دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نوکیا اسمارت فون خود را در ۵ اسفند ماه معرفی می کند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

تیزرهای منتشر شده از اچ ام دی گلوبال نشان می دهد که گوشی هوشمند جدید با دوربین ۵ گانه در کنگره جهانی موبایل عرضه می گردد. برای شرح جزئیات همراه ما باشید. 

جو سارویکاس(مدیر ارشد محصولات HMD Global) خاطر نشان کرده که نوکیا در کنگره جهانی موبایل نقش پر رنگی خواهد شد و تاریخ برگزاری این مراسم ۲۴ فوریه(۵ اسفند ماه) می باشد.
جو سارویکاس در پست انتشاری خود در توییتر چندین بار کلمه «really» را تکرار کرده است. حال باید دید که آیا نوکیا رویدادی با همان فرمت رسمی برگزار می کند یا اینکه تصمیمات تازه ای برای عرضه گرفته است؟
اسمارت فون نوکیا
تیزرهای منتشر شده از رویداد ۲۴ فوریه نوکیا به شکل آنلاین قابل بازدید می باشد. یکی از این گوشی های معرفی شده در تیزرهای منتشر شده نوکیا ۹ می باشد که تاکنون اطلاعات زیادی را به خود اختصاص داده و پیرامون این دستگاه نیز تبلیغات زیادی انجام شده است.اسمارت فون نوکیا

تصاویر منتشر شده نشان می دهند که محصول آتی نوکیا با دوربین ۵ گانه معرفی می گردد. در یکی از تیزرها گوشی هوشمندی با روزنه دوربین سلفی در قسمت بالای سمت چپ گوشی رویت می گردد. احتمالاً لوگوی نوکیا در قسمت پشت قرار گرفته است.

اسمارت فون نوکیا

 شایعات نشان می داد که نوکیا ۹ پیورویو با حاشیه های پایینی و بالایی نسبتاً زیاد عرضه می گردد، حال آن که تیزر منتشر شده با نمونه های قبلی تفاوت دارد. تصاویر منتشر شده به نوکیا ۸.۱ پلاس شباهت دارند که این گوشی هنوز معرفی نشده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *