دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رنگ آبی یخی گلکسی اس ۱۰ پلاس با رندر مطبوعاتی لو رفت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

گلکسی اس ۱۰ پلاس ضمن موجود بودن در رنگ های رایج با رنگ گرادیانی نیز عرضه خواهد شد. در ادامه شما را با جزئیات آشنا خواهیم کرد. 

رندر منتشر شده نشان می دهد که کره ای ها برای این فبلت از نسبت نمایشگر ۱۸.۵ به ۹ بهره مند شده اند. عبارت +Galaxy S10 در قسمت پشت گوشی درج شده و این در حالی است که سامسونگ فقط نمونه های مجهز به پردازنده های کوالکام را برای فروش در بازار آمریکا، با درج نام در قسمت پشت معرفی می کرد.

پشت گوشی حالت رنگین کمانی دارد و همین حالت با نام «آبی یخی» شناخته می شود. البته سامسونگ رنگی شبیه به آن را قبلاً در گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی اس ۹ برای عرضه در چین به کار برده و آن رنگ با نام «نقره‌ای قطبی» شناخته می شد.

برای به کارگیری رنگ در گلکسی اس ۱۰ پلاس، پی ۲۰ هواوی منبع الهام بوده و گوشی دارای بریدگی درون نمایشگر و در قسمت جلو با دوربین ۲ گانه عرضه می گردد. حسگر اثر انگشت به شکل یکپارچه با نمایشگر به کار خواهد رفت.

رنگ آبی یخی گلکسی اس 10 پلاس

مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام می باشد. این در حالی است که نسخه های بین المللی سامسونگ با اکسینوس ۹۸۲۰ عرضه می گردند. گلکسی اس ۱۰ ای نیز از تولیدات جدید سامسونگ می باشد که با ابعاد کوچکتر اما همان سخت افزار قدرتمند عرضه می شود. نمایشگر به کار رفته در آن از نوع تخت می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *