دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی شهاب شادابی و عکس های متفاوت وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از آرگا بیوگرافی شهاب شادابی بازیگر و مدلینگ ایرانی به همراه عکس هایی از وی را مرور خواهیم کرد.

شهاب شادابی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، فعالیت بازیگری خود را به صورت حرفه ای با سریال فاخته به کارگردانی محمود معظمی شروع کرد. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی شهاب شادابی هنرپیشه ایرانی در ادامه همراه ما شوید.

بیوگرافی شهاب شادابی و تصاویر وی

شهاب شادابی مدل و بازیگر ایرانی در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است. وی فارغ التحصیل کارشناسی حرفه ای مدیریت دیپلماسی و دارای سه مدرک پروسافت در زمینه طراحی صفحات وب می باشد. در ادامه با زندگینامه این بازیگر بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی جالب شهاب شادابی

بازی در مجموعه زاویه هفتم و سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، از جمله کارهایی است که وی در اوایل دوران بازیگری اش در آنها حضور یافته است. او همچنین در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار توانست در کنار بازیگران نام آشنایی همچون آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی نیا، مهدی پاکدل و … ایفای نقش کند. شادابی بعد از آن، در سریال «نفس» در نقش داریوش ظاهر شد، این سریال برای شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان ۹۶ به کارگردانی جلیل سامان تدارک دیده شده بود که توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. از دیگر بازیگران مطرح این سریال می توان مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، سودابی بیضایی، رامین راستاد، فاطمه گودرزی، داریوش فرهنگ، پژمان جمشیدی، هدایت هاشمی، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان را نام برد.

بیوگرافی شهاب شادابی

شهاب شادابی در سینما نیز حضور پیدا کرده و از جمله فیلم های سینمایی که وی در آنها نقش آفرینی کرده می توان به فیلم لینا، توچال، دعوتنامه، فرشتگان قصاب، همچنین بازی در چند تله فیلم اشاره کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی شهاب شادابی

شادابی ورزشکار بوده و در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند، وی در رابطه با مدلینگ شدن خود اینگونه توضیح داده است :

هیچ وقت آرزو و فکر مدل شدن را در سر نداشتم. همه چیز اتفاقی بود. اینجاست که می گویند شانس یک بار به در خانه هر کسی می آید و باید آن لحظه خانه باشی، چند سال پیش توسط یکی از دوستانم به یک مراسم در خارج از کشور دعوت شدم و در این مراسم طراحان بزرگ و افرادی که در کار دیزاین بودند نیز شرکت کرده بودند. در همین مهمانی بود که از طرف شرکت زارا دعوت به همکاری شدم.

در این قسمت شما عزیزان را به تماشای تصاویری از شهاب شادابی بازیگر کشورمان دعوت می نماییم.

بیوگرافی از شهاب شادابینقش آفرینی شهاب شادابی در یک فیلم

بیوگرافی شهاب شادابی  عکس اینستاگرامی شهاب شادابی

بیوگرافی شهاب شادابیعکس جدید شهاب شادابی

بیوگرافی درباره شهاب شادابیعکس و زندگینامه شهاب شادابی

بیوگرافی شهاب شادابیعکس شهاب شادابی

بیوگرافی جدید شهاب شادابیعکسی از شهاب شادابی

بیوگرافی و عکس شهاب شادابیبازی شهاب شادابی در یک فیلم

بیوگرافی جذاب شهاب شادابیعکس متفاوت شهاب شادابی

بیوگرافی دیده نشده شهاب شادابیعکس شهاب شادابی در شب یلدا

بیوگرافی شهاب شادابیعکس شهاب شادابی بر روی فرش قرمز

بیوگرافی و زندگینامه شهاب شادابینمایی از بازی شهاب شادابی در یک فیلم

زندگینامه و عکس شهاب شادابیشهاب شادابی بازیگر و مدلینگ ایرانی

زندگینامه شهاب شادابینمایی از بازیگری شهاب شادابی

بیوگرافی شهاب شادابی+عکسعکس از شهاب شادابی

زندگی نامه شهاب شادابی+عکستصویر شهای شادابی در یک فیلم

زندگی نامه جدید شهاب شادابی

شروع بازیگری

شهاب شادابی در یکی از مصاحبه هایش گفته است، خیلی سال پیش و در واقع قبل از حرفه قبلی اش که در زمینه مد و لباس فعالیت داشت، دغدغه بازیگری پیدا کرده بود و بعد از بازی در دو تله فیلم, اشتیاق بیشتری به بازیگری پیدا کرده و تصمیم گرفت آن را به صورت جدی تر دنبال نماید.

شادابی می گوید در سال ۱۳۸۶ و بعد از بازی در دو تله فیلم به کارگردانی حسین قاسمی جامی، ایشان بازی اش را پسندید و نظرش این بود که بازیگر خوبی خواهد شد.

وی سپس در کلاس های بازیگری مرحوم حمید سمندریان شرکت کرد تا به ضعف های کارش پی ببرد، او می می گوید؛ ” من جزو ده نفر هنرآموزی بودم که از بین ۳۰۰ نفر شرکت کننده انتخاب شدند.”

عکس های جدید شهاب شادابی

انجام ورزش حرفه ای

شهاب شادابی در رشته های بدنسازی، فیتنس و بستکبال فعالیت داشته است، اما فیتنس را به شکل حرفه ای دنبال می کند، ضمن اینکه موفقیت زیادی در این رشته ورزشی بدست آورده است، به طوری که یکی از مدل آور های رشته فیتنس و نفر چهارم این رشته ورزشی می باشد.

سرگذشت شهاب شادابی

جالب است بدانید که شهاب شادابی در مسابقات فیتنس ایران در سال ۱۳۸۵ موفق به دستیابی مقام پنجم مسابقات شد. وی همچنین در رشته بستکبال نیز دارای مقام قهرمانی در مسابقات بسکتبال نونهال تهران می باشد. او در رشته رزمی نیز فعالیت می کند و دارای دان ۲ موی تای است.

ازدواج وی

این بازیگر سینما و تلویزیون نیز همچون بسیاری از بازیگران ایرانی مجرد است و تاکنون خبری در رابطه با ازدواجش منتشر نشده است.

زندگی نوشته شهاب شادابی

در ادامه زندگینامه شهاب شادانی بازیگر جوان کشورمان، مجموعه تصاویر دیگری از وی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

زندگی نانه از شهاب شادابی گالری تصاویر شهاب شادابی شرح حال زندگی شهاب شادابی زندگی نوشته متفاوت شهاب شادابی زندگی نوشته درباره شهاب شادابی عکس و بیوگرافی شهاب شادابی زندگی نوشته خواندنی شهاب شادابی زندگی نوشته جالب شهاب شادابی تصاویر و بیوگرافی شهاب شادابی

این مطلب را به معرفی بیوگرافی شهاب شادابی اختصاص داده ایم، امیدواریم مطالعه این بخش برای شما سودمند بوده باشد. برای دیدن مطالب و تصاویر بازیگران مورد علاقه خود می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *