دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول برای خریدی موفق و با کیفیت

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

استانبول یک شهر تجاری با فعالیت های زیاد در زمینه مد است و در این شهر بازارهای بزرگ زیادی وجود دارند که ما در اینجا با معرفی برخی از این مراکز خرید استابول اطلاعات بیشتری را درباره این مراکز خرید در اختیار شما قرار می دهیم.

با معرفی مراکز خرید استانبول می توانید یکی دیگر از جذابیت های این شهر مرکزی ترکیه را تجربه کنید این مراکز خرید که بسیار شیک و مدرن هستند می توانند توجه هر گردشگری را به خود جلب کنند. همچنین خرید از اینگونه مراکز دارای لذت و جذابیت خاصی است برخی از این فروشگاه ها در زمینه های برندهای ترک نیز فعالیت می کنند که برای علاقه مندان می توانند بسیار مناسب باشند.

به کدام مراکز خرید استانبول سر بزنیم؟

خرید کردن می تواند برای هر فردی لذت بخش باشد به ویژه خرید از بهترین برندها و فروشگاه ها در شهری که مرکز مد و لباس و علاوه بر آن اجناسی با قیمت های مناسب و شیک دارد. مراکز خریدی که در استانبول وجود دارند همگی دارای این ویژگی ها و قابلیت ها هستند که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهید شد.

مرکز خرید فروم استانبول:

یکی از از بزرگترین مراکز خریدی که دارای بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده است در این مرکز خرید برندهای معتبری به فروش می رسد که مورد توجه بسیاری از افراد است. از دیگر امکانات این مجتمع وجود امکانات تفریحی و رفاهی است سالن بولینگ، اسکی روی یخ، رستوران، پارک ژوراسیک، سالن نمایش سینما، اتاق بازی ویژه کودک، فروشگاه و سرویس های بهداشتی از جمله امکانات این مجتمع است.

این مجتمع که یکی از مراکز خرید استانبول است ساعت کاری آنهر روز ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و مراکز خرید مختلف آن در این ساعات کاری مشغول به فعالیت هستند. اما برای رفت و آمد در این مرکز خرید می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید مترو، خط ۳۲m که به ایستگاه Forum Istanbul / Kocatepe راه دارند می توانند برای رفت و آمد گزینه مناسبی باشند.

معرفی مراکز خرید استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول:

این مرکز خرید دارای بیش از ۱۸۰ مغازه به سبک مدرن و لوکس است قرار گرفتن هتل ۵ ستاره در این مرکز و دفاتر لوکس آن را به عنوان یکی از مراکز جذاب مرکز توجه قرار داده است. در این مرکز خرید نیز برندهای معتبری همچون apple مشغول به فعالیت هستند که بسیاری از این برندها متعلق به نیویورک است.

یکی از بخش های جذابی که در این مجتمع وجود دارد بخش محبوب هنرهای مدرن و سنتی است که شاهکارهای هنری بسیاری از هنرمندان در آن وجود دارد. از دیگر امکانات و ویژگی های این بخش۱۴ سینما مجهز است همچنین رستوران های بین المللی با انواع غذاهای مختلف و متنوع نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

  •  آرون گروپس

این مرکز خرید که یکی از مراکز خرید استانبول است ساعت کاری آن هر روز و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و قرار گرفتن این مجتمع در مرکز شهر استانبول رفت و آمد آن را آسان کرده است. برای رفت و آمد به این مرکز خرید می توانید از اتوبوس و مترو استفاده کنید.

مراکز و مغازه خرید استانبول

مرکز خرید مال استانبول:

در این مرکز خرید برندهای معتبری از نمایندگی های فرانسوی و برندهای انگلیسی فعالیت می کنند و بزرگترین فروشگاه های برند را دارد. در این مجتمع رستوران های مختلفی وجود دارد که مدرن و جدید هستند و در آن غذاهای با کیفیت ترکی سرو می شود.

همچنین وجود پارک سر پوشیده این امکان را به وجود اورده است تا از تفریحات آن استفاده کنید این پارک مجهز ترین و بزرگ ترین پارک سر پوشیده است که بسیار هیجان انگیز است و با وجود امکانات جدید محل مناسبی برای تفریح و خوش گذرانی است.

مغازه خرید استانبول

از دیگر امکانات موجود در این مراکز خرید استانبول مجتمع های سینمایی است که در حال ارائه خدمات با کیفیت هستند. ساعت کاری این مرکز خرید نیز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و هر روز است و در زمان های حراج این مرکز بسیار شلوغ است و زمان مناسبی برای خرید اجناس خوب با قیمت های مناسب است. رفت و آمد به این مرکز خرید نیز با استفاده از مترو و اتوبوس است.

مرکز خرید ایستینیه استانبول:

این مرکز از مراکز خرید استانبول از باکلاس ترین مراکز است و در پارک قرار دارد بیش از ۳۰۰ مغازه لوکس همراه با امکانات مختلف جذب کننده مشتریان دارد و در فروشگاه های آن مطرح ترین برندها به فروش می رسد مهم ترین این برندها برند پرادا، شنل و آرمانی است.

اگر به دنبال خریدی با قیمت مناسب در مراکز خرید استانبول هستید می توانید از این مرکز خرید دیدن کنید که دارای قیمت هایی مناسب است. وجود رستوران با سرو انواع غذاهای محلی، سنتی و مدرن امکان راحتی خرید و لذت بردن از یک روز را در اختیار شما قرار می دهد.

فروشگاه خرید استانبول

از دیگر امکانات تفریحی این مرکز آکواریوم بزرگ و سینما است که با بیش از چند گونه ماهی و آبزیان زیبایی خاصی را به این مجتمع لوکس بخشیده است. پارک امیرگان، قلعه، موزه و .. از دیگر امکانات موجود در این مرکز هستند.

ساعت کاری برای مراکز خرید استانبول به طور کلی ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و در طول این ساعات کاری پرسنل آماده خدمت رسانی به شما هستند.

مرکز خرید کانیون:

یکی از مراکز خرید استانبول که دارای ویژگی های بسیار برجسته ای است وجود غذاهای مختلف و متنوع ترکی در رستوران های آن و فروشگاه های برند با قیمت های مناسب خرید معقول و لذت بخش را برای شما به همراه دارد.

مراکز خرید برند و مدرن استانبول

این مرکز دارای ۱۶۰ مغازه با کافه و دیگر فضاها است همچنین وجود سینما و مرکز تناسب اندام نیز به اهمیت این مرکز برای گردشگران افزوده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *