دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

شیائومی با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در مساحت بزرگ ارائه می شود!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

همزمان با عرضه محصولات شیائومی امکان عرضه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در بعد بزرگ نیز فراهم شد. لطفاً برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید. 

لین‌ بین رئیس هیئت مدیره و بنیانگذار شیائومی ویدیویی منتشر کرده و اولین گوشی هوشمند شیائومی را با حسگر اثر انگشت جدید در معرض نمایش گذاشته است. قسمت حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی نسبت به نمونه های فعلی ابعاد بزرگ تری دارد.

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر شیائومی

این مساحت برابر با ۲۵*۵۰ میلی متر می باشد. در این صورت کاربران برای استفاده از این حسگر مساحت بیشتری را در اختیار دارند. البته این موضوع تنها در شرکت شیائومی به اجرا در نیامده و شرکت ویوو نیز گوشی هوشمند مفهومی با نام Apex نشان داد که در آن مساحت سنسور اثر انگشت در نیمی از نمایشگر قابل دسترسی بود اما در وضعیت عمل حدود یک سوم از نمایشگر را در بر می گرفت.

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر شیائومی

شرکت اوپو نیز به تازگی اعلام کرده که می خواهد گوشی هوشمندی با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر با مساحت بیش از ۱۵ برابر گوشی های دیگر عرضه کند. البته ابعاد دقیق این سنسور در نمایشگرهای جدید اوپو مشخص نشده است. بنیانگذار شیائومی مشخص نکرده که کدام گوشی شیائومی دارای چنین حسگری خواهد بود؟

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *