق می‌افتد، معمولا مقصر فقط یک طرف رابطه نیست. سعید کنید خودتان را جای او بگذارید. از زاویه دید او به رابطه نگاه کنید. در فرآیند تمام شدن رابطه، شما احتمالا چه کاری ممکن است انجام داده باشید؟ آیا چیزی هست که تاکنون نتوانسته‌اید متوجه بشوید؟

خودتان را به عنوان کسی که وی عاشقش شده بوده به خاطر بیاورید. آیا زمان باعث شده شما در یک موقعیت نامساعد به فرد دیگری تبدیل بشوید؟ آیا شما هنوز همان زنی هستید که شریک عاطفی‌تان به او علاقه‌مند شد یا اینکه به فرد بی‌احساسی تبدیل شده‌اید؟ آیا دلیل جدایی این بوده است که شما بدون اینکه متوجه بشوید به فرد دیگری تبدیل شده‌اید؟

دلایل بی‌شمار بسیاری وجود دارد مبنی بر اینکه او چرا رابطه‌اش با شما را قطع کرده است. ممکن است متوجه شوید که آنچه شما اعتقاد دارید دلیل جدایی بوده است در واقع پوششی از دلیل دیگری بوده باشد. زمانی که شما دلیل اصلی آن را متوجه شدید، به یافتن راهی برای بازگشت وی به رابطه نزدیکتر شده‌اید.

دلیل اصلی جدایی را پیدا کنید

به عنوان مشاور خانواده، از صحبت با بسیاری از مردان متوجه شده‌ام که تنها چند دلیل وجود دارد که مردی شریک عاطفی‌اش را ترک می‌کند. در اینجا چند نمونه از این دلایل ذکر شده است.

آزادی کافی ندارد

یکی از دلایل اصلی جدایی این است که مرد آزادی کافی ندارد. ممکن است فکر کنید که وقتی شما با هم بسیار خوش هستید، این کار چگونه ممکن است؟ ما زنان دوست داریم لحظاتی را که با مرد خود داریم مغتنم بشماریم، طوری که می‌خواهیم همه زمان خود را با هم باشیم.

اما برای اینکه کاری کنید که او از هیجان عشق شما سرشار باشد، نیاز است که گاه گاهی به او آزادی بدهید. این کار به معنی این نیست که شما به او اجازه بدهید بیرون رفته و زنان دیگر را دید بزند. بلکه به این معنی است که گاه گاهی به او اجازه بدهید با دوستان پسر خود بیرون رفته و خوش بگذراند. همزمان، شما هم می‌توانید با دوستان دختر خود خوش بگذرانید.

علاقه‌اش را به شما از دست داده است

یک دلیل اساسی دیگر، که شنیدنش سخت است این است که او دیگر خیلی به شما علاقه ندارد. ممکن است بپرسید که این کار چگونه ممکن است؟ گذشته از همه دلایل، اینکه او ابتدا شما را به اندازه کافی جذاب دیده و به شما اظهار علاقه کرده و با شما وارد رابطه شده است. سپس شخصیت و شما را در انواع موقعیت‌های مختلف دیده است و برای او جالب نبوده است.

خب، یقینا حق با شماست، اما هنگامی که او را به رابطه بازگرداندید، باید مراقب باشید که تنبل و بی‌خیال نباشید. یک مرد نیاز دارد ببیند و حس کنید که برای شما، جذاب بودن برای او هنوز اهمیت دارد. اگر شما دیگر به خودتان نرسید و لباس خوب نپوشید، برای او اینطور به نظر می‌رسد که شما مراقب او نبوده و قدر او را نمی‌دانید. البته این ممکن است گاهی اوقات متفاوت باشد اما حتی بعد از ماه‌ها و سال‌ها، ظاهر فرد در بیشتر مواقع اهمیت دارد.

احساس نیاز نمی‌کند

این ممکن است برای شما شگفت‌انگیز باشد، اما نیازمند بودن در رابطه برای مرد خیلی مهم است. زمانی که او حس کند که شریک عاطفی‌اش دیگر نیازی به او ندارد، اعتماد به نفس او به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. این احساس زیادی بودن می‌تواند به سرعت برای او غیر قابل تحمل شود.

کل یک رابطه جدید با او را طراحی کنید

ممکن است ناخوشایند به نظر برسد اما قبل از هر چیز شما باید بپذیرید که رابطه‌تان تمام شده است. گرچه، این لزوما دلیلی برای افسردگی نیست، چرا که مطمئنا چیزی در آن رابطه وجود داشته که برای شما خیلی خوب بوده است. اگر چنین نبوده است، شما تمایلی نخواهید داشت که طرف مقابلتان به رابطه برگردد. به احتمال زیاد شریک عاطفی شما هم متوجه بشود که بعد از مدتی می‌خواهد به رابطه برگردد. خبر خوب این است که شما می‌توانید یک رابطه جدید کامل با او داشته باشد، و این بار شما می‌توانید این کار را بدرستی انجام دهید!

بنابراین، زمان شاختن یک رابطه جدید فرا رسیده است. قبل از هر چیز، به این فکر کنید که انتظاراتتان از رابطه جدید چیست و برای تداوم آن باید چکار کنید. ممکن است آنها را یادداشت کرده و روز بعد مجدد آنها را بخوانید و انقدر روی آنها کار کنید که برای هر دوی شما مناسب باشد. ممکن است کمی نیاز به کار داشته باشد اما شما باید به آن به عنوان شانس ساختن رابطه‌ای که همیشه می‌خواستید نگاه کنید. به این صورت فکر کنید که: “من صرفا نمی‌خواهم بدانم چگونه شریک عاطفی خود را به رابطه برگردانم. همچنین من می‌خواهم روی داشتن یک زندگی شاد و رضایت‌مندانه  با او کار کنم”.

قبل از هر اقدامی، شما باید خودتان و او را بخاطر هر اقدامی که احمقانه به نظر می‌رسد ببخشید. لحظات فوق‌العاده‌ای را که داشته‌اید به خاطر داشته باشید. این کار آسیب‌های روحی شما را بهبود بخشیده و باعث بازگشت عزت نفس شنا خواهد شد.

ابزار آرزوهای او شوید

به این فکر کنید که چگونه می‌توانید ظاهر خود را بهبود داده تا در بازگشت مردتان به رابطه موفق شوید. یک مدل موی جدید، سفید کردن دندان‌هایتان، یا انجام آرایش‌های زیبایی جدید چطور است؟ چند دست لباس جدید بخرید. در مواردی که دچار اضافه وزن شده‌اید، رژیم گرفته و ورزش کنید. ظاهر شما روز به روز بهتر خواهد شد، . انجام این کار باعث می‌شود هر روز نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید. خیلی زود شما احساس شادمانی و اطمینان بیشتری پیدا کرده و دیگران نیز متوجه آن خواهند شد.

گرچه، نباید زیاده روی کنید. جراحی زیبایی، تتو، یا تغییرات اساسی دیگری را که با قطع رابطه به آنها گرایش پیدا کرده‌اید، انجام ندهید. انجام این کار شما را طوری نشان می‌دهد که انگار در حال التماس برای جلب توجه هستید که این بر خلاف چیزی است که شما می‌خواهید بدست بیاورید.

اطمینان داشته باشید که این کار، شیوه و سبک شماست. برای بازگشت وی خود را تابلو نکنید. شما یقینا می‌خواهید او را به خود جذب کنید، اما مطمئنا نمی‌خواهید که او عاشق کاری که می‌کنید شود، می‌خواهید؟

شما باید متوجه شوید که این کار به معنی تغییر شخصیت شما نیست. این کار یعنی تاکید روی بخش‌هایی از شخصیتتان که جذاب بوده است – بخصوص برای شریک عاطفی شما!

به روش صحیحی مجدد با او ارتباط برقرار کنید

شما از ذهن مرد خود آگاه هستید، چرا که قبلا با او بوده‌اید. حال زمان آن است که از این دانش خود استفاده کنید تا بدانید که چه روش ارتباطی برای برقراری مجدد با او مناسب است. آیا ترجیح او ارتباط از طریق ایمیل است؟ یا اینکه ترجیح می‌دهد به او تلفن کرده یا رو در رو صحیت کنید؟

اگر شما نمی‌دانید که چه روشی برای برقراری ارتباط مجدد با وی مناسب است، نباید با فرستادن یک متن ساده یا چیزی شبیه به کارت تولد، صرفا برای اینکه بداند به او فکر می‌کنید، اشتباده کنید. این اشتباه ممکن است شما را با یک جواب تند مواجه کند!

اگر مرد مورد علاقه شما بیشتر تمایل به ارتباط تلفنی یا صحبت رو در رو دارد، ممکن است برقراری ارتباط مجدد با او کمی مشکل باشد، چرا که انجام اولین مکالمه بعد از قطع یک رابطه کار ساده‌ای نیست. برخی نکاتی که در اینجا ذکر می‌شود می‌تواند به شما در این کار کمک کند:

  • به کارهای او علاقمند باشید. بدون توجه به کاری که او کرده است.
  • رک باشید. برای نشان دادن احساستان با ایما و اشاره با او صحبت نکنید.
  • سعی کنید به او و تصمیمش احترام بگذارید. تلاش نکنید او را متقاعد کنید که کار اشتباهی انجام داده است. شما فقط اثبات خواهید کرد که حق با او بوده است.
  • عجز و ناله نکنید. اگر نشان دهید که شما لیاقت شکست در رابطه را داشته‌اید و تلاش کنید او با نشان دادن ترحم به شما به رابطه برگردد، فقط شان خود را پایین آورده‌اید.
  • جدا از این، شما می‌توانید راجع به هر چیزی صحبت کنید. اتفاقات جالب روزمره، چیزهای خنده‌ آور که برای شما اتفاق افتاده است، یا سینما و برنامه‌های تلویزیونی.

حرفتان را تمام و کمال بزنید

اکنون تلاش‌های شما در حال جواب دادن است، او در حال نشان دادن علائمی‌ست که نشان می‌دهد علاقمند به بازگشت به رابطه است، و شما همدیگر را بصورت منظم‌تر می‌بینید. چالش کنونی ساختن یک رابطه بهتر جدید و بازگشت خوش او به رابطه است.

در حین صحبت با او، بجای مبهم حرف زدن، شفاف باشید. هنگامی که در رابطه با این حقیقت که هر دوی شما می‌خواهید به رابطه برگیدید صحبت می‌کنید، دقیقا چیزی را که می‌خواهید، بیان کنید اما از زیاده روی کردن در این مورد و درمانده و سریش نشان دادن خود پرهیز کنید. به خاطر داشته باشید، شما می‌خواهید او را برای همیشه به رابطه برگردانید.

همچنین مهم است که به او نشان دهید که شما برای ساختن مجدد رابطه حاضر هستید تغییراتی در خود ایجاد کنید. این به این معنی نیست که شما مجبورید شخصیت خود را تغییر دهید، اما برای هر دوی شما لازم است تا برای تغییر رفتارهایی که به رابطه آسیب می‌زند، آماده باشید. آیا نکاتی را که هنگام طراحی رابطه جدیدتان یادداشت کرده‌اید به خاطر دارید؟ آنها را به ذهن خود بسپارید و همراه خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید او را لمس کنید، این کار را به شیوه‌ای ظریف و موثر انجام دهید. اگر در حال حاضر رابطه ملموسی دارید و او را در مکان‌های عمومی ملاقات کرده‌اید، هنگامی که می‌خواهید از او خداحافظی کنید، دست خود را برای لحظاتی روی شانه او بگذارید.

یک نکته دیگر: تا زمانی که هر دوی شما به رابطه جدید برنگشته‌اید از برقراری رابطه جنسی اجتناب کنید. چرا که انجام این کار باعث انتقال این پیام به او می‌شود که شما در دسترس او هستید و نیازی به یک رابطه عمیق وجود ندارد. لازم است از جاذبه‌های دیگری برای بازگشت دائم او به رابطه استفاده کنید.

آیا او می‌خواهد شما برگردید؟

حتی اگر شما دوست پسرتان را هم گاه و بیگاه ببینید، گفتن اینکه آیا او علاقمند به بازگشت به رابطه با شما است یا خیر مشکل است. مثال‌های زیر ممکن است در این رابطه به شما کمک کند:

  • یکی از علائمی که نشان می‌دهد دوست پسرتان به بازگشت به رابطه با شما فکر می‌کند هنگامی است که وی مرتب از اتفاقات روزمره زندگی خود می‌گوید و حتی علاقمند است شما هم در این اتفاقات شریک شوید.
  • علامت دیگر این است که او دائما برای اینکه به او توجه کنید برای شما پیام و ایمیل میفرستد. این مورد همچنین حالتی است که او مرتب دنبال راهی برای صحبت با شماست، چه بصورت مستقیم و چه از طریق دوستان مشترک.
  • یک نشانه کاملا واضح از اینکه او به بازگشت به رابطه با شما فکر میکند، وقتی است که او بطور جدی می‌خواهد راجع به قطع رابطه و راههای بهبود رابطه فکر می‌کند.
  • و در نهایت بهترین و قوی‌ترین نشانه وقتی است که او به همان صورت به شما نگاه می‌کند که زمان اولین ملاقات و عاشق شدن به شما نگاه می‌کرده است.

بازگرداندن او به رابطه فقط شروع کار است

بطور قطع این امکان وجود دارد که در صورتیکه برنامه صحیحی داشته باشید و و این دستورالعمل‌ها را درک کرده و اجرا کنید، دوست پسرتان را به رابطه بازگردانید. اما طبیعتا، این تازه شروع کار است. شما مجددا عاشق خواهید شد، اشک‌ها و لبخندها دوباره خواهن آمد، احساس آرامش خواهید کرد… و دقیقا خطر کار همینجاست!

زندگی شما مجددا رو به راه خواهد شد، احساس خوبی خواهید داشت و هنگامی که بار دیگر به این وضعیت عادت کردید، به سادگی فراموش خواهید کرد که روی رابطه‌تان فکر کنید.

اجازه بدهید واضح بگویم: درست است که شما ممکن است همدیگر را درک کنید، اما حتی اگر این مورد هم درست باشد، نیاز دارید که برای استحکام بخشیدن و شاد کردن رابطه‌تان، کارهایی از قبیل چگونگی بیان نیازها و ایجاد ارتباط خوب را تمرین کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *