دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کوروش تهامی و عکس های وی و همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

کوروش تهامی بازیگر ۴۷ ساله ایرانی و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. در این بخش بیوگرافی کوروش تهامی را مرور خواهیم کرد.

کوروش تهامی بازیگر تلویزیون، سینما وتئاتر است که اولین حضور وی در زمینه بازیگری در سن ۲۵ سالگی و با فیلم سینمایی «سینما سینماست» آغاز شد و بعد از آن پیشنهادهای زیادی برای بازی در فیلم های مختلف تلویزیونی و سینمایی به وی شد. در این مطلب با بیوگرافی کوروش تهامی بیشتر آشنا خواهید شد، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی در ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰در تهران تولد شد و از جمله بازیگران موفق ایرانی است که در کنار بازیگری در زمینه موسیقی و آواز نیز فعالیت هایی دارد و اولین بار در سریال روزی روزگاری شروع به خواندن آواز با آهنگسازی فرهاد فخر الدینی کرد و نیز تیتراژ سریال عصر پاییزی که یک ترانه قدیمی از ساخته های عطاءالله خرم می باشد با تنظیم مجدد نیکان ابراهیمی توسط وی خوانده شده است، همچنین در شانزدهمین جشن حافظ به همراه رضا یزدانی به صورت دو صدایی قطعه «چریک» را اجرا کردند.

بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی متاهل است و همسرش پونه یزدانی می باشد. وی در رابطه با نحوه آشنایی خود با همسرش در یکی از مصاحبه هایش اینگونه توضیح داده است :

نحوه آشنایی ما خیلی هنری بود، همسرم برای خرید یک سی‌ دی موسیقی وارد مغازه‌ ای شد که من هم داشتم از آنجا خرید می‌ کردم و اتفاقا من هم آن موسیقی را خیلی دوست داشتم. وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمی‌ شود، وارد معرکه شدم و با توضیحاتم که البته کمی هم مخصوص بود، مغازه‌ دار را متوجه کردم موسیقی کار کیست و خواننده آن آلبوم چه کسی می باشد.

در ادامه بیوگرافی کوروش تهامی باید بگوییم که وی تاکنون در سریال ها و فیلم های سینمایی موفق زیادی حضور داشته است که از جمله سریالهایی که بسیار پر بیننده بود و نقش زیادی در دیده شدن وی داشت می توان به زیر تیغ، ملکوت و گمشدگان اشاره کرد. در این قسمت می توانید تصاویر گلچین شده از کوروش تهامی، همچنین عکس های دونفره وی با همسرش را مشاهده نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه و عکس کوروش تهامیبیوگرافی کوروش تهامی

بیوگرافی جدید کوروش تهامیکوروش تهامی و همسرش پونه یزدانی

بیوگرافی کوروش تهامیتیپ زمستانی کوروش تهامی و همسرش

بیوگرافی دیدنی کوروش تهامیعکس کوروش تهامی بازیگر ایرانی  بیوگرافی جالب کوروش تهامیکوروش تهامی در اکران رگ خواب

بیوگرافی متفاوت کوروش تهامیعکسی از کوروش تهامی

بیوگرافی جذاب کوروش تهامیحضور کوروش تهامی در برنامه خندوانه

بیوگرافی کامل کوروش تهامی کوروش تهامی و همسرش در جشنواره فجر

بیوگرافی از کوروش تهامیکوروش تهامی در کنار جمشید مشایخی

بیوگرافی کوروش تهامیعکس آتلیه ای کوروش تهامی و همسرش

بیوگرافی و عکس کوروش تهامیکوروش تهامی و همسرش در جشن حافظ

بیوگرافی کوروش تهامیعکس کوروش تهامی

بیوگرافی درباره کوروش تهامیسلفی کوروش تهامی و لیلا حاتمی

بیوگرافی کوروش تهامی+عکستیپ زمستانی کوروش تهامی و همسرش

بیوگرافی کوروش تهامیگریم متفاوت کوروش تهامی

زندگینامه کوروش تهامیعکس کوروش تهامی در کنار چوپان دروغگو

بیوگرافی کوروش تهامیتیپ قرمز کوروش تهامی

بیوگرافی کوروش تهامیکوروش تهامی در کنار محمد رضا شریفی نیا و آتیلا پسیانی

زندگینامه جالب کوروش تهامیعکس جدید کوروش تهامی

بیوگرافی کوروش تهامیکوروش تهامی و لیلا حاتمی در جشنواره فجر

بیوگرافی و تصویر کوروش تهامیکوروش تهامی و رامبد جوان

زندگی نامه جدید کوروش تهامیعکس کوروش تهامی در کنار همسرش

بیوگرافی کوروش تهامی

فیلم های سینمایی و مجموعه هایی که کوروش تهامی در آن ایفای نقش کرده است.

سینما سینماست (۱۳۷۵)، ساحره (۱۳۷۶)، دفتری از آسمان (۱۳۷۸)، شراره (۱۳۷۸)، مریم مقدس (۱۳۷۹)، این زن حرف نمی زند (۱۳۸۲)، به رنگ ارغوان (۱۳۸۳)، از دوردست (۱۳۸۳)، شبانه (۱۳۸۳)، سرگیجه (۱۳۸۵)، نسل جادویی (۱۳۸۵)، آن مرد آمد (۱۳۸۶)، خواب زمستانی (۱۳۸۶)، برف روی شیروانی داغ (۱۳۸۹)، بی خداحافظی (۱۳۹۰)، گناهکاران (۱۳۹۰)، گامهای شیدایی (۱۳۹۰)، دل بی قرار (۱۳۹۱)، تنها در چند دقیقه سکوت (۱۳۹۲)، آشوب (۱۳۹۴)، رگ خواب (۱۳۹۴)، نفس های آرام (۱۳۹۵)، کوروکودیل (۱۳۹۶)، اعتراف با دور تند (۱۳۹۶)، وکیل مدافع (۱۳۹۷)

بیوگرافی و زندگینامه کوروش تهامی

سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی

گنج (۱۳۸۰)، زندگی برگ برگ (۱۳۸۴)، شبهای خرمشهر (۱۳۸۷)، پیوند (۱۳۸۷)، ماه از روی سکو (۱۳۸۷)، شکار (۱۳۸۸)، خانه ای در غبار (۱۳۸۹)، مرگ در می زند (۱۳۹۰)، عامل سوم (۱۳۹۰)، دنیا+ من (۱۳۹۳) و سریال های نمایش خانگی : اسلحه سرد (۱۳۹۷)، قاتل پنجم (۱۳۸۷)، اسید (۱۳۹۳)، آشوب (۱۳۹۴)، دل (۱۳۹۷)

بیوگرافی کوروش تهامی

نخستین بار جلوی دوربین

کوروش تهامی در سال ۱۳۷۵ زمانی که ۲۵ سال سن داشت با فیلم «سینما ، سینماست» مقابل دوربین رفت و در همان سال در سریال «فردا دیر است» جلوی قالب تلویزیون رفت همچنین، در سال ۱۳۹۲ برای بار اول موسیقی تیتراژ سریال روزی روزگاری را خواند.

کوروش تهامی درباره اینکه چرا به سراغ بازیگری رفته است می گوید :

بازیگری برای من یک نیاز بود و یکی از آرزو های زمان بچگی ام، زمانیکه فیلم می دیدم خیلی سریع با آن ارتباط برقرار می کردم و خودم را جای شخصیت های آن فیلم می گذاشتم یا حتی زمانیکه یک رمان می خواندم باز هم چنین اتفاقی برای من افتاد تلاش می کردم دیالوگ را حفظ کنم.

سرگذشت کوروش تهامی

علایق دوران کودکی کوروش تهامی

کوروش تهامی در دوران کودکی زیاد درس خوان نبوده اما به دلیل هوش فراوان نمره ای زیر پانزده نداشته است همچنین، به برنامه کودک پلنگ صورتی و تام و جری علاقه زیادی داشت.

ورزش و تغذیه در زندگی کوروش تهامی

در زندگی کوروش تهامی ورزش و تغذیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ایشان می گویند که :

خوشبختانه همسرم بسیار پیگیر تغذیه سالم و نوشیدن آب به شیوه صحیح در روز و این قبیل مسائل است که برای هر فرد ازجمله یک بازیگر خیلی مهم است.

ازدواج کوروش تهامی

همسر سابق ایشان شبنم طلوعی کارگردان سینما بودند که بعد از مدتی از هم جدا شده و به کشور فرانسه رفته و هم اکنون در این کشور زندگی می کند همچنین، مجددا ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر می باشد، کوروش تهامی با پونه یزدانی ازدواج کرد که همسر دوم شان فارغ التحصیل رشته نقاشی هستند همچنین، دوره های تخصصی گریم را نیز طی کرده اند و آشنایی ایشان با کوروش تهامی در یک مغازه سی دی فروشی و کاملاً اتفاقی بوده است.

بیوگرافی کوروش تهامی به صورت کامل

بیوگرافی کوروش تهامی و همسرش

عکس کوروش تهامی بازیگر ایرانی

تصویری متفاوت از کوروش تهامی

آشنایی با بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی در کنار همسرش

کوروش تهامی در کنار همسر دومش

عکس کوروش تهامی

زندگی شخصی کوروش تهامی

در پایان امیدواریم مطالعه بیوگرافی کوروش تهامی برای شما جالب بوده باشد. شما همواره می توانید با مراجعه به قسمت عکس بازیگران از جدیدترین اخبار و تصاویر بازیگران ایرانی و خارجی مورد علاقه خود دیدن نمایید

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *