دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی شارلیز ترون و تصاویر متفاوت شارلیز در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۵ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب می توانید بیوگرافی شارلیز ترون بازیگر مطرح و تهیه کننده آفریقای جنوبی،آمریکایی را مطالعه کنید. وی زمانی نیز در زمینه مد و آموزش رقص باله فعالیت می کرد.

شارلیز ترون هنرپیشه خوش چهره و توانای هالیوودی، متولد ۷ اوت ۱۹۷۵ در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی متولد می باشد. او از جمله بازیگران زن می باشد که موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. در ادامه بیوگرافی شارلیز ترون را می خوانید.

بیوگرافی شارلیز ترون و عکس های جذاب وی

شارلیز ترون بازیگر ۴۳ ساله آفرقایی است که در مزرعه ای در خارج از روستای بنونی ژوهانسبورگ به دنیا آمد. پدرش چارلز ترون اصلیتی فرانسوی داشته و مکانیک بود و مادرش گردا در کار ساخت و ساز جاده فعالیت داشت و آلمانی تبار بود، با این حال هر دوی آنها متولد آفریقای جنوبی بودند.

سرگذشت شارلیز ترون

ترون تنها فرزند خانواده و دارای یک برادر ناتنی بود که دوران کودکی خود را در نزد خانواده اش و در مزرعه خودشان سپری می کرد. در سن ۱۴ سالگی به تشویق یکی از معلمانش رقص باله را فرا گرفت. وی زمانی که سیزده سال داشت، به مدرسه ای شبانه روزی در شهر ژوهانسبورگ فرستاده شد و در رشته هنر شروع به تحصیل کرد.

زندگینامه جدید شارلیز ترون

اعتیاد پدر شارلیز به الکل موجب شد تا وی در جوانی شاهد قتل پدرش توسط مادرش باشد. گویا پدر وی در حالت مستی به او و مادرش حمله می کند و مادرش برای دفاع از خود با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرده و او را به قتل می رساند که دادگاه بعدا  مادر ترون را بی گناه اعلام می کند؛ ترون این قضئیه را در ابتدای کارش از همه پنهان کرده بود و تا مدتها سانحه رانندگی را عامل مرگ پدرش اعلام می کرد اما بالاخره رازش را آشکار کرد و در جایی اعلام کرد که متاسفانه پدرم مریض بود و به الکل اعتیاد داشت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه شارلیز ترون

بنابراین شارلیز بعد از مرگ پدرش مجبور شد که تحصیل را رها کند و در نتیجه با تشویق مادرش، مدل شد؛ او تا یکسال به این حرفه می پرداخت و به همین منظور به شهرهای مختلفی از جمله میلان ایتالیا و پاریس سفر کرد و حتی موفق به دریافت جایزه محلی شد، اما در نهایت به دلیل علاقه نداشتن به این کار، آن را رها کرده و به آرزوی دوران کودکی خود یعنی آموزش رقص باله پرداخت. این مشغولیت نیز برای وی دوام چندانی نداشت و در سن ۱۸ سالگی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو مجبور به ترک آن شد.

بیوگرافی از شارلیز ترون

ترون یکی از بازیگران فعال در امور خیریه است که تا کنون در کارهای خیریه زیادی شرکت کرده و نیز از اعضای فعال حمایت از حقوق زنان و همینطور دفاع از حقوق حیوانات و حامی حقوق همجنسگرایان می باشد. وی همچنین برای کمک به مردم کشورش اقدام به تاسیس موسسه ای کرده است و در سال ۲۰۰۸ از سوی دبیر کل سازمان ملل به عنوان سفیر صلح این سازمان انتخاب شد.

بیوگرافی جالب شارلیز ترون

بیوگرافی شارلیز ترون ، وی سپس به لس آنجلس رفت و بعد از ۸ ماه اقامت در آنجا زمانی که به دلیل نقد نشدن چک ۵۰۰ دلاری اش بر سر کارمند بانک داد و فریاد می کرد، توسط یک تهیه کننده و استعداد یاب بازیگری به نام جان کراسپی دیده شد و به مدرسه بازیگری معرفی شد. وی در این باره در یکی از مصاحبه هایش گفته است که :

بعد از اینکه مجبور شدم رقصیدن را کنار بگذارم، برای بازیگری به لس آنجلس رفتم اما چون نتوانسته بودم کاری پیدا کنم، مادرم پول کرایه خانه‌ام را برایم فرستاده بود و برای نقد کردنش، به یک بانک در بلوار هالیوود رفتم. اما مسئول بانک چکم را نقد نمی‌کرد که باعث عصبانیتم شد. بعد از آن، مردی به نام جان کراسبی کارت ویزیتش را به من داد و از من خواست که با وی تماس بگیرم. فکر می‌کردم دروغگوست اما بعدا معلوم شد که این فرد، استعداد یاب است. وی مرا به چند نفر معرفی کرد و کارم شروع شد.

اولین فیلمی که ترون در آن بازی کرد، محصول سال ۱۹۹۵ و در فیلم سینمایی «بچه های مزرعه ۳» بود که در آن زمان شارلی فقط ۱۹ سال داشت. او سپس در در دومین فیلمش در سال ۱۹۹۶ به نام «۲ روز در دره» حاضر شد که در آنجا ایفاگر نقش مهم تری بود. او  در همین سال بازی در فیلم « کاری که می کنی» را انتخاب کرد که از نظر وی، حضور در این فیلم سینمایی، عامل مهمی در ادامه مسیر بازیگری اش می باشد.

بیوگرافی شارلیز ترون

تام هنکس یکی از بازیگران مورد علاقه ترون می باشد که بعد از دعوتش از ترون برای بازی در فیلمش وی مطمئن شد که در بازیگری می تواند موفق شود، به همین خاطر در این حرفه به طور جدی تر عمل کرد. او در اواخر دهه ۹۰ در فیلم هایی مانند ۲روز در دره و جو یانگ نیرومند، وکیل مدافع شیطان، قوانین خانه سایدر حضور پیدا کرد. وی به خاطر بازی در فیلم سینمایی هیولا در نقش قاتل سریالی توانست ضمن جلب رضایت و تعاریف منتقدین، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت نماید. به این ترتیب وی اولین بازیگر آفریقایی بود که در رده بازیگران موفق به کسب جایزه اسکار شد و نیز برای بازی در فیلم سرزمین شمالی به عنوان نامزد جایزه اسکار معرفی شد. ترون تا کنون موفق به جوایز زیادی در بازیگری شده است تا جایی که نلسون ماندلا بعد از دریافت جایزه اسکار توسط شارلیز ترون از وی به دلیل دیده شدن کشورش تقدیر کرد و در معرفی وی گفته است که :

ترون، مجددا  آفریقا را بر روی نقشه جهان، نمایان کرد. حتی کسانی که دوست ندارند قبول کنند که کشوری بنام آفریقای جنوبی وجود دارد، با دیدن وی، الان قبول می‌کنند که چنین کشوری وجود دارد و باید به این خاطر، از وی تشکر کرد. افراد زیادی هستند که هنوز فکر می‌کنند آفریقا به مانند زمان آپارتاید است، اما افرادی چون وی نشان می‌دهند که آفریقا دیگر آن کشور گذشته نیست و یک کشور جدید است و به همین دلیل، ما مردم این کشور، از وی سپاس‌گزاریم.

شارلیز ترون تا کنون در فیلم های های موفق زیادی در مقام بازیگر و تهیه کننده حضور یافته است و بازی در فیلم سینمایی «هنکاک» پر فروش ترین فیلم وی می باشد که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار به فروش رفت. او همینطور در اواخر سال ۲۰۰۹ مجری گری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال در کشورش را نیز برعهده داشت. حال بعد از خواندن بیوگرافی شارلیز ترون از شما دعوت می کنیم تا تصاویر این هنرپیشه مطرح را در ژست ها و استایل های مختلف مشاهده نمایید.

 بیوگرافی شارلیز ترونعکسی از استایل زیبای شارلیز ترون

بیوگرافی جدید شارلیز ترونگریم سنگین ترون در یک فیلم سینمایی

بیوگرافی شارلیز ترونعکس شارلیز ترون و فرزند خوانده اش

بیوگرافی شارلیز ترون+عکسعکس زیبای شارلیز ترون

بیوگرافی شارلیز تروننمایی از بازی شارلیز ترون در یک فیلم سینمایی  بیوگرافی جذاب شارلیز ترونعکس جدید شارلیز ترون

بیوگرافی کامل شارلیز ترونتصویری زیبا از چهره شارلیز ترون

بیوگرافی دیدنی شارلیز ترونعکس بازیگر خوش چهره هالیوودی

بیوگرافی شارلیز ترونتصویر چهره زیبای شارلیز ترون

بیوگرافی درباره شارلیز ترونعکس کودکی شارلیز ترون

بیوگرافی شارلیز ترونشارلیز ترون و مادرش

بیوگرافی متفاوت شارلیز ترونگریم ترون در یک فیلم سینمایی

بیوگرافی و عکس شارلیز ترونعکس شارلیز ترون در جوانی

بیوگرافی و زندگینامه شارلیز ترونعکس جذاب شارلیز ترون

بیوگرافی از شارلیز ترون بازیگر آفرقاییتصویر ترون در یک فیلم سینمایی

بیوگرافی شارلیز ترونعکس شارلیز ترون و فرزندانش بیوگرافی دیده نشده شارلیز ترونعکس زیبای شارلیز ترون

بیوگرافی شارلیز ترونعکس شارلیز ترون در یک مراسم  بیوگرافی شارلیز ترونعکس هنرپیشه مطرح آفریقایی در کنار مادرش  بیوگرافی شارلیز ترونعکسی از برنده جایزه اسکار

زندگینامه کامل شارلیز ترون

با سپاس از همراهیتان در مطالعه بیوگرافی شارلیز ترون ، امیدواریم این بخش برای شما دوستان علاقمند به هنر سینما و بازیگری جذاب بوده باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی بازیگران داخلی و خارجی و آگاهی از اخبار پیرامون آنها به قسمت بیوگرافی بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *