دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گوشی ۵G تاشدنی هواوی به زودی معرفی می گردد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۷ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

هواوی به شکل رسمی رونمایی از گوشی ۵G خود را با نمایشگر تاشدنی در همایش MWC 2019 اعلام کرده است. برای اطلاع از این خبر همراه ما باشید. 

البته برای کاهش این حواشی محدودیت هایی چون سایر سنسورها و دوربین سلفی نیز وجود داشت. این کاهش با استفاده از یک بریدگی در بالای نمایشگر همراه بود تا در این بریدگی سنسورها و یا دوربین سلفی را جای گذاری کنند. بریدگی ها تغییر شکل یافتند و کم کم در سایز بسیار کوچک یعنی قطره ای طراحی شدند.
گوشی 5G تاشدنی هواوی

در سال ۲۰۱۹ به احتمال زیاد بریدگی نمایشگر را باید فراموش کنیم. چون اکثر گوشی های امسال از نوع تاشدنی می باشند. هوای بعد از شرکت سامسونگ و ال جی برای تولید گوشی های تاشو اقدام کرده است.

مهم ترین ویژگی در نظر گرفته شده برای گوشی هواوی همان فناوری ۵G و نمایشگر تاشدنی می باشد. هوای قصد دارد گوشی تولیدی خود را در MWC رونمایی کند. مدیر عامل هواوی در این رابطه گفته است:

گوشی 5G تاشدنی هواوی

«مشتاقانه امیدواریم که شما را در ماه فوریه در شهر بارسلونا ببینیم، جایی که ما قصد داریم از نخستین گوشی‌های ۵G مجهز به نمایشگر تاشدنی، پرده‌برداری کنیم.»

البته این خبر قطعی نیست. چون این صحبت ها توسط افرادی غیر از چینی ها ترجمه شده است. ضمن اینکه مارکوس برونلی نیز گفته که گوشی های تاشدنی هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *