دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با انجام این سه کار به استقبال بهار بروید

  • یلدا محمدی
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

با نزدیک شدن فصل بهار، افراد بسیاری سعی می‌کنند اوضاع و شرایط زندگی خود را تغییر دهند. بسیاری به تکاپوی خرید عید می‌افتند و بسیاری نیز سعی می‌کنند با ترمیم و بازسازی خانه خود، با شرایط مناسبی به استقبال مهمان‌های نوروزی خود بروند. آن‌هایی که خودرو دارند و به فکر سفرهای نوروزی هستند نیز، به فکر چکاپ و تعمیر خودروی خود می‌افتند.

اما مسئله روشن این است که با افزایش تقاضا برای دریافت خدمات، افرادی که دوست دارند کارهایشان قبل از تحویل سال نو انجام شود با مشکلات برنامه‌ریزی مواجه شوند. پیدا نکردن متخصص مناسب و انجام عجله‌ای کارها باعث شده در سال‌های اخیر خیلی از افراد قبل از روزهای پایانی سال به فکر انجام کارهای خود باشند تا در شب‌های منتهی به عید، با خیال آسوده از کنار خانواده بودن لذت ببرند.

کدام کارها را قبل از عید انجام دهیم؟

یکی از کارهایی که باید قبل از شروع سال جدید به فکر انجام آن بود، بازسازی خانه و ساختمان است. وقتی هم که حرف از بازسازی خانه به میان می‌آید، اولین تصمیم انجام نقاشی ساختمان توسط یک متخصص کار بلد است. بعد از آن نیز خیلی از خانم‌ها به فکر تغییر دکوراسیون آشپزخانه می‌افتند و تصمیم می‌گیرند با عوض کردن کابینت‌های آشپزخانه، روح تازه‌ای به خانه بدهند. تعمیر کردن لوازم منزل، تعمیرات و تأسیسات ساختمان، تعمیر و لوله‌کشی و برق‌کشی ساختمان نیز در درجه بعدی اهمیت قرار می‌گیرد

به دلیل عرضه و تقاضای بازار و کمبود متخصص در شب‌های عید، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند با برنامه‌ریزی مناسب، کارهای بازسازی ساختمان را انجام دهند. اما چطور باید یک برنامه‌ریزی دقیق و خوب برای شروع سال جدید داشته باشیم؟ کدام کارها را در فصل زمستان انجام دهیم تا خیالمان در شب عید راحت باشد؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این سه کار را حتماً قبل از عید و در فصل زمستان انجام دهید:

نقاشی کردن منزل

برای رنگ کردن ساختمان بهترین کار این است که با یک برنامه‌ریزی مناسب در فصل زمستان این کار را انجام دهید. زیرا کار نقاشی منزل به‌گونه‌ای است که شاید تا هفته‌ها طول بکشد. مخصوصاً وقتی دیوارها بیش‌ازحد خراب باشند و نیاز به ترمیم، بتونه‌کاری و سمباده زدن داشته باشند، فرآیند انجام کار طولانی‌تر نیز می‌شود.

نقاشی ساختمان جز آن کارهایی است که برخی از افراد خودشان تصمیم به انجام آن می‌گیرند. اما وقتی به دردسرهای نظافت ساختمان بعد از انجام نقاشی فکر کنید، حتماً شما هم تصمیم می‌گیرید که کار را به یک نقاش ساختمان حرفه‌ای بسپارید تا با کمترین کثیفی کار نقاشی دیوارها و سقف را انجام دهد.

معمولاً بهترین فرصت برای نقاشی ساختمان برای عید، از ابتدای دی ما تا اواسط اسفندماه است.

نقاشی ساختمان

تعمیر لوله‌کشی آب ساختمان

تعمیر لوله‌کشی آب، تعویض شیرآلات و رفع گرفتگی لوله‌ها نیز جز خدماتی است که باید برای انجام آن از قبل برنامه‌ریزی داشت. گاهی یک شکستگی و ترکیدگی جزئی در لوله‌ها باعث می‌شود، نشت آب در ساختمان آسیب‌های بیشتری را در پی داشته باشد. مخصوصاً وقتی لوله‌کشی آب توکار باشد باید هرچند وقت یک‌بار مورد بازدید قرار بگیرد تا در صورت هرگونه مشکل به‌سرعت آن را رفع کرد.

شیرهای ساختمانی از شیر سرویس بهداشتی گرفته تا دوش حمام نیز جز فاکتورهایی هستند که زیبایی سرویس بهداشتی را چند برابر می‌کنند. عوض کردن شیرآلات و تعمیر کردن شیرهای ساختمانی توسط یک نیروی تأسیساتی خوب و خبره جز کارهایی است که بهتر است قبل از شروع سال نو به فکر انجام دادن آن بود.

هرچند ممکن است هر زمان از سال نیاز به لوله‌کشی ساختمان، رفع ترکیدگی لوله و رفع گرفتگی لوله باشیم، اما برای تعویض شیرآلات ساختمانی بهترین زمان، فصل زمستان و قبل از شروع شب‌های عید است.

تعمیر لوله کشی منزل

ساخت و نصب کابینت‌های جدید

ساختن کابینت، ازجمله کارهای خدماتی زمان‌بر است و گاهی از مرحله اندازه‌گیری تا ساخت و نصب کابینت هفته‌ها طول می‌کشد. خانم‌هایی که به زیبایی آشپزخانه خود اهمیت می‌دهند، حتی گاهی در مرحله انتخاب مدل کابینت جدید نیز با مشکل انتخاب مواجه می‌شوند و نیاز دارند که مدل‌ها و کاتالوگ‌های جدید کابینت را مشاهده کنند تا تصمیم بگیرند. به همین دلیل برای داشتن کابینت‌های زیبا در شروع سال جدید، باید از هفته‌ها و بلکه ماه‌ها قبل به فکر ساخت کابینت‌های جدید برای آشپزخانه بود.

اگر برای عید تصمیم به عوض کردن کابینت آشپزخانه دارید بهتر است این کار را از اواسط آبان تا اوایل اسفند انجام دهید.

نصب کابینت های جدید

چطور یک استادکار خوب برای انجام خدمات ساختمانی پیدا کنیم؟

در مورد کارهایی که بهتر است در فصل پاییز و زمستان و قبل از شروع عید انجام دهیم صحبت کردیم. خدمات نقاشی ساختمان، کابینت‌سازی و لوله‌کشی آب و فاضلاب هرکدام نیاز به متخصصان خبره و کار بلد دارد که بتوانند به‌خوبی از عهده کار خود بربیایند تا سال جدید را به‌خوبی و خوشی شروع کنیم. اما چطور باید یک نقاش ساختمان خوب، یک کابینت ساز حرفه‌ای و یک لوله‌کش ماهر پیدا کرد؟

 اگر شما هم فرصت پیدا کردن متخصص ندارید، یک اپلیکیشن کاربردی درخواست خدمات وجود دارد که در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین و خوش‌نام‌ترین متخصصان را به شما معرفی می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، خدمات موردنظرتان انجام شود. اپلیکیشن و سایت استادکار پل رابط بین شما و متخصصان است و می‌توانید تمامی خدمات ساختمانی، نظافت و شستشو، تعمیراتی و تأسیساتی، اسباب‌کشی و صدها خدمت مختلف را از آن سفارش دهید.

استادکار بهترین اپلیکیشن برای درخواست خدمات ساختمانی

پیدا کردن یک لوله‌کش ماهر که خدمات لوله‌کشی آب و فاضلاب از نصب و تعمیر شیرآلات گرفته تا تعمیر و تعویض سیفون‌ها و رفع گرفتگی لوله‌ها به بهترین شکل ممکن انجام دهد، کاری است که به‌راحتی می‌توانید از اپلیکیشن استادکار سفارش دهید. برای نقاشی ساختمان نیز می‌توانید از اپلیکیشن استادکار درخواست نقاش منزل کنید تا یک متخصص حرفه‌ای و خبره را به شما معرفی کند تا خدمات موردنظرتان باکیفیت بالا انجام شود. همچنین برای داشتن کابینت جدید در سال جدید، از مرحله انتخاب مدل کابینت تا اندازه‌گیری، ساخت، نصب و تعمیر کابینت را می‌توانید توسط اپلیکیشن استادکار سفارش دهید تا بهترین کابینت‌سازی را در اختیار شما قرار دهد.

البته خدمات اپلیکیشن و  سایت استادکار به همین موارد ختم نمی‌شود و هر زمان که نیاز به هر نوع خدمت منزل، ساختمانی، تعمیراتی، تأسیساتی، حمل‌ونقل و اسباب‌کشی، نظافتی و… داشته باشید به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را در استادکار ثبت کنید و از بهترین متخصص‌ها برای انجام کارهای خود کمک بگیرید.

اگر شما نیز در فکر شروع یک سال جدید پربار و موفق هستید می‌توانید از همین حالا به فکر باشید و کارهای منزل و ساختمان خود را بدون استرس و با خاطرآسوده توسط اپلیکیشن و سایت استادکار انجام دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *