دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خودروی اسپرت مکزیکی VUHL 05RR با قدرت بالا عرضه شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

VUHL 05RR  یک ابر خودروی مکزیکی و سبک وزن می باشد. این خودرو با قدرت تولیدی برابر با ۳۹۶ اسب بخار عرضه می گردد. لطفاً با ادامه مطلب همراه ما باشید.

برادران اِچوِریا موسس شرکت مکزیکی VUHLهستند. نخستین محصول این شرکت در سال ۲۰۱۳ با نام ۰۵ معرفی شد. این خودروی مسابقه سبک وزن بوده و مجوز تردد در جاده ها را کسب کرده است.

کلاس آن Track toy می باشد و رقیب های اروپایی آن  BAC Mono، اریل اتم (Ariel Atom)، کیترهم (Caterham)، و KTM X-Bow می باشند. نسخه جدید ۰۵RR در جشنواره‌ی سرعت گودوود به عنوان نمونه آزمایشی رونمایی شد. این خودرو در حال حاضر به شکل یک خودروی جدید عرضه شده است.

مدل ۲۰۱۹ نسبت به نمونه قبلی حدود ۴۰ درصد وزن کمتر داشته و این موضوع آن را به یک خودروی اسپرت تمام عیار تبدیل کرده است. قدرت تولیدی این خودرو برابر با ۳۹۶ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۵۰۰ نیوتن متر می باشد.

خودروی اسپرت مکزیکی VUHL 05RR

موتور آن ۴ سیلندر از نوع ۲.۳ لیتری و یک جعبه دنده سکوئنشال را در اختیار گرفته است. شتاب صفر تا ۱۰۰ را در کمتر از ۳ ثانیه تجربه می کند. این خودرو با طرح نسبت بیشتر قدرت به وزن تولید شده و همین موضوع راه را برای ورود ۰۵RR به باشگاه هایپرکارها هموار خواهد ساخت.

سرعت نهایی این خودرو برابر با ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. قدرت خودروی اسپرت مکزیکی را باید در پیچ و خم های پیست مسابقه ارزیابی کرد. خودروی مکزیکی برای ساخت از صندلی های فیبر کربن و تولید شاسی از ترکیب فیبر کربن و آلومینیوم بهره مند شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خودروی اسپرت مکزیکی VUHL 05RR

سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم دو حالته در کنار کمک فنرهای Eibach، اسپویلر بزرگ، اسپلیترهای جلو، دیفیوزر عقب و رکاب های مسطح سبب بهبود آیرودینامیک خودروی تولیدی مکزیک شده اند.

راننده در پشت فرمان این خودرو فشاری برابر با ۱.۸ جی را تحمل خواهد کرد. قیمت پایه این خودرو هنوز اعلام نشده اما یکی از فروشنده های رسمی بریتانیایی این مدل خودرو را با قیمت ۹۵ هزار و ۹۹۵ پوند به فروش می رساند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *