دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو کوتاه بهاره در انواع استایل های شیک دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۵ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو کوتاه بهاره با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

با شروع فصل های جدید تغییرات زیادی در مدل مانتوهای زنانه ایجاد می شود و طراحان مد و زیبایی مدل مانتوی مخصوص به همان فصل را طراحی و وارد بازار می کنند بنابراین بهتر است خانم ها و دختران جوان در هر فصلی از مدل مانتوی مخصوص به همان فصل استفاده نمایند. مدل مانتوی بهاره از انواع مدل مانتوهای مخصوص فصل بهار و عید نوروز است و شما می توانید از انواع مدل مانتوی کوتاه و بلند  بهاره در فصل بهار استفاده نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتوهای بهاره در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و اگر شما تمایل دارید شیک پوش و خوش تیپ تر به نظر برسید بهتر است در هنگام انتخاب این مدل مانتوها به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه نمایید.

مدل مانتو کوتاه بهاره

مدل مانتو کوتاه بهاره شیک و جدید

یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها مانتو است و با توجه به اینکه مانتو بخش مهمی از پوشش خانم ها را تشکیل می دهد روی فرم اندام تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوی مجلسی و اسپرت و اداری و … توجه لازم را داشته باشید. در ادامه با انواع مدل مانتو کوتاه بهاره آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو کوتاه بهاره مرجانی

مدل مانتوی بهاره کوتاه زنانه و دخترانه

مدل مانتو کوتاه بهاره، در بین خانم ها و دختران جوان محبوبیت خاصی دارد و این مدل مانتو در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود می باشد که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد.
مانتوهای بهاره کوتاه همچنین در انواع مدل های ساده و طرح دار دوخته می شوند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در مکان های مختلف ظاهر و تیپی ساده داشته باشید بهتر است انواع مدل مانتوی ساده بهاری را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مدل مانتوهای کار شده و طرح دار بهاره نیز برای خانم های شیک پوش و به روز انتخابی مناسب است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در پوشش خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مدل مانتوی زیبا و جدید بهاره

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو زیبا و طرح دار بهاره

مدل مانتو کوتاه بهاره

مدل مانتوی دخترانه بهاره

مدل مانتو کوتاه بهاره

مدل مانتوی زنانه بهاره

مدل مانتو بهاره

مدل مانتوی شیک و جدید بهاره

مدل مانتو بهاره زیبا و شیک

مدل مانتو زنانه بهاره

مدل مانتو طرح دار بهاره

مدل مانتوی بهاره کوتاه

مدل مانتو طرح دار و زیبا بهاره

مدل مانتو طرح دار بهاره

مدل مانتو بهاره

مدل مانتوی دخترانه بهاره

مدل مانتو دخترانه دو تکه

مدل مانتو دو تکه بهاره

مدل مانتوی کوتاه و زیبا زنانه

مدل مانتوی زنانه و شیک بهاره

مدل مانتو سفید بهاره

مدل مانتوی اسپرت بهاره

در هنگام انتخاب مدل مانتوهای بهاره بهتر است به رنگ آن نیز توجه کنید زیرا رنگ مانتو تاثیر زیادی روی فرم اندام و ظاهر شما دارد. مدل مانتوهای بهاره رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند انتخابی مناسب باشند و اگر فرم اندام شما درشت و چاق است بهتر است مانتوهای بهاره رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا این مدل مانتوها باعث می شوند تا فرم اندام شما لاغر و متعادل تر به نظر برسد و در نتیجه ظاهر و تیپی بی نظیر در مکان های مختلف داشته باشید.
اگر شما تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است مانتوهای بهاره را با شلوار و روسری و اکسسوری های زیبا و جذابی بپوشید و رنگ مانتو را با سایر لباس های خود ست کنید.

مدل مانتو دخترانه بهاره

مدل مانتوی دخترانه بهاره

مدل مانتو طرح دار بهاره

مدل مانتوی زنانه و کوتاه بهاره

مدل مانتو طرح دار بهاره

مدل مانتوی بهاره کوتاه

مدل مانتوی شیک و جدید بهاره

مدل مانتو کوتاه طرح دار

مدل مانتو زرشکی بهاره

مدل مانتوی زیبا و شیک بهاره

مدل مانتو دخترانه بهاره

مدل مانتوی دخترانه بهاره

مدل مانتو شیک و جدید بهاره

مدل مانتوی اسپرت بهاره

مدل مانتو مجلسی بهاره

مدل مانتوی کار شده و مجلسی بهاره

مدل مانتو زیبا و ساده بهاره

مدل مانتوی ساده و زیبا بهاره

مدل مانتو کوتاه بهاره مرجانی

مدل مانتوی کوتاه و جدید بهاره

مدل مانتو مرجانی بهاره

مدل مانتوی مجلسی بهاره کار شده

در این مطلب انواع مدل مانتو کوتاه بهاره را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از بین این مدل ها بتوانید مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *