دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش مدل موی گوجه ای و تصاویر این مدل موی متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

مدل موی گوجه ای از انواع مدل موهای زیبا و ساده است و شما می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از این مدل موی زیبا برای فرم دادن به موهای خود استفاده نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل موهای ساده و مجلسی حساسیت لازم را به خرج دهید. مدل گوجه ای از انواع مدل موهای ساده و در عین حال زیبا است که در ادامه این مطلب آموزش مدل آرایش مو به صورت گوجه ای به همراه مدل های متنوع این مدل مو را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل آرایش مو به صورت گوجه ای از آن دسته از مدل موهای ساده ای است که شما می توانید با تمرین و تکرار مهارت لازم را زمینه این مدل مو بدست آورید و تغییرات مثبتی در ظاهر و مدل موهای خود ایجاد نمایید.

مدل موی شیک گوجه ای

آموزش آرایش مدل موی گوجه ای

برای فرم دادن موها به صورت شینیون گوجه ای بهتر است ابتدا وسایل لازم را آماده کنید سپس موهایتان را طبق مراحلی که در ادامه مطلب ذکر شده فرم و حالت دهید.

آموزش مدل موی گوجه ای

وسایل لازم 

  •  قیچی
  • سنجاق سر
  • ۱ لنگه جوراب قهوه ای یا خاکستری مایل به قهوه ای

آموزش مرحله به مرحله مدل گوجه ای

۱. قسمت پنجه ای جوراب را ببرید و جوراب را به شکل لوله در آورید سپس جوراب را پشت و رو نمایید و موهایتان را به کمک کش به صورت محکم و دم اسبی در قسمت بالای سر خود ببندید.

  •  آرون گروپس

مدل موی زیبا گوجه ای
۲. جوراب را دور دم اسبی موهای خود قرار دهید سپس موهایتان را جمع کنید و آن ها را به دور جوراب بپیچید و همه موها را از قسمت سوراخ جوراب وارد نمایید سپس جوراب را از قسمت ابتدایی موها تا قسمت انتهایی موها بکشید و از قسمت انتهای دم اسبی شروع به جمع کردن موهایتان کنید و موها را دور جوراب حلقه نمایید.

مدل موی شیک گوجه ای
۳. موهایتان را از قسمت پایین جوراب با کمک دست به قسمت داخل بپیچید توجه داشته باشید که در هنگام پیچیدن و جمع کردن موها به دور جوراب باید موهایتان را به صورت مساوی در اطراف جوراب بپیچید تا جوراب دیده نشود.

مدل موی شیک گوجه ای
۴. در این مرحله جوراب را به آرامی در طول موها لوله نمایید تا به ابتدای قسمت دم اسبی برسید و در هنگام لوله کردن جوراب دسته موهایی را که باقی مانده اند به داخل جوراب ببرید و زمانی که به ابتدای دم اسبی موها رسیدید قسمت هایی را که خالی مانده اند به کمک پراکندگی موها بپوشانید.

مدل آرایش موی شیک گوجه ای
۵. در این مرحله از آموزش مدل شنیون گوجه ای موها را به کمک سنجاق سر محکم کنید و قسمت های باقی مانده و موهایی را که رها شده اند به کمک سنجاق سر به اطراف دم اسبی متصل نمایید و برای پرتر نشان دادن موها آن ها را از قسمت وسط به قسمت بیرون پوش دهید.

آموزش مدل موی گوجه ای آموزش مدل موی شیک گوجه ای مدل موی ساده و بی نظیر گوجه ای

مدل های آرایش مو گوجه ای

در برخی از مدل های شینیون مو گوجه ای از بافت مو برای زیبایی بیشتر موها در قسمت هایی از مو استفاده می شود و شما می توانید در هنگام پیاده سازی این مدل روی موهایتان قسمت جلویی یا کناری موهایتان را بافت بزنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید همچنین می توانید بعد از اتمام کار آرایش موها از وسایل تزیین کننده مو برای جذابیت بیشتر مدل موهای خود استفاده نمایید.

مدل آرایش مو گوجه ای

آرایش موهایی دخترانه

مدل موی ساده

مدل موی دخترانه مجلسی همراه با بافت

مدل مو ساده

مدل موی ساده زنانه

مدل آرایش موی گوجه ای

مدل شنیون گوجه ای

مدل موی زیبا و خاص گوجه ای

آرایش مو گوجه ای

مدل موی ساده

مدل موی ساده و زیبا گوجه ای

مدل موی زنانه گوجه ای

آرایش موی زنانه

مدل موی زیبا و بی نظیر گوجه ای

مدل موی ساده و زیبا زنانه

مدل موی دخترانه گوجه ای

مدل موی زیبا و جذاب زنانه

آرایش موی گوجه ای

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با آموزش مدل موی گوجه ای و انواع مدلهای متنوع آرایش مو گوجه ای آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها موهایتان را به زیباترین شکل ممکن فرم و حالت دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *