دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ترفندهای مهم برای اسباب کشی راحت و بی دردسر

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب با انواع ترفندها برای اسباب کشی آشنا خواهید شد که امیدواریم با کمک این تکنیک های ساده بتوانید وسایل خود را به راحتی جمع آوری کنید و اثاث کشی بی درد سر و راحتی داشته باشید.

اگر در زمان جمع کردن وسایل برای اثاث کشی استرس نداشته باشید و وسایل منزل تان را به صورت کاربردی جمع آوری کنید می توانید اسباب کشی راحت و بدون دردسری را داشته باشید. 

معرفی انواع ترفندها برای اسباب کشی راحت

برای اینکه وسایل منزل تان را به راحتی و بدون هیچ درد سری برای اثاث کشی جمع آوری نمایید بهتر است تکنیک هایی را رعایت کنید. در ادامه مراحلی برای انجام اسباب کشی راحت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با طی این مراحل بتوانید وسایل موجود در منزل تان را به راحتی بسته بندی نمایید.

اثاث کشی

۱. پاکسازی وسایل

ابتدا فهرست کارهایتان را روی کاغذ بنویسید سپس وسایل را پاکساری نمایید و در هنگام پاکسازی اگر به وسایلی نیاز ندارید می توانید آن ها را درون کیسه زباله بیندارید.

۲. بسته بندی ظرف های شکستنی

کار بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را بهتر است از این قسمت شروع نمایید و وسایل شکستی را درون کارتن قرار دهید و در بین ظروف حوله هایی بزرگ قرار دهید و می توانید این حوله ها را نیز در کف و دیواره های کارتن قرار دهید و بعد از چیدن وسایل درون کارتن روی آن ها لباس یا حوله بزرگی قرار دهید.
بهتر است روی کارتن ها مربوط به وسایل برچسب هایی را بزنید تا یادتان نرود وسایل مورد نیازتان را درون کدام کارتن قرار داده اید و این کار به شما کمک می کند تا در زمان چیدن وسایل در منزل جدید سرعت بیشتری داشته باشید.

اثاث کشی آسان

۳. کشوهای کمد را بیرون آورید.

زمان خود را بهتر است هدر ندهید و کشوی کمد ها را از کمد جدا نمایید و روی آن ها را بپوشانید تا از سنگین شدن کمدها نیز جلوگیری شود.

  •  آرون گروپس

۴. بسته بندی لباس ها

لباس هایتان را از درون کمد بیرون آورید و آن ها را درون جعبه قرار دهید بهتر است لباس ها را به صورت مرتب بسته بندی نمایید تا از چروک شدن آن ها جلوگیری شود.

۵. از وسایل با ارزش در اثاث کشی مراقب کنید.

بسته بندی کردن لوازم با ارزش و جواهرها در یک اسباب کشی اصولی از نکات دارای اهمیت است و شما می توانید این وسایل را درون کیسه های کوچکی قرار دهید و با وسیله نقلی شخصی تان این وسایل را به خانه جدید ببرید.

مراحل اثاث کشی بدون دردسر

۶. بسته بندی اسباب بازی کودک

اسباب بازی های کودکان معمولا از جنسی هستند که به راحتی شکسته می شوند بنابرای بهتر است اسباب بازی ها را درون جعبه قرار دهید و آن ها را داخل کمد بگذارید.

۷. وسایل موجود درون اتاق خواب را بسته بندی نمایید.

لوازم شخصی و وسایل موجود در فضای اتاق خواب را درون جعبه قرار دهید به عنوان مثال می توانید جعبه ای را تهیه کنید و همه کتاب هایتان را درون جعبه بچینید و اگر در بین وسایل موجود در اتاق خواب تان وسایل شکستنی دارید بهتر است از لباس برای پوشش دادن آن ها استفاده نمایید.

۸. دیوارهای خانه تان را خالی نمایید.

تابلوهای هنری و قاب عکس و وسایل تزیینی دیواری را از روی دیوارها بردارید و برای بسته بندی آن ها از جعبه محکم و حوله استفاده نمایید و بهتر است این وسایل را نیز مانند وسایل شکستنی بسته بندی نمایید. اگر تابلوهای شما بزرگ هستند و نمی توانید آن ها را درون جعبه قرار دهید بهتر است آن ها را به دیواره های داخلی کامیون تکیه دهید.

اثاث کشی راحت

۹.چک کردن نهایی

بعد از اینکه کارهایتان به اتمام رسید بهتر است گشتی در خانه بزنید و مطمئن شوید که همه وسایل را جمع کرده اید.

۱۰. تا زمان جا به جا شدن در منزل جدید وسایل را درون جعبه نگهدارید.

قبل از هر چیز بهتر است همه قسمت های منزل جدید را نظافت کنید و اگر همه مراحل ذکر شده را به ترتیب انجام داده اید به خوبی پیش رفته اید و می توانید وسایل تان را به کمک کامیون به منزل جدید انتقال دهید و بهتر است ابتدا فرش هر یک از اتاق ها را پهن کنید سپس جعبه های وسایل مخصوص هر اتاق را درون همان اتاق قرار دهید و وسایل را با آرامش خاطر در مکان مناسب و مورد نظر خود قرار دهید.

اثاث کشی راحت و آسان

در صورت لازم می توانید در هنگام اسباب کشی نیروی کمکی استخدام نمایید تا بتوانید کارهایتان را سریع تر انجام دهید و با سرعت بیشتری وسایل را در قسمت های مختلف منزل جدید بچینید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *