دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طراحی پنل جلویی گلکسی اس ۱۰ به شکل اتفاقی لو رفت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

گلکسی اس ۱۰ پرچمدار ۲۰۱۹ از مورد انتظارترین گوشی های امسال به حساب می آید و سامسونگ سعی کرده در این طراحی خلاقیت زیادی برای کاربران به خرج دهد. 

سامسونگ اطلاعات تکمیلی زیادی درباره تغییرات کابری جدید One UI و سیستم عامل اندروید ۹ پای منتشر کرده است. این تصاویر منتشر شده وجود یک روزنه در نمایشگر را تایید می کند.

این تصاویر شایعات قبلی گلکسی اس ۱۰ را به اثبات می رساند. این موضوع از جهات دیگر نیز قابل بررسی می باشد. فردی با نام کاربری qgtx برای نخستین بار این موضوع را متوجه شده و در انجمن ردیت عکس مرتبط با آن را منتشر کرده است.
پنل جلویی گلکسی اس ۱۰
این کاربر  تا به حال هیچ پستی منتشر نکرده و این حساب را تازه راه اندازی کرده است. تصاویر منتشر شده با رندرهای قبلی Samsung Galaxy S10 و شایعات قبل مطابقت دارد.

این حرکت از سوی سامسونگ یک بازاریابی برای محصول جدیدش قلمداد می شود. البته این نظر توسط کاربران داده شده است. قبل از این نیز اطلاعات گوشی های زیادی قبل از معرفی و رونمایی آشکار شده بود. اگر این اشتباه سامسونگ به عمد و برای بازاریابی و جذب مخاطب به سوی گوشی جدیدش انجام شده باشد، باید اقرار کرد که پیش از نیز شرکت های بسیاری اقدام به چنین کاری برای جلب مشتری و معرفی محصول کرده اند.

پنل جلویی گلکسی اس ۱۰

این تصاویر در حواشی ضخامت زیادی دارند و دارای روزنه نمایشگر نمی باشند. حال آن که تصویر لو رفته از پنل جلویی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ دارای حاشیه بسیار باریک می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *