دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس های جدید نیوشا ضیغمی ویژه سال 94

  • مرضیه شاکری
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

توانایی یک هنرمند نهفته در بسیاری عناصر است مثال : توانایی نقش آفرینی در هر قالب و شخصیتی و همچنین حالات چهره و تن صدا ، همه و همه در قدرت خلق آثار به یاد ماندنی نقش دارند. نیوشا ضیغمی بازیگر توانا و خوش چهره ایست که همه او را می شناسیم . از عکس های جدید نیوشا ضیغمی دیدن فرمایید.

” دختر شاه پریون ” _ “اخراجی های 2 ” _ “پرتقال خونی” _ ” سرخابی ” _ “در چشم باد “_ “پارک وی”_ “گناه من ” _ “شوریده “_ “پرستوهای عاشق ” _ “قرنطینه ” و … همه از سری فیلم هایی است که سوژه این هفته ما در آن ها نقش آفرینی کرده است . بیوگرافی و عکس های جدید نیوشا ضیغمی را با هم ببینیم:

مجموعه ای از عکس های جدید نیوشا ضیغمی زیبا و دیدنی:

1359/4/18 در تهران چشم به جهان گشود و در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تهران تحصیل کرده اند .هنر بازیگری را در کلاس های آزاد بازیگری فرا گرفت و برای اولین بار در مجموعه ” در چشم باد ” در نقش یک دختر روستایی ایفای نقش کرد.نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شوریده گشت.

بعد از بازی در فیلم “اخراجی ها” و ” پارک وی ” توانایی و استعدادهایش کشف شد .او پس از تثبیت هنرش در سینما ، دفتر سینمایی تاسیس کرد که به گفته خودش امیدوار است در آن از فیلم های خوب حمایت شود ، با این کار او پا به عرصه تهیه کنندگی نهاد. سرمایه گذاری روی فیلم ” پرتقال ” خونی اولین تجربه وی برای تهیه کنندگی بود.
لطفا بیننده عکس های جدید نیوشا ضیغمی باشید:

نیوشا ضیغمی

عکس جدید نیوشا ضیغمی

چهره نیوشا ضیغمی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نیوشا ضیغمی با پدر

نیوشا ضیغمی در جشنواره

نیوشا ضیغمی با همسر

عکس بروز نیوشا ضیغمی

عکس نیوشا ضیغمی در فوتبال

نیوشا ضیغمی با دوستان

عکس نیوشا ضیغمی با گربه

شیک ترین عکس نیوشا ضیغمی

عکس نیوشا ضیغمی دوست داشتنی

عکس سلفی نیوشا ضیغمی

بهترین عکس سلفی نیوشا

بهترین عکس نیوشا با بچه

عکس نیوشا ضیغمی با همسر در برف

عکس نیوشا ضیغمی در نمایشگاه

عکس های جدید نیوشا ضیغمی

“اخراجی ها” به دلیل حضور بازیگران بزرگ برای نیوشا ضیغمی یکی از کارهای بزرگ بود .جالب است بدانید که مهریه این بازیگر یک سکه تمام بهار آزادی است و در اخر اینکه وی خواهری به نام نوشا دارد که آینده اش برای او مهم ترین چیز است. امیدواریم از عکس های جدید نیوشا ضیغمی لذت کافی برده باشید. در صورت تمایل به خواندن مطالب بیشتر درباره هنرمندان کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *