دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نیسان LEAF e-Plus با شعاع حرکتی ۳۶۳ کیلومتر معرفی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

نیسان LEAF e-Plus در نسخه جدید خود امکانات متفاوتی را برای کاربران به همراه داشته و موتور الکتریکی به کار رفته در آن شعاع حرکتی معادل با ۳۶۳ کیلومتر را به وجود آورده است. 

همزمان با برگزاری نمایشگاه CES 2019، خودروساز ژاپنی از دستاورد جدید خود یعنی  LEAF e-Plus رونمایی کرد. این خودرو در زمینه شعاع حرکتی ارتقاء پیدا کرده است.

شعاع حرکتی نیسان لیف در نسخه قبلی بسیار پایین و در حد ۲۴۱ کیلومتر بوده است. این موضوع برای محصول شرکت نیسان ضعف به حساب می آمده و به همین علت خودروسازی ژاپن درصدد جبران آن برآمده است. نیسان LEAF e-Plus
شعاع حرکتی خودروی تولیدی جدید این شرکت برابر با ۳۶۳ کیلومتر می باشد. در طراحی جدید خود از یک پکیج باتری لیتیوم یون ۶۲ کیلووات ساعتی بهره مند شده است.
نیسان LEAF e-Plus
شعاع حرکتی در این نمونه ارتقاء یافته، حدود ۱۲۲ کیلومتر از مدل استاندارد بیشتر است. موتور الکتریکی پیشرفته ای در خودروی نیسان به کار  رفته که قدرت تولیدی موتور را به ۲۱۴ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاوری می رساند.
نیسان LEAF e-Plus
نمونه استاندارد این خودروسازی با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و ۳۱۹ نیوتن متر گشتاوری عرضه شد. باتری به کار رفته در این خودرو، علاوه بر قدرت سرعت قابل توجهی نیز به خودرو بخشیده است.
نیسان LEAF e-Plus
سرعت این خودرو نسبت به نمونه استاندارد در حد ۱۰ درصد افزایش و در شتاب ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت حدود ۱۳ درصد سرعت بیشتری داشته است.
نیسان LEAF e-Plus
سیستم شارژ سریع ۷۰ کیلووات، نمایشگر ۷ اینچی، رینگ های ۱۶ اینچی، افزایش طول کاپوت، قطعات تزیینی آبی، جلوپنجره و سپر مشبک  از مشخصات این خودروی تولیدی می باشند.
نیسان LEAF e-Plus
ترمز اضطراری هوشمند، هشدار نقطه‌کور دید راننده، هشدار خروج از خط، پایش هوشمند دید اطراف و هشدار عبور ترافیک عقب از دیگر مشخصات ارائه شده برای این خودرو می باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *