دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی گوتنبرگ سوئد

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

گوتنبرگ از شهرهای بزرگ در سوئد است که در سواحل غربی این کشور واقع شده است چشم اندازهای تماشایی و مکان های دیدنی گوتنبرگ این شهر را در کشور سوئد برای گردشگران با اهمیت کرده است.

بیشتر گردشگرانی که به گوتنبرگ سفر کرده اند این شهر را با رستوران های سنتی و مجلل آن می شناسند محله های قدیمی با معماری های بی نظیر بناهای آن از دیگر جذابیت های ویژه در این شهر هستند. علاوه براین جاذبه ها و مکان های دیدنی گوتنبرگ دارای ارزش فرهنگی نیز می باشند بسیاری از موزه هایی که در این شهر هستند به لحاظ فرهنگی و تاریخی دارای اهمیت بالایی هستند. مکان های دیدنی ویژه گوتنبرگ

آشنایی با مکان های دیدنی گوتنبرگ

شهر گوتنبرگ یکی از قطب های صنعتی جهان است و به لحاظ تنوع جاذبه از متنوع ترین شهرهای سوئد در اروپا است و در قرن ۱۷ این شهر در تاریخ صنعتی شدن جهان بسیار با اهمیت بوده است. همچنینی اولین کارخانه ها در این شهر برپا شده اند که موجب رشد روز افزون آن بوده اند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد مشاهده مکان های دیدنی سوئد را دارید به این شهر زیبا نیز سر بزنید.

جاذبه ها و مکان های دیدنی گوتنبرگ

هاگا:

اگر به دنبال مکان های دیدنی در شهر گوتنبرگ هستید می توانید از محله های قدیمی هاگا دیدن کنید قدمت این محله قدیمی به قرن ۱۷ باز می گردد و نوع معماری خانه ها و مغزه های اطراف آن به خوبی نشان دهنده شهر قدیم هستند. کافه ها و حمام های قدیمی در این منطقه بر جذابیت آن برای گردشگران افزوده اند و با وجود صدای موسیقی های کلاسیک می توانید حس و حالی عجیب را تجربه کنید.

مکان های دیدنی در گوتنبرگ برای توریست

کوی خرید:

یکی دیگر از مکان های دیدنی گوتنبرگ که می توان از آن به خوبی نام برد کوی خرید است و به محله مد در گوتنبرگ شهرت دارد. کافه های اطراف این منطقه محل خوبی برای لذت بردن گردشگران است و در رستوران های سنتی آن نیز می توانید طعم یک غذای بی نظیر را تجربه کنید.

مکان های دیدنی مهم گوتنبرگ

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

قلعه آلوسبورگ:

از جمله جاذبه های مفرح و جالب در گوتنبرگ می توان به این قلعه زیبا اشاره کرد که مکانی پر بازدید است و به یکی از بناهای تاریخی با وجود کافه ها و رستوران ها تبدیل شده است.

مکان های دیدنی معروف گوتنبرگ

مراکز خرید:

یکی از دیدنی ها و تفریحات برای بیشتر گردشگران در کشورهای دیگر بازدید از مهم ترین مراکز خرید است در گوتنبرگ نیز می توانید از مراکز خریدی همچون: هاگا و لین استاین دیدن کنید.

مکان های دیدنی لاکچری گوتنبرگ

شهربازی:

شهر بازی می تواند برای هر فردی جالب و دوست داشتنی باشد این شهربازی در گوتنبرگ دارای تفریحاتی شاد و مفرح است و لذت یک سفر هیجان انگیز را در اختیار شما قرار می دهد.

مکان های دیدنی جذاب گوتنبرگ

رستوران ها:

رستوران های مجلل و سنتی نیز می توانند یکی دیگر از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ محسوب می شوند. غذاهای متنوعی که در این گونه از رستوران های گوتنبرگ سرو می شوند می توانند برای هر گردشگری لذت بخش باشند.

مکان های دیدنی خاص گوتنبرگ

 موزه هنر :

از دیگر مگان های دیدنی گوتنبرگ موزه هنر می باشد که در آن آثار هنری جذاب و ارزشمندی وجود دارد همچنین، ساختمان این موزه دارای تئاتر و کنسرت نیز می باشد که در تمام روز های هفته به غیر از دوشنبه باز است.

جاذبه های دیدنی شهر گوتنبرگ

پارک Slottsskogen :

این پارک جزو پارک های بزرگ این شهر می باشد که وسعت آن ۱۳۷ هکتار می باشد و در مرکز این شهر قرار دارد که قبل از قرن ۱۷ این منطقه متعلق به قلعه آلوزبورگ بود و بعد از بزرگ تر شدن شهر این جنگل تبدیل به پارک شد که دارای یک باغ وحش کوچک نیز می باشد.

بازار ماهی :

این شهر دارای بازار ماهی نیز می باشد که انواع غذاهایی دریایی در آن وجود دارد و از سال ۱۸۷۴ در حال فعالیت است همچنین، داخل این بازار رستوران ها و غرفه های ماهی فروشی دیده می شود که تمام غذا های دریایی که در آن جا تهیه می شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به غذاهای دریایی علاقه دارید بهتر است از این مکان دیدن نمایید.

آشنایی با مکان های دیدنی گوتنبرگ

خرید در گوتنبرگ :

خیابان های Kungsgatak و Vallgatan جزو مراکز اصلی خرید در این شهر می باشد همچنین، فروشگاه های زنجیره ای نیز وجود دارد و در محله Magasingatan مغازه های کوچکتری دیده می شود که می توانید از آنجا خرید نمایید.

بهترین زمان سفر به گوتنبرگ

ابن شهر از نظر آب و هوا از شرایط ملایم و نسبتا گرمی برخوردار است و در ماه های گرم سال نیز میزان بارش در این شهر زیاد است و میانگین بارندگی ۷۷۲ میلی متر می باشد از این رو، بهتر زمان جهت سفر به این شهر از ماه ژوئن تا آگوست است.

بهترین زمان سفر به گوتنبرگ

گوتنبرگ یکی از جاذبه های مهم در دنیا است و می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد علاوه بر این شهرهای دیگری در سوئد وجود دارند که از لحاظ توریستی دارای اهمیت هستند، در پایان به شما همراهان عزیز پیشنهاد می کنیم به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جهان گردی می توانیم بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *