دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین عطر مردانه دنیا کدام عطر است؟ رتبه بندی ۱۷ عطر برتر

  • سحر بهرامی
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

عطر ها و ادکلن ها جایگاه بالایی در دنیای مد دارند که هر ساله شاهد عرضه انواع و اقسام رایحه های متفاوت هستیم که هر عطر طرفداران خاص خود را پیدا می کند اما در این بین عطر هایی وجود دارد که شهرت جهانی پیدا می کنند و به طبع میزان استفاده از آن بالا می رود که در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین عطر مردانه آشنا کنیم.

یکی از دغدغه های مردان شیک پوش انتخاب عطری با رایحه خوش است، جذابیت و خاص بودن استایل هر فردی در یک جمع معمولا  ظاهر آراسته و بوی خوش و لوازمی است که برای زینت خود استفاده می کند است. یک عطر مردانه نشانگر شخصیت ارزش و اولویت ها و ارزش یک مرد است و معمولا تاثیر بسیار زیادی در جذب و نگاه دیگران به شما را دارد. در ادامه می توانید با تعدادی از بهترین عطر های مردانه آشنا شوید.

از این مسئله که عطر ها در تکامل شخصیت مردان و زنان نقش مهم را ایفا می کنند، نمی توان چشم پوشی کرد . از آنجا که مردان حضور پررنگ تری در محیط اجتماعی دارند باید از عطری های خوشبو با ماندگاری بالا استفاده کنند عطر های مردانه نسبت به عطر های زنانه معمولا خشن تر سنگین تر تلخ تر و تند تر است که در نوبه خود باعث جذابیت بیشتر می شود.

امروزه با تنوع بسیار فراوان در حوضه عطر و ادکلن و سخت تر شدن انتخاب باعث سردرگمی در خرید ما می شود که با در اختیار گذاشتن  ۱۷ عطر برتر جهان شما را در خرید بهترین  عطر مردانه کمک می کنیم.

آشنایی لیست ۱۷ عطر مردانه برتر در دنیا

Black Afgano:1  یکی از معروف ترین و بهترین ادکلن های مردانه است که طرفدارانی زیادی دارد این محصول از برندناسوماتو است. “بلک افگانو” یا “بلک افغان”  عطری است که بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است. طبع این عطر گرم و تلخ است که در فصل سرد بیشتر استفاده می شود  ماندگاری این عطر ماندگاری بسیار طولانی مدتی و از پخش بوی بسیار عالی برخوردار است  این عطری برای کسانی که حتی یکبار از آن استفاده کرده او را عطری ویران کننده ، تکرای نشدنی وصف کرده اند که اگر قیمت برایتان مهم نیست این عطر انتخاب بسیار مناسبی است.

معرفی فوق العاده ترین عطر های مردانه

Private Blend:2 یکی از محصولات برند tom ford  یک عطر سلطنتی و بسیار رویایی  می باشد. این عطر دارای رایحه ای بسیار سنگین و ماندگار و کاملا خاص و بی نظیر است که بی شک می توان آن را جزو برترین های جهان عطر نامید. گروه بویایی آن را رایحه های جنگلی و چوب های معطر نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از:  عود، چوب بلسان، هل، فلفل، چوب صندل، خس خس، دانه تونکا، وانیل و عنبر است.

معرفی بهترین عطر مردانه با ماندگاری بسیار بالا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

tom ford tuscan:3 در وصف این عطر که تقریبا یکسال بر روی آن تحقیق شده است این گونه آمده ( تو بی نظیر و خارق العاده ای ، همین قدر که با هر فشانه نه تنها خود بلکه هوش از سر اطرافیان خواهد رفت.. از نظر همه این عطر سقف تمام عطر های جهان  و بهترین عطر است. رایحه این عطر تلخ و ملایم است این عطر رازآلود و خاص با ویژگیهای منحصر به فرد با رایحه ای بسیار قدرتمند و پخش بالا در سال ۲۰۰۷ تولید شده است.

بهترین عطر مردانه و خوشبو ترین عطر های دنیا

bleu de chanel:4 این عطر یک عطر تحریک کننده است که عطر چوبی جدیدی دارد. این عطر برای کسانی که  مخالف روزمرگی و تکرار هستند گزینه بسیار مناسبی است رایحه این عطر خنک و تند است و باعث می شود به انسان حس آزادی دست دهد. رایحه این عطر مردانه ان را به یک محصول جاودانه تبدیل کرده.

معرفی بهترین و پرفروش ترین عطر های مردانه در دنیا

savage dior:5 یک عطر با رایحه  بسیار فوق العاده و تکرار نشدنی دارد که بدون شک برای هر فردی که مشکل پسند است بهترین گزینه است. این عطر به علت رایحه  تند و تلخش در مراسم های بسیار ویژه استفاده می شود. چهره تبلیغاتی آن نیز بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی، Johnny Depp می باشد.

معرفی پرفروش ترین عطر های مردانه

Amouage ops:6   این عطر مردانه  در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد که دارای عطری شرقی ، بی پروا و پر قدرت است بدلیل رایحه گرم و تند و بسیار سنگین و با قدرت ماندگاری و پخش بسیار زیاد مورد استقبال فراوانی از جمله ایرانی ها قرار گرفته است و در رده بندی بهترین عطرها قرار گرفته است.

معرفی عطر های گوناگون و پرفروش که در زمره بهتربن ها قرار گرفته اند

Velvet Amber:7 از سری مجلل خانه عطر Hugo Boss  در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این عطر، رایحه ای بسیار جذاب خیره کننده و مخملی با ماندگاری فوق العاده و پخش بوی بی نظیر حاوی نشانه هایی از ثروت و قدرت برای مردانی است که به این خصوصیت علاقه مند. ترکیب عنبر و کهربا رایحه ای دل انگیز، مخملین و صاف و کمی شیرین را ساخته و این کلن را  در گروه بویایی عطرهای شرقی قرار داده است.

15 برند عطر محبوب در دنیا

۸: Acqua Di Parma ترکیبی رویایی از خنکی و تازگی مرکبات با گرما و تاریکی صمغ و جوز هندی ترکیب آن با کهربا و مرکبات این محصول را به‌ عنوان یکی از خاص‌ترین عطرهای گرم و زمستانی سال ۲۰۱۷ و در زمره بهترین‌های سال گذشته قرار می‌دهد پرفروشترین کار این برند، آکوا دی پارما لدر می باشد که به عنوان بهترین عطر و ادکلن مردانه نیچ سال ۲۰۱۴ شناخته شده است.

معروف ترین و خوشبو ترین عطر مردانه

BENTLEY INTENSE :9  بنتلی اینتنس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه  سالهای اخیر بشمار می رود. رایحه خاص و ادویه ای آن، ماندگاری و پخش بوی خوبش، قیمت مناسب و بطری شیکش، همه و همه از آن یک عطر فوق العاده ساخته است.این محصول فوق العاده و خاص به مردانی که می خواهند تک باشند توصیه می شود.

جذاب ترین و محبوب ترین عطر های مردانه

CLASSIC BLACK :10 این عطر محصول سال ۲۰۰۹ می باشد  اخیرا جگوار کلاسیک بلک در رده اول پرفروش ترین ها قرار گرفته است. عطری بسیار خوشبو با ماندگاری و پخش بوی رضایت بخش و از همه اینها مهمتر قیمت مناسبش، باعث استقبال کم نظیری شده است. تولید موفق و محبوب کمپانی JAGUAR است که از ترکیب چند رایحه جدید در نسخه محدودی تولید شده است. این محصول بسیار شیک و با کلاس با طراحی خیره کننده خود توانست به فروش فوق العاده ای برسد.

معرفی بهترین عطر های مردانه در دنیا

Gucci Guilty :11  یکی از خوشبو ترین و بهترین  عطرهای مردانه برند گوچی است که القا دهنده یک حس مثبت است با ماندگاری بسیار یالا برای کسانی که همیشه می خواهند بدرخشند . این عطر دارای رایحه ای شیرین و طبعی معتدل است

معرفی چند برند مطرح در بین بهترین عطر های مردانه دنیا

lacoste L12.12 :12 این عطر با روحیه ی شما ارتباط برقرار کرده و این عطر ماندگارترین رایحه ی مردانه در عطر فروشی ها است . این یک سرمایه گذاری ارزشمند برای هر مردی است که هیچ گاه از آن پشیمان نخواهد شد. استاندارهای بالای به کار رفته در  ساخت این عطر موجب به وجود آمدن  ویژگی های برجسته ای شده است. این یک عطر فوق العاده برگزیده است که حتی با گذر زمان محبوبیت خودش را از دست نمی دهد بی شک این عطر می تواند در زمره بهترین عطرهای مردانه قرار بگیرد.

بهترین و خوشبو ترین عطر های مردانه در دنیا

۱۳:  PARFUMS de MARy  اگر بدنبال یک برند لوکس، ماندگار و حرفه ای هستید، از محصولات برند مارلی به راحتی نگذرید. پگاسوز مشهورترین عطر این برند است. خوشبو و ایده آل برای مردان شیک پوش و جنتلمن و همچنین مردانی که  عاشق رایحه های سنگین و تکرار نشدنی هستند  بهترین گزینه است.

معرفی 15 عطر مردانه به صورت مختصر و مفید

 ۱۴ :عطر کلوین کلاین مدل CK One EDT این مدل از عطر کلوین کلاین به خاطر رایحه ترکیبی شیرین و خنکی که به صورت تلفیقی دارد، معروف شده است. یکی از پرفروش‌ترین و بهترین عطرهای مردانه در چند سال اخیر بوده که به لحاظ رتبه‌بندی بهترین عطر در رتبه خوبی قرار گرفته است. ترکیبی از رایحه‌هایی با نت‌های مختلف ترنج، آناناس، لیمو، گل برف، زنبق، بنفشه، سدر، چوب صندل و کهربا در این عطر موجود است. اگر به دنبال یک عطر جوان پسند که به شما روحیه و حس برتری دهد، هستید حتما از این عطر خریداری کنید

معرفی 15تا از بهترین عطر های مردانه

Silver Scent:15 این ادکلن مردانه با بویی تند و ملایم با ماندگاری بالا مناسب برای استفاده روزانه و استفاده در محیط کار  بسیار مناسب می باشد. سومین ادکلن پر فروش و پر طرفدار مردانه در ایران است رایحه این عطر چوبی قدرتمند و استثنایی و با ماندگاری بالاست که در سال ۲۰۰۶ تولید و عرضه شد.رایحه اولیه: مرکبات- شکوفه پرتقال رایحه میانی: گشنیز- رزماری- اسطوخودوس- جوز- هل- شمعدانی رایحه اصلی: دانه تونکا- خس خس- چوب درخت ساج.

15 برند از بهترین عطرمردانه در جهان

۱۶: Paco Rabanne 1Million

ادکلن پاکو رابان وان میلیون از جمله بهترین عطر و ادکلن های تلخ جذاب و لوکس مردانه می باشد و به دلیل ظاهر منحصر به فردش مورد پسند بسیاری از آقایان خاص می باشد، حال می توان آن را به عنوان یکی از ادکلون های محبوب در دنیا نام برد.

وان میلیون محصول ۲۰۰۸ برند پاکوربان است و از عطر های پر فروش  این برند می باشد که دارای رایحه ای خاص و بی نظیر بوده و با ایجاد فضا سازی دو رنگ قهوه ای و طلایی، می تواند حس لوکس بودن را القا کند.

بهترین عطر آقایان

همچنین این عطر جزو گروه بویایی عطر های چوبی می باشد و به دلیل داشتن رایحه تلخ و تند بیشتر مناسب آقایان رسمی پسند است.

این ادکلن بیشتر مناسب فصل زمستان بوده و نت های تشکیل دهنده آن هم از چوب، عنبر سائل و چرم می باشد؛ نت اولیه این عطر از نعناع و گریپ فروت است و نت میانی را گل رز، دارچین و ادویه جات دیگر تشکیل می دهند.

۱۷ : Creed aventus

کرید اونتوس از جمله ادکلن های لوکس و سلطنتی دنیا و یکی دیگر از بهترین عطر های مردانه می باشد که دارای عطری شیرین و خنک بوده و نیز از ظاهری شیک برخوردار است، بنابراین می توان آن را جزو عطر های فرانسوی محبوب و مورد توجه افراد شناخته شده و سلبریتی ها در جهان دانست.

برند معتبر کرید در سال ۲۰۱۰ ارائه شد و توانست به عنوان یکی از ادکلن های سلطنتی قدرتمند به رقیبان معرفی گردد. گروه بویایی این عطر مدیترانه ای و در واقع میوه می باشد و دارای رایحه ای گرم و طبعی خنک است.

نُت اولیه کریس را طعم شیرین مویز و سیب به همراه آناناس و ترنج تشکیل می دهند، نت پایه آن نیز شامل عنبر، وانیل و گل سنگ است، همچنین نت میانی آن لطیف و درآماتیک بوده و شامل گل های رز و یاس و نیز نعناع و توس می باشد.

بهترین ادکلن مردانه

این ادکلن مادگاری بالایی داشته و این ویژگی در محبوببیت آن تاثیر بسزایی دارد. این ادکلن در واقع با رویکرد ایجاد فضای بین جنگ و صلح و نیز یادآوری دوران ناپلئون بناپارت تولید شده است و به دلیل خنک بودن طبع آن در فصل سرد سال پرفروش می باشد.

امیدواریم از این مطالب نهایت استفاده لازم را در زمره بهترین عطر مردانه و رتبه بندی ان  برده باشید. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با روشهای چگونگی تشخیص عطر و ادکلن اصل و نیز آشنایی با روش افزایش ماندگاری عطر و ادکلن می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *