دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گوشی های سری A سامسونگ با سنسور اثر انگشت معرفی می شوند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۹ دی ۱۳۹۷
  • ۰

تا عرضه گوشی های میان رده سری A سامسونگ چیزی نمانده و شواهد نشان می دهد که حسگر سه بعدی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در این گوشی های میان رده به کار خواهد رفت. 

گوشی های سری A گلکسی با قدرت فوق العاده،  ۴ سال در بازار حضور یافته اند. کره ای ها برای عرضه این محصولات از برنامه جدیدی بهره مند شده اند. در واقع سامسونگ برای ارائه گوشی میان رده خود مسیر تازه ای را در نظر گرفته است.

آخرین گزارش ET News نشان می دهد که ۹ مدل از سری گلکسی میان رده A روانه بازار می شود. این مدل ها گلکسی A10 تا گلکسی A90 را شامل می شوند.

تعدادی از این گوشی ها مانند گلکسی A8s با نمایشگر Infinity-O عرضه می شوند. به احتمال زیاد این ۹ مدل دستگاه برای عرضه خود از نمایشگرهای Infinity-O یا Infinity-U به همراه بریدگی بالای نمایشگر بهره مند می شوند.

اطلاعات لو رفته نشان می دهد که ابتدا سه دستگاه گلکسی A50، گلکسی A70 و گلکسی A90 به بازار عرضه خواهد شد. این سه مدل با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ارائه می شوند. سامسونگ به جای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک، حسگرهایی مشابه با نمونه به کار رفته در وان پلاس ۶ تی به کار می برد.

گوشی های سری A سامسونگ

احتمالاً دیگر مدل ها بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می گردند. با این وجود تمام مدل ها دارای دوربین سه گانه یا دو گانه و دوربین ToF می باشند. دوربین ToF شرایط عکس های پرتره ای و محتوای واقعیت افزوده را فراهم می کند.

زمان عرضه نخستین گوشی از سری A سامسونگ هنوز مشخص نشده اما به احتمال زیاد این عرضه با فصل دوم سال ۲۰۱۹ همزمان می گردد. سامسونگ در گوشی های میان رده جدید خود، حسگرهای جدید خود را نیز معرفی خواهد کرد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *