دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چیدمان سفره هفت سین ۹۸ با ۳۰ خلاقیت جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های چیدمان سفره هفت سین ۹۸ را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل هفت سین های شیک و جالب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

عید نوروز یکی از قدیمی ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان ایرانی می باشد و از قرن ها پیش مردم ایران فرا رسیدن عید نوروز را جشن می گیرند و برای آغاز سال جدید سفره هفت سین زیبایی را تهیه می کنند. با نزدیک شدن به سال ۹۸ نیز انواع تزیینات سفره هفت سین ۹۸ طراحی شده اند و شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها چیدمانی زیبا و خاص را برای هفت سین عیدتان داشته باشید.

برای چیدمان هفت سین ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به امکانات و میزان مهارت و بودجه و سلیقه شخصی تان از بین این مدل های متنوع، سفره هفت سینی شیک و مناسبی را انتخاب نمایید.

سفره هفت سین زیبا و شیک

مدل های چیدمان سفره هفت سین ۹۸ با ایده های خلاقانه

برای چیدمان سفره هفت سین باید خلاقیت و مهارت لازم را داشته باشید همچنین شما می توانید قبل از چیدن هفت سین ابتدا مدل های مختلف هفت سین را مشاهده کنید سپس با الگوبرداری از این مدل ها، سفره هفت سین را برای سال جدید به زیبایی بچینید و آن را تزیین نمایید. در ادامه ۳۰ ایده خلاقانه برای چیدمان سفره هفت سین را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

چیدمان هفت سین 98

طرح های سفره هفت سین در سال ۹۸

سفره هفت سین در دو سبک سنتی و مدرن چیده می شود و بهتر است شما قبل از هر چیز ابتدا تم مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس بر اساس تم انتخابی تان سفره و ظروف هفت سین شیک و مناسبی را تهیه نمایید.
سفره هفت سین های سنتی زیبایی و جذابیت خاصی دارند و شما می توانید برای چیدن این مدل هفت سین ها از سفره و ظروف طرح دار استفاده نمایید همچنین سفره هفت سین مدرن نیز برای افراد به روز و مدگرا انتخابی مناسب و ایده آل است و برای چیدمان این مدل هفت سین از ترکیب سفره های ساده و ظرف های جدید نظیر ظروف کریستالی و شیشه ای و … استفاده می شود.

هفت سین 98 چیدمان سفره هفت سین

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

30 مدل هفت سین 98

سفره هفت سین شیک و بی نظیر

سفره هفت سین

مدل هفت سین شیک و جدید

مدل سفره هفت سین

مدل هفت سین شیک و خلاقانه

سفره هفت سین روی میز

سفره هفت سین شیک و جدید

سفره هفت سین زیبا و جدید

سفره هفت سین مدرن

سفره هفت سین زیبا و بی نظیر

چیدمان زیبای سفره هفت سین

سفره هفت سین سنتی

سفره هفت سین ساده و زیبا

مدل سفره هفت سین زیبا و شیک

مدل هفت سین شیک و زیبا

مدل زیبا و شیک سفره هفت سین

هفت سین زیبا برای سال ۹۸

سفره هفت سین زیبا

هفت سین سنتی

سفره هفت سین سنتی

مدل هفت سین شیک و جدید

سفره هفت سین شیک

هفت سین سنتی و خلاقانه

تزیین سفره هفت سین

توجه داشته باشید که انتخاب رنگ اجزای سفره هفت سین از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما رنگ اجزای هفت سین را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند.
بعد از انتخاب طرح و رنگ اجزای هفت سین و تزیین آن ها نوبت به انتخاب مکانی مناسب برای چیدمان سفره هفت سین ۹۸ می رسد که شما می توانید هفت سین را روی زمین یا میز بچینید که امروزه اغلب افراد هفت سین را روی میزهای جلو مبلی می چینند سپس میزها را در وسط مبلمان قرار می دهند همچنین می توانید هفت سین را روی میز کنسول نیز بچینید.
اگر شما تمایل دارید سفره هفت سین تان را روی زمین پهن کنید بهتر است مکانی مناسب را انتخاب نمایید و علاوه بر این برای جذابیت هفت سین های سنتی نیز می توانید در هنگام چیدمان هر یک از اجزاء تقارن را رعایت نمایید و اگر تمایل دارید هفت سین تان مدرن و به روز به نظر برسد بهتر است در هنگام چیدمان هفت سین توازن را رعایت کنید.

مدل سفره هفت سین

هفت سین شیک و خلاقانه

سفره هفت سین شیک

چیدمان متفاوت سفره هفت سین

مدل های سفره هفت سین

هفت سین شیک و زیبا

چیدمان زیبا برای سفره هفت سین

مدل هفت سین عید نوروز ۹۸

مدل سفره هفت سین

هفت سین شیک و زیبا برای عید نوروز

سفره هفت سین زیبا

سفره هفت سین خاص و جالب

سفره هفت سین سال خوک

هفت سین سال خوک

سفره هفت سین مدرن

هفت سین خلاقانه و جذاب برای سال ۹۸

چیدمان هفت سین مدرن

سفره هفت سین فانتزی و شیک

مدل زیبا و شیک سفره هفت سین

هفت سین زیبا برای عید نوروز ۹۸

هفت سین شیک

مدل هفت سین شیک و جدید

سفره هفت سین روی میز

هفت سین جالب و زیبا برای سال ۹۸

سفره هفت سین سنتی 98

هفت سین سنتی

سفره هفت سین درختی 98

در این مطلب ایده های خلاقانه برای چیدمان سفره هفت سین ۹۸ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل هفت سین ها نهایت بهره را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در سال جدید در کنار اعضای خانواده تان سپری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *