دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لامبورگینی هوراکان ایوو ۲۰۱۹ با طرح و رنگ فوق العاده رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت لامبورگینی، هوراکان ایوو نسخه ۲۰۱۹ خود را با امکانات فوق العاده رونمایی کرد. این فیس لیفت دارای موتور V10 و قدرت تولیدی برابر با ۶۳۰ اسب بخار می باشد. 

فیس لیفت رونمایی شده آئودی R8 در شکل و فناوری قدیمی طراحی شده بود و پاسخگوی انتظارات نبود. در حال حاضر ایتالیایی ها برنامه های متفاوت تری را دنبال می نمایند.

فیس لیفت لامبورگینی هوراکان در شکل ظاهری و البته از نظر فنی تغییر داشته و این موضوع سبب بالا بردن حالت رقابتی آن می شود. این خودرو به عنوان رقیب فراری ۴۸۸ معرفی می شود.

لامبورگینی هوراکان ایوو 2019

وزنی برابر با ۱۴۴۲ کیلوگرم دارد. دارای موتور ۱۰ سیلندر V شکل با موتور ۵.۲ لیتری می باشد. قدرت تولیدی این موتور برابر با ۶۳۰ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۶۰۰ نیوتن متر است.

شتابی برابر با ۲.۹ ثانیه دارد. حد نهایی سرعت برای این خودرو معادل با ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت می باشد. برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر به ۹ ثانیه زمان نیاز دارد.

سیستم تعلیق هوشمند و فعال با دمپرهای انطباقی، فرمان پذیری چرخ های عقب و سیستم انتقال گشتاور مستقل به هر چرخ از تغییرات به کار رفته در تولید این خودرو می باشد.

لامبورگینی هوراکان ایوو 2019

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جنبه های دینامیک خودرو ارزیابی شده و چهره ای جذاب و اسپرت برای خودرو در نظر گرفته شده است. رینگ های ۲۰ اینچی با ۴ طرح و نمایشگر لمسی ۸.۴ اینچی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این خودرو می باشد.

کابین داخلی این خودرو در ۸ رنگ با دوخت های رنگی، فیبر کربن، آلکانترا و روکش های چرم عرضه می شود. اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه مطبوع و تنظیم حالت های صندلی و امکانات رفاهی از مشخصات این خودرو می باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *