دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تولید انبوه گلکسی اس ۱۰ شروع شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

شواهد نشان می دهد که گلکسی اس ۱۰ تولید انبوه خود را شروع کرده و برای عرضه در بازار آماده شده است. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید. 

یک منبع داخلی در گفت و گو با The Investor اشاره نموده که کره ای ها تولید انبوه پرچمدار خود را از ۲۵ ژانویه شروع می کنند. بنابراین سامسونگ مدت زیادی است که برای تولید انبوه اقدام کرده است.

مدل گلکسی اس ۱۰ با قابلیت اتصال به شبکه‌ی ۴G به تولید انبوه رسیده و نسخه ۵G آن نیز به زودی در خط تولید انبوه قرار خواهد گرفت. اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که مدل های گلکسی اس ۱۰ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شوند.

گوشی های نمایشگر ۶.۱ اینچی و نمایشگر ۶.۴ اینچی با سنسور اثر انگشت اولتراسونیک گسترش یافته کوالکام عرضه می گردند. نسخه ۵.۸ اینچی با حسگر اثر انگشت نوری معرفی خواهد شد.

مدل های بزرگ و متوسط این گوشی با نمایشگر دارای انحنا معرفی می شوند. سامسونگ برای این مدل ها از محافظ نمایشگر استفاده کرده و نمایشگرهای دارای انحنا به محافظ های گران قیمت نیاز دارند.

گلکسی اس ۱۰ ایکس با قابلیت اتصال به شبکه ۵G عرضه می شود. این رونمایی در اول اسفند ماه انجام می گیرد. در این رونمایی از هر دو قابلیت ممتاز گوشی های گلکسی سامسونگ رونمایی می شود.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *