دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نسخه فیس لیفت فولکس واگن پاسات ۲۰۱۹ عرضه شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

 فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ در نمونه متوسط عرضه می گردد. این نسخه فیس لیفت برای بازار اروپا ساخته شده و این فروش از تابستان سال آینده شروع می شود. 

فولکس واگن سال گذشته نمونه نسخه جدید پاسات را برای بازار چین عرضه کرد. این نسخه در ماه های قبل برای ایالات متحده در نظر گرفته شد. اکنون زمان عرضه این فولکس واگن برای بازار اروپا فراهم شده است.

همزمان با عرضه مدل های کاربردی واگن در مدل های استاندارد اسپرت اُلترک و واریانت (Variant)، دومین نام این برند تجاری با تغییرات لازم در فضای خارج و داخل کابین به کار رفته تا برای رقابت با فورد موندئو آماده شود.

خودروساز آلمانی در این خودرو تغییراتی مانند سپرهای جلو و عقب جدید با جلوپنجره مشبک را در نظر گرفته و تغییراتی نیز در چراغ مه شکن و چراغ های روشنایی روز دیده می شود.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۹

چراغ های اصلی به شکل ماتریسی می باشند. این ایده از شاسی بلند فولکس واگن توارگ مدل ۲۰۱۸ الهام گرفته شده است. این چراغ ها نور مناسبی از خود منتشر می کنند و این موضوع ایمنی بالایی برای سدان رقم خواهد زد.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۹

  •  آرون گروپس

علامت «Passat» در قسمت صندوق عقب خودرو نسخه فیس لیفت پاسات را آشکار می سازد. صفحه نمایش آن در ابعاد ۶.۵، ۹ و ۸ می باشد. این صفحه نمایش ها قابلیت اتصال آنلاین با رادیوی اینترنتی و ناوبری دارند.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۹

فولکس واگن پاسات با مجموعه ای از سیستم های دستیار راننده ارائه می شود. این خودرو در رانندگی اتومات سرعت تا ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را تجربه خواهد کرد. این نسخه را می توان با سیستم پارک، حفظ مسیر، فرمان اضطراری، تریلر، کروز کنترل هوشمند و … تهیه نمود.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۹

برای ترمزگیری سریع تر از ترمز الکترومکانیکی استفاده می کند و تمام موتورهای دیزلی و بنزینی برای کاهش آلایندگی با فیلتر ذره ای جدید عرضه می گردند. سه نوع موتور TSI با قدرت  ۱۵۰، ۱۹۰ و ۲۷۲ اسب‌بخار، موتور TDI با نیز با قدرت ۱۲۰، ۱۹۰ و ۲۴۰ اسب‌بخار و نمونه موتور دیزلی ۲ لیتری TDI با قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار عرضه می گردند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *