دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شاسی بلند مفهومی Entranze با درب های شیشه ای رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

نمایشگاه خودروی دیترویت با دستاورهای جدید شرکت های مختلف همراه بود و در همین مراسم شرکت خودروسازی گوانگ‌ژو چین از شاسی بلندمفهومی، خودران و برقی خود رونمایی کرد. 

Entranze با پنل های غلتان تاشو و منعطف دیده می شود و می تواند نیمکت موقت نیز باشد. درب های شیشه ای و کشویی از دیگر مشخصات خودروی مفهومی می باشند.

شاسی بلند مفهومی Entranze

صفحه‌نمایش‌های OLED، فرمان شیک و صندلی نیمکتی از خصوصیات در نظر گرفته شده برای خودروی مفهومی هستند. Entranze با ۸ صفحه نمایش معرفی می گردد.

شاسی بلند مفهومی Entranze

متناسب با شاخصه‌های هواپیماهای تجاری تولید شده و در طراحی خود با لندرور و فراری مشارکت داشته و در قسمت الکتریکی از مدیریت پانتوس فونتائوس(سابقه طراحی کابین هواپیما را دارا می باشد) بهره مند شده است.

شاسی بلند مفهومی Entranze

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در ۹۰ درصد اجزای داخلی از مصالح بادوام استفاده شده و برای غربیلک فرمان نیز طرحی آینده محور و بسیار مفهومی به کار برده است. هنوز اطلاعاتی پیرامون مشخصات فنی یا تعداد موتور الکتریکی آن منتشر نشده است.

شاسی بلند مفهومی Entranze

این طرح مفهومی با فناوری خودران و نیمه مستقل عرضه می گردد. طراحی اسپرت و آیرودینامیک خوبی دارد و به همین دلیل قابلیت مانور پذیری بیشتری را به همراه خود عرضه می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *