دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از شارژ بی سیم معکوس ۹ واتی برخوردار خواهد بود!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

اطلاعات درج شده نشان می دهد که خانواده گلکسی اس ۱۰ از قابلیت شارژ بی سیم معکوس با توان ۹ وات و استاندارد وای فای برخوردار است. برای شرح جزئیات همراه ما باشید.

بنابراین برای گلکسی اس ۹ شارژری بی سیم سریع با توان ۹ وات در نظر گرفته شده که نشان می دهد امکان شارژ بی سیم معکوس این گوشی با توان حداکثر ۹ وات است.

شارژ بی سیم اولین بار در گوشی میت ۲۰ هواوی عرضه شد اما توان شارژ بی سیم آن توسط چینی ها ارائه نشده بود. البته نتایج آزمایشات نشان می داد که توان شارژ بی سیم معکوس در گوشی های خانواده میت کمتر از ۵ وات می باشد.

شارژ بی سیم معکوس 9 واتی در گلکسی اس 10

احتمالاً ایده شارژ ابزارهای جانبی با گوشی بسیار جذاب به نظر می رسد اما اگر به خاطر بیاورید که گوشی را نمی توان در حین شارژ کردن وسیله حرکت داد، این موضوع خیلی جذاب باقی نخواهد ماند. البته وقتی توان شارژ بالا باشد، مدت زمان شارژ کم می شود و این موضوع ناراحت کننده نخواهد بود.

البته اعلام شده که نسل دهم پرچمداران گلکسی اس از قابلیت شارژرهای بی سیم ۱۵ واتی نیز برخوردارند. این شارژرها برای گوشی های هوشمند آماده می شوند. نمونه پایه این گوشی با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود.

شارژ بی سیم معکوس 9 واتی در گلکسی اس 10

از وای فای نسل ششم پشتیبانی می نمایند. این پرچمداران به اپلیکیشن Google Duo به‌عنوان نرم‌افزار پیش‌فرض برای انتقال صدا ازطریق پروتکول اینترنت (VoIP) و استانداردهای ارتباطی مجهز هستند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *