دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۲۳ تا از بهترین مکان های دیدنی فرانسه از ایفل تا لوور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

فرانسه یکی از مهم ترین قطب های گردگشری در جهان است که دارای جاذبه های مدرن و متنوعی است. از جمله مهم ترین این جاذبه ها و مکان های دیدنی فرانسه می توان به شهر توریستی پاریس با جاذبه های ویژه آن اشاره کرد.

بیشتر جهانگردان کشور فرانسه را با شهر پاریس و برج ایفل آن می شناسند و گردشگرانی که قصد فراهم کردن یک سفر رویایی را دارند می تواند کشور فرانسه و مکان های دیدنی فرانسه را انتختب نماید. در این کشور جاذبه های دیدنی مدرن و لاکچری بسیاری وجود دارد و اغلب محلی برای گردشگران ثروتمند است. در اینجا با برخی از مهم ترین جاذبه های تماشایی و دیدنی های فرانسه آشنا خواهید شد.

                   جذبیت های فرانسه

مشهورترین مکان های دیدنی فرانسه:

یکی از جاذبه هایی که می توانید در کشور فرانسه مشاهده کنید جاذبه های فرهنگی هستند که شامل موزه ها و کلیساها است. علاوه بر این جاذبه های طبیعی نیز در این کشور وجود دارد که از چشم انداز های مختلف و ویژه ای برخوردار می باشند.

چشم انداز دیدنی فرانسه

۱- موزه رودن:

بنای این موزه بسیار مجلل و ارزشمند است و دارای معماری بسیار بی نظیری است که در قرن ۱۸ بنا شده است دارای ۶ هزار مجسمه ساخته شده به دست آگوست رودن است. این موزه یکی از جاذبه ها و مکان های گردشگری فرانسه است.

جذابیت های فرانسه

۲- بنیاد لویی ویتون:

نمای این ساختمان به شکل کشتی عظیم معماری شده است که آثار هنری معاصر در آن وجود دارند و در این منطقه نمایشگاه های مختلفی برگزار شده اند که مورد توجه گردشگران بوده است.

  •  آرون گروپس

 مکان های دیدنی پر جاذبه فرانسه

۳- قایق های روباز:

یکی از تفریحات مهیجی که می توانید در فرانسه از آن استفاده کنید قایق های روباز است ایستگاه این قایق ها در لوور، شانزلیزه و اورسی است. در این قایق ها نوشیدنی ها و غذهای متنوعی نیز سرو می شود.

مناطق دیدنی فرانسه

۴- موزه لوور:

بزرگ ترین و شناخته شده ترین موزه در جهان که دارای بیش از ۶۷۵ هزار متر مکعب مساحت است و آثار ارزشمندی همچون نقاشی مونا لیزا، ونوس میلو و … در موزه لوور نگهداری می شود. همچنین برخی از آثار باستانی ایرانی همچون طاق های کاخ آپادانا در این موزه یافت می شود.

 مکان های دیدنی خاص فرانسه

۵- خیابان سن هونوره:

خیابانی که در آن مغازه های مختلفی در زمینه مد و برندهای معتبر فعالیت می کنند و مناسب افرادی است که با مد روز پیش می روند. کاخ الیزه نیز از مهم ترین جاذبه هایی است که در این مسیر یافت می شود.این خیابان نیز یکی از مکان های دیدنی فرانسه به شمار می رود.

ساختمان دیدنی فرانسه

۶- محله لومری:

رستوران های با شکوه و عمارت های مجلل موجود در این محله توجه گردشگران و توریستان را به خود جلب می کند این محله نیز یکی از محله های مناسب برای خرید است.

 مکان های دیدنی قدیمی فرانسه

۷- شانزلیزه:

حتما نام شانزلیزه به گوشتان خورده است منطقه ای زیبا و خاطره انگیز در فراسنه که یکی از جاهای دیدنی فرانسه برای گردشگران محسوب می شود. در اطراف این میدان سالن های معروف تئاتر، رستوران ها و کافه های مختلف و مجللی به چشم می خورد.

 مکان های دیدنی کشور فرانسه

۸- کاخ کوچک:

کاخ کوچک کوچک منطقه ای با مناظر زیبا است که شما را برای ساعت ها از شلوغی شهر دور می کند و به راحتی می توانید از این مناظر لذت ببرید. و از بالای تراس کوچک این کاخ نیز می توان نمایی از رودخانه سن را نظاره کرد.

 مکان های دیدنی جذاب فرانسه

۹- موزه اورسی:

از جاذبه های فرهنگی و مکانهای دیدنی فرانسه می توان به موزه اورسی در ایستگاه قطار هنری اشاره کرد گالری این موزه دارای آثار هنری بسیار زیبا و تماشایی است.

 مکان های دیدنی فرانسه

۱۰- باغ های پَله رویال :

این باغ که در واقع قصری رویایی با مناظر زیبا در فرانسه است متعلق به قرن ۱۷ می باشد و در اطراف آن فروشگاه های لوکس و مجللی دیده می شود. در گذشته این باغ محلی برای اقامت خانواده سلطنتی بوده است و پر از عتیقه جات با ارزش است.

در پشت این قصر که به دور از شهر قرار دارد، باغ های زیبا و فروشگاه های باشکوهی احداث گردیده است که از زیبایی بی نظیر و رویایی برخوردار می باشد.

مناطق دیدنی فرانسه

همانطور که گفتیم؛ این قصر در گذشته محل سکونت خانواده های سلطنتی بوده و در حال حاظر نیز خانه عطر سازان معروف، عتیقه فروش ها و نیز طراحانی همچون ریک اوونز، مارک جاکوبز و پیر هاردی می باشد.

حال با حضور در این مکان زیبا می توانید ضمن استراحت و صرف خوراکی در رستوران ها و کافه های این مجموعه در باغ تویلری زیبای آنجا به گردش بپردازید.

باغ معروف فرانسه

۱۱- باغ های لوکزامبورگ:

باغی دوست داشتنی با مناظر و چشم اندازهایی بسیار ویژه که از مکان های توریستی فرانسه در پاریس محسوب می شود قایق هایی که بر روی آب های این پارک شناور هستند مناظری خاص را تداعی می کنند.

جاذبه های توریستی فرانسه

۱۲- موزه پیکاسو:

هنرهای معروف و ساخته دست پیکاسو که از معروف ترین هنرمندان جهان با شاهکارهای هنری بی نظیر است در این موزه گردآوری شده است.

موزه فرانسه

۱۳- نوتردام:

این کلیسا در جزیره سیته قرار گرفته است و مراسم بزرگ سلطنتی در این کلیسا برگزار می شود معماری این کلیسا بسیا زیبا و چشم نواز است و آن را بسیار دیدنی کرده است.

نمایی از کشور فرانسه

۱۴- بازار کهنه فروشان:

قدمت این بازار که یکی از مکان های دیدنی فرانسه است به بیش از ۱۵۰ سال پیش باز می گردد اجناس عتیقه و قدیمی که در این بازار رد و بدل می شوند می توانند برای گردشگران جالب و دیدنی باشند.

 مکان های دیدنی فرانسه برای گردشگران

۱۵- راهروی سر پوشیده:

این بنا در قرن ۱۹ بنا شده است و یک راهروی سر پوشیده با کف سرامیکی زیبا است دیوارهای این منطقه با شیشه و مرمر تزیین شده اند و مغازه های آن متعلق به فروشنده های ثروتمند است که دارای اجناسی گران قیمت و لوکس هستند.

 مکان های دیدنی مدرن فرانسه

۱۶- مغازه تاکسیدرمی دیرول:

برای گردشگرانی که به حیات وحش حیوانات علاقه مند هستند و دوست دارند تا بیشتر با گونه هایی از حیوانات آشنا شوند می توان موزه تاکسیدرمی را پیشنهاد کرد که به عنوان یکی از مکان های دیدنی فرانسه شناخته می شود.

مناظر دیدنی فرانسه

۱۷- کلیسای سکره کر دو مون مارتر:

فضایی که در اطراف این کلیسا وجود دارند آن را به بهشتی شبیه کرده است که شاید کمتر کسی چنین چشم اندازی را مشاهده کرده باشد. معماری این کلیسا به شکل گنبدی با قلعه هایی سفید ساخته شده است و بسیار از لحاظ معماری ارزشمند می باشد.

 مکان های دیدنی معروف فرانسه

۱۸- برج ایفل:

برج ایفل؛ برجی معروف و شناخته شده در پاریس از جاذبه های تماشایی و مکان های گردشگری فرانسه است در شب نمای این برج بسیار تماشایی تر است.

جاذبه ها و مکان های دیدنی فرانسه

۱۹- قلب مقدس:

این کلیسا متعلق به افراد سلطنتی است که دارای معماری رومی است و بر فراز تپه های باستانی مونتمار واقع شده است.  در سال ۱۸۷۵ بنای اصلی این کلیسا ساخته شده است.

کلیسا های دیدنی فرانسه

۲۰- طاق پیروزی:

در میدان شارل دوگل یکی از بناهای تاریخی و مکان های دیدنی فرانسه با نام طاق پیروزی دیده می شود که یاد آورد ناپلئون و پیروزی های او است.

دیدنی های فرانسه

۲۱- جزیره کرس :

کرس به عنوان چهارمین جزیره بزرگ مدیترانه شناخته می شود و یکی از جزایر زیبا است، بنابراین از جمله مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی فرانسه معرفی می شود.

آب و هوای جزیره کرس معتدل است و وجود چشم انداز کوهستانی و ساحل زیبای جزیره گردشگران زیادی را به این منطقه جذب می کند.

جاهای دیدنی فرانسه

۲۲- مونت سنت میشل :

مونت سنت مویشل جزیره ای است که در قرن هشتم در نرماندی فرانسه بنا شد اما بعدها به این نام شهرت پیدا کرد. وجود جاذبه های گردشگری زیادی که در این جزیره وجود دارد، موجب شده تا سالانه گردشگران زیادی از آنجا دیدن کنید.

خاص بودن این بنا به دلیل نوع معماری آن است، جالب است بدانید که در بالای این ساختمان صومعه قرار گرفته و در پایین آن فروشگاه های زیادی وجود دارند، همچنین این جزیره آمیزه ای از تاریخ و هنر بوده و به عنوان یکی از نماد های فرانسه معرفی می شود.

مکانهای دیدنی فرانسه

۲۳- کاخ ورسای :

این کاخ به بزرگترین کاخ سلطنتی جهان معروف می باشد و در دوره لویی چهاردهم، در نزدیکی شهر پاریس بنا شده است،

وجود تعداد زیادی ساختمان زیبا، فضای باز جذاب و فوق العاده، دریاچه مصنوعی و آب نماهای زیبا در کاخ ورسای، آنجا را به مکانی شگفت انگیز و دیدنی برای جذب توریست ها و گردشگران تبدیل کرده است.

زیباترین مکان های دیدنی فرانسه

پارک ها، موزه ها و کلیسا ها از جمله عمده ترین جاذبه ها و نقاط گردشگری در فرانسه هستند و بیشتر گردشگران در این منطقه از چنین دیدنی های تماشایی دیدن کرده اند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *