دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فورد موستانگ شلبی GT500 با قابلیت های فوق العاده معرفی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷
  • ۰

قدرتمندترین نسخه فورد موستانگ با کد GT500 و تیونینگ شلبی در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ رونمایی شد. خودروی تولیدی برای رقابت با چلنجر SRT هل‌کت و کامارو ZL1 عرضه می گردد. 

به روزترین مدل فورد موستانگ سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد. این خودرو اکنون در نمونه عضلانی تولید شده و برچسب قدرتمندترین نسخه موستانگ را از آن خود نموده است.

فورد موستانگ شلبی GT500

فورد موستانگ تولیدی دارای موتور ۸ سیلندر با ظرفیت ۵.۲ لیتری و مجهز به سوپرشارژ می باشد. شلبی GT500 قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب بخار تولید و سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۳ ثانیه تجربه می کند.

فورد موستانگ شلبی GT500

مسافت ۴۰۰ متر را در کمتر از ۱۱ ثانیه تجربه می کند. دارای گیربکس ۷ سرعته DCT به همراه سیستم دبل کلاچ و قابلیت تعویض دستی می باشد. سرعت تعویض دنده برای شلبی GT500 در حد ۱۰۰ میلی ثانیه می باشد. همین موضوع برای این خودرو یک امتیاز باارزش تلقی می شود.

فورد موستانگ شلبی GT500

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رینگ های آلیاژ کربن برابر با ۲۰ اینچ می باشند. کالیپرهای ترمز در حدود ۴۲۰ میلی متر طویل هستند و دارای ۶ پیستون می باشند. نمایشگر ۸ اینچی و سیستم صوتی قدرتمند از برند بنگ اند الافسن از نمونه تجهیزات به کار رفته در خودرو می باشد.

فورد موستانگ شلبی GT500

بسیاری از جزئیات این خودرو هنوز مشخص نشده و اطلاعاتی درباره قیمت عرضه آن ارائه نشده است. مدل پایه دوج چلنجر SRT هل‌کت با قیمت ۶۰ هزار دلار و شورولت کامارو ZL1 با قیمت ۶۵ هزار دلار عرضه می گردد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *