دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تویوتا لندکروزر Heritage Edition با تغییرات کمی و کیفی دیده شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

نسخه‌ی هریتیج شاسی بلند تویوتا لندکروزر ۲۰۲۰ با قیمتی بیش از ۸۵ هزار دلار در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات ما را در ادامه مطلب دنبال بفرمایید. 

تویوتا لندکروزر قدمتی بیش از ۶۰ سال دارد. این محصول در میان محصولات ژاپنی جایگاه خوبی دارد. ژاپن برای جشن گرفتن این محصول تاریخی می خواهد مراسم رونمایی از مدل Heritage Edition را در نمایشگاه خودرو شیکاگو برپا کند.

نسخه‌ی هریتیج تویوتا دارای تفاوت های بسیاری نسبت به نمونه های قبلی است. رینگ های برنزی ۱۸ اینچی BBS اولین چیزی است که در این خودرو خودنمایی می کند.

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

قطعات سیاه رنگ و جلوپنجره بزرگ از مشخصات این خودروی تولیدی می باشند. چراغ های مه شکن و جلو با کناره های تاریک کرومی احاطه شده و در کنار پوسته جدید قرار گرفته اند.

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

تغییر پوشش آینه های جانبی و آرایش بیرونی خودرو با لوگوی «Land Cruiser» از خصوصیات بارز این خودرو می باشد. دوخت متضاد برنزی با روکش چرمی سیاه صندلی ها تنها ویژگی است که در تمام فضای داخلی کابین اعمال شده است.

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

این خودرو با دو رنگ blizzard Pearl و سیاه متالیک میدنایت عرضه می شود. موتور ۵.۷ لیتری از نوع خورجینی ۸ سیلندر در آن، قدرتی برابر با ۳۸۱ اسب بخار تولید می نماید و این قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتومات به سیستم  ۴WD انتقال می یابد.

تویوتا لندکروزر Heritage Edition

این خودرو در ۱۲۰۰ دستگاه تولید شده و فروش آن در اوایل تابستان ۲۰۱۹ انجام خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو برابر با ۸۴ هزار و ۷۶۵ دلار می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *