دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برای دلتنگ کردن مخاطب خاص خود این کارها را انجام دهید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

گاهی بر روابط ما و طرف مقابل مان سردی حاکم می گردد. بنابراین نیاز به یک تلنگر اساسی برای بازگشت روابط احساس می شود. 

اگر چه قهرها در روابط عاشقانه سبب سردی عاطفی نمی شوند اما گاهی عدم مدیریت روابط، مشکلاتی را برای طرفین رابطه ایجاد می کند و آن ها را به انزوا می کشاند، در ادامه مطلب با روش های دلتنگ کردن مخاطب خاص تان آشنا خواهید شد.

ترفندهای دلتنگ کردن مخاطب خاص

همه ما برای رابطه عاشقانه خود سرمایه گذاری و انرژی صرف می کنیم. تجربه نشان داده که باوجود اتمام این روابط، عده ای در صورت امکان تمایل به بازگشت و بازسازی رابطه دارند.

دلتنگ کردن مخاطب خاص

برای دلتنگ کردن مخاطب خاص تان یا شخصی که یا رابطه خود را با شما تمام کرده و یا وانمود می کند شما را فراموش کرده، تلنگر زدن لازم می باشد. البته قبل از این که طرف مقابل را برگردانید، به این فکر کنید که طرف مقابل شما چه قدر به خواسته های شما نزدیک است و ارزش تلاش کردن را دارد یا نه؟

عکس هایی از خود در حال تفریح و خوش گذرانی منتشر کنید

اگر شما بعد از جدایی طوری وانمود کنید که بسیار ناراحت هستید، او هیچ وقت به سمت شما باز نمی گردد. بنابراین بهتر است عکس هایی منتشر سازید که حال خوب شما را نشان می دهد. حتی اگر شما در چنین وضعیتی قرار ندارید، باید خود را خوشحال نشان دهید. از دوستان خود برای گرفتن یک عکس دسته جمعی دعوت کنید. عکس را بر روی پروفایل یا شبکه اجتماعی آپلود نمایید. مسلماً این موضوع برای فردی که شما را هنوز دوست دارد و به شما اهمیت می دهد، ناراحت کننده است و به آن واکنش نشان خواهد داد.

از خاطرات مشترک پست منتشر کنید

عکس های مشترک خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. این موضوع نشان می دهد که شما هنوز هم به او فکر می کنید. این کار سبب تحت تاثیر قرار گرفتن او می شود. ضمن اینکه اگر او برای آمدن به سمت شما دچار شک باشد، با این اقدام از سوی شما در کارش جسارت لازم را به دست خواهد آورد.

دلتنگ کردن مخاطب خاص

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای او آرزوی خوشبختی کنید

اگر پس از مدتی او را در کنار دوستان یا مهمانی دیدید، خودتان را محکم و مقاوم نشان دهید و برای او آرزوی خوشبختی کنید. این رفتار برای طرف مقابل شما در حکم یک تلنگر می باشد. چنین رفتاری با یک تاثیر مثبت در ذهن فرد همراه است.

به زندگی عادی بازگردید

زندگی عادی خود را از سر بگیرید و همه چیز را به تدریج نادید بگیرید. استقلال جدید خود را در زندگی نشان دهید. با چنین کاری او متوجه می شود که به بودنش در زندگی اهمیتی نمی دهید. این موضوع تاثیر زیادی برای برگرداندن طرف به زندگی دارد.

دلتنگ کردن مخاطب خاص

به خودتان بیشتر برسید

اگر در این دوران بیشتر به خودتان برسید، مطمئن باشید او دلتنگ شما می شود. یک واقعیت در روابط وجود دارد و آن این است که اگر برای خود احترام و ارزش قائل باشید، دیگران نیز برای شما احترام و ارزش قائل هستند. برای خودتان وقت بگذارید و به خود اهمیت دهید. لباسی بپوشید که او دوست دارد و مدل موهای خود را باسلیقه او هماهنگ کنید.

فاصله را حفظ کنید

فاصله برای دلتنگی لازم است. اگر دلتنگی وجود نداشته باشد، اشتیاق معنا ندارد. بسیاری از روابط بعد از دلتنگی به بهترین شکل ممکن هدایت می شوند و با دوام تر هستند. برای خود ارزش قائل باشید و خیلی به طرف مقابل نزدیک نشوید. اگر به سمت شما آمد، خوددار باشید و فوراً در دسترس قرار نگیرید. چون به راحتی میل او را برای بودن در کنار خود کاهش می دهید.

دلتنگ کردن مخاطب خاص

دلتنگی خود را مخفی کنید

شما نباید احساس دلتنگی و حتی علاقه خود را به او نشان دهید. اگر به سمت شما آمد و احساس ندامت کرد، فوراً او را نبخشید و کمی منتظر بمانید. منعطف نباشید و طوری برخورد کنید که او متوجه شود شما دیگر آن آدم سابق نیستید. از احساسات درونی خود با او حرف نزنید و نگویید چه قدر منتظر او بودید و چه قدر برای دیدن او لحظه شماری می کردید. قرار نیست او آن ها را بداند. چون در این صورت نقاط ضعف شما را بهتر خواهد شناخت و بیشتر روح شما را خدشه دار می کند. بگذارید برای به دست آوردن دل شما همچنان در تکاپو و تلاش بماند.

دلتنگ کردن مخاطب خاص

برای خود زمان در نظر بگیرید

به خود اهمیت دهید و برای تغییر تلاش کنید. سعی کنید به آدم موفقی تبدیل شوید. این موضوع نیز تاثیر مستقیمی بر روی مخاطب خاص تان می گذارد و او را برای بودن دوباره در کنار شما ترغیب می کند.

از موفقیت های خود بگویید

از موفقیت های خود صحبت کنید. اگر فرد مقابل ببیند در نبود او به موفقیت زیادی دست یافته اید، مجذوب شما خواهد شد. همواره سعی کنید بهترین فرد در زندگی خود باشید. در این صورت نه تنها برای او بلکه در نظر همه باارزش و مهم هستید.

عکس گرفتن از خود و ارسال برای مخاطب خاص

اگر یک مدل موی جدید و یک لباس جدیدی دارید از خود عکس گرفته و آن را برای مخاطب تان ارسال کنید، این یک روش مناسبی برای روابط عاشقانه از راه دور می باشد و در صورت امکان تصویری از جمع دوستانتان که در کنار هم هستید را ارسال کنید فقط باید دقت داشته باشید که تصویری زیبا از خود ارسال کنید.

روش های دلتنگ کردن دیگران

کمرنگ کردن حضورتان در شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانید امروزه همه افراد از شبکه های اجتماعی مانند اینستا گرام استفاده می کنند و به منظور دلتنگ کردن مخاطب خاص تان حضورتان را در اینستا گرام برای مدتی کم رنگ کنید همچنین، از به روز کردن متن پروفایل تان و گذاشتن پست خودداری کنید و گاهی پست هایش را لایک نکنید.

به خود اهمیت دادن

مرد ها به ظاهر خانم ها اهمیت زیادی می دهند از این رو، باید دقت داشته باشید که ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید بنابراین، هر از گاهی به آرایشگاه رفته و عشق تان را غافلگیر نمایید و اطمینان حاص نمایید که هرگز برای مخاطب خاص تان تکراری نباشید.

چگونه مخاطب خاص خود را دلتنگ کنیم؟

جا گذاشتن وسایل

شاید این موضوع برای شما عزیزان نیز پیش آمده است که وسیله را که به یکی از عزیزان تان تعلق دارد را پیدا کرده و تمام خاطراتش برای تانپر رنگ می شود بنابراین، از دیگر ترفند های دلتنگ کردن مخاطب خاص تان جا گذاشتن وسایل کوچک مانند گوشواره یا گل سر داخل ماشین یا خانه نامزدتان است تا با دیدن آن عشق تان بیشتر دلتنگ تان شود.

انجام بازی انتظار

زمانی که شخصی عاشق است به سرعت به تماس یا پیام  های طرف مقابلش پاسخ می دهد اما با اینکار  شخص مقابل تصور می کند که شما همیشه در دسترس هستید و هر زمان که دلش بخواهد می تواند با شما در ارتباط باشد اما بهتر است کمی او  را در انتظار بگذارید  نه به اندازه ای که باعث از بین رفتن علاقه اش نسبت به شما شود.

 امیدواریم از مطالعه مطلب گفته شده نهایت بهره را برده باشید و با ترفند های دلتنگ کردن مخاطب خاص تان آشنا شده باشید، جهت آشنایی با ترفند های عاشق کردن مردان و عاشق کردن زنان می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *