دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فولکس واگن آمارک با تیونینگ آرکتیک تراکس عرضه شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

 آرکتیک تراکس با برنامه‌ی تاپ‌گیر به شهرت رسید. این شرکت اخیراً وانت سفارشی آف‌رود فولکس‌واگن آماروک AT35 را معرفی کرده و این پیکاپ را با تغییرات زیادی روانه بازار خواهد کرد.

در این تیونینگ قسمت تعلیق  وانت پیکاپ فولکس‌واگن آماروک حدود ۲.۵۴ سانتی متر بالا رفته و مجهز به لاستیک های ۱۷ اینچی با رینگ بزرگ تر شده است. برای مطابقت با لاستیک های جدید از تغاری های گلگیر فایبر گلاس استفاده شده و این موضوع جذابیت کار را بالا می برد.

فولکس واگن آمارک

برای داخل کابین زمان زیادی در نظر گرفته و امکاناتی چون دستگاه کاپوچینو‌ساز، ژنراتور پرتابل و آتش‌خاموش‌کن در آن وجود دارد. جعبه کمک های اولیه و اضطراری از تجهیزات خاص این خودرو می باشد.

دارای موتور خورجینی ۶ سیلندر می باشد. قدرت تولیدی این موتور برابر با ۲۲۱ اسب بخار است. این قدرت بالا امکان صخره نوردی تا ۴۵ درجه و حمل بار تا مقدار ۱۱۵۴ کیلوگرم را فراهم می آورد.

فولکس واگن آمارک

در حالت سر پایینی برای ممانعت از حرکت در شرایط لغزندگی از دستیار حرکت استفاده می کند. این دستیار حرکت برای این خودرو قابل سفارش می باشد. نیک استل مدیر فروش محصولات تجاری فولکس واگن در رابطه با همکاری با آرکتیک تراکس گفته است:

  •  آرون گروپس

وانت آماروک بار دیگر حضور یک خودرو در سخت‌ترین شرایط را اثبات می‌کند. پیکاپ فولکس‌واگن آماروک از زمان معرفی تاکنون طرفداران زیادی داشته است و ما از مشاهده‌ی اینکه این وانت در سخت‌ترین شرایط جاده و آف‌رود هم عملکرد خوبی دارد لذت می‌بریم. مدل استاندارد آماروک دارای تمامی ویژگی‌های لازم برای عملکرد مناسب در زمستان است. در بریتانیا، تبدیل محصولات ما توسط همکاران شناخته شده یکی از نقاط قوت فروش است. فرقی ندارد که مشتریان از محصولات ما چه انتظاراتی دارند، زیرا همیشه به همکاری با آن‌ها متعهد هستیم.

فولکس واگن آمارک

فولکس واگن و فورد پیمان خود را اعلام کرده اند و تا سال ۲۰۲۲ پلتفرم وانت پیکان توسط فورد تولید خواهد شد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *